Dat is de Ital Design Chevrolet Corvette Moray. Visie van Giugiaro op de Corvette t.v. zijn vijftigjarig bestaan. Best wel geslaagd, vind ik.quote:
Hou me op de hoogte van je vorderingen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ook even andere financiėle prioriteiten..
Rij je tzt een keer mee?
Ik kan er niks aan doen dat die wagen zo breed is. Amerika he, everything is bigger!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha!
Stijl is NIET hetzelfde als Blingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
Zoiets als deze dan, voor de oudjes![]()
[afbeelding]
Het is een Rolls Royce!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stijl is NIET hetzelfde als Bling.
Gevalletje heiligschennis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://volvo1800pictures.com/cust/69_cust_id_506_3.jpg!
It's fokkin' ogly. Mijns inziens dan he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:38 schreef Ryan_R het volgende:
Het is een Rolls Royce!!!
Misschien verkeerde kleur, maar toch
Wat dacht je hiervan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
It's fokkin' ogly. Mijns inziens dan he?.
Wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Beetje te ronde vormen, te kever-achtig.
Die clip ken ik niet, maar bij zo'n Aston Martin moet ik altijd meteen denken aan dingdedingdingding dingding dingdedingdingding ..... tuduuu tududuuuuuu.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zag laatst per ongeluk een clip van Usher waarin allemaal palmbomen in de fik vlogen.
Stond ie daar niet voor een superdure en -mooie DB4 Zagato?
[afbeelding]
Of een DB5...
[afbeelding]
Die bolhoed, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Beetje te ronde vormen, te kever-achtig.
[Chandler] Could it _be_ more bling? [/Chandler]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Ik had vroeger een dinkytoy autootje van James Bond, inclusief schietstoel, kon je de passagier mee wegschieten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:50 schreef Nuvole het volgende:
Die clip ken ik niet, maar bij zo'n Aston Martin moet ik altijd meteen denken aan dingdedingdingding dingding dingdedingdingding ..... tuduuu tududuuuuuu.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Would you be gone in 60 seconds?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
maar wil deze eigelijk ook wel![]()
[afbeelding]
Zo ziet mijn auto er ook uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
[chandler]can you BE any funnier?![/chandler]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[Chandler] Could it _be_ more bling? [/Chandler]
nou liever niet weet je wat dat kost!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Would you be gone in 60 seconds?.
dan hebben we dezelfde?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zo ziet mijn auto er ook uit! [afbeelding].
geile wagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had vroeger een dinkytoy autootje van James Bond, inclusief schietstoel, kon je de passagier mee wegschieten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |