O... o... ook niet een *snif* e... een beetje....?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Echt niet! Jij niet!
Wat zijn dit allemaal voor nieuwe knopjes bovenin mijn reageerscherm?Handig!
Psst, Waxx.quote:
Zou dat een van de fouten zijn die Waxje al gespot heeft?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Psst, Waxx.
Is het niet 'betreden' ipv 'betreed' ?
En is 'disinspirerend' ook een woord?![]()
Ik dacht desinspirewrend maar het Word-woordenboek zal idd wel door een Thai zijn ingevoerd ofzo, want die verbeterde dat zo.... Ik heb die hele alinea al gewijzigd. Het erge is, ik moet hierna nog eens twee stukken schrijven omdat ik morgen dus onverwacht heel vroeg naar R'dam gaquote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Psst, Waxx.
Is het niet 'betreden' ipv 'betreed' ?
En is 'disinspirerend' ook een woord?![]()
Anders heb je er spijt van die dinsdag dat je dan niet vrij bentquote:
quote:
U hebt gezocht op disinspirerend:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Wat dacht je van oninspirerend?
Ja, volgens mij wel, maar dat heeft weer een andere betekenis.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz iki maak er wel inspiratieloos van...... bestaat dat?
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Dan zeg ik wel, de meest kastanovale ruimte
Je icoon.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar dat heeft weer een andere betekenis.
Dan lijkt de suggestie van beav me ook beter.
Kortom, de dinsdag is om bij te komenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Anders heb je er spijt van die dinsdag dat je dan niet vrij bent
Je komt sowieso helemala vertyft thuis.. zere benen, doodmoe en waarschijnlijk ook wel brak van de alcohol
Ik zit in een discussie met wat mensen op irc over de europese grondwet. Of je nou voor of tegen moet stemmen.quote:
post dan wat leuks !quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
De argumenten van tegenstemmers zijn zo lekker wankel..
Samenstellingen op als on- dis- non- etc. staan ook niet in de van Dale volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
I'm laaaazy!quote:
Ik begin wel aan het andere artikel, met een wat luchtiger onderwerp, namelijk een w4nd3lt0chtquote:Op maandag 16 mei 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Samenstellingen op als on- dis- non- etc. staan ook niet in de van Dale volgens mij.
Jo met de banjo?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin wel aan het andere artikel, met een wat luchtiger onderwerp, namelijk een w4nd3lt0cht
En Mien met de mandolien?quote:
kaatje met haar mondharmonicaatjequote:
Mien is wel veranderd zeg.quote:
De paden op, de lanen in, door de D1nxp3r53 Duinen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, een w4nd3lt0cht, geen cd-bespreking
Daar zijn de Bokkerijders ook geweestquote:Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De paden op, de lanen in, door de D1nxp3r53 Duinen.![]()
Deze moest ik toch effe 3 keer lezen.quote:
Geilquote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"This 'll cheer you up in a jiffy!"![]()
[afbeelding]
Foto's van de aankomst van de Gumball 3000-race in Praag
Die heb ik pas gekocht...The Plasics en Lindsay Lohanquote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen thee drinken bij goeie vriend ....en Mean Girl terug
Auto's in een homo-topic,quote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
"This 'll cheer you up in a jiffy!"![]()
[afbeelding]
Foto's van de aankomst van de Gumball 3000-race in Praag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |