dat compenseerde ik met dequote:Op maandag 16 mei 2005 17:05 schreef Doffy het volgende:
De OP is wel van een ongekende treurigheid zeg![]()
ook al een door muziek geïnspireerd kunstwerk !quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem wel aardig, Doffy. Hoewel ik de kleurstelling wat summier vind. Als hte dan om kleur gaat, mag er ook flink kleur inzitten.
Wij hebben deze Gockel aan de muur
[afbeelding]
De foto is niet zo mooi door de flits enzo
kunst is niet gelimiteerd tot de twee hier geposte stukkenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Hmmm kunst zal wel niet aan mij besteed zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem wel aardig, Doffy.
Hij staat aan de muur ook beter dan-ie hier over komt. Tegen een witte muur hier komt ie juist helemaal niet 'summier' over, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Hoewel ik de kleurstelling wat summier vind. Als hte dan om kleur gaat, mag er ook flink kleur inzitten.
Mooi dingquote:
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
kunst is niet gelimiteerd tot de twee hier geposte stukken
met lijst (die is niet zo breed) 98x98 cmquote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook al een door muziek geïnspireerd kunstwerk !
wat zijn de afmetingen ?
Ja, tegen een witte muur zal het zeker mooi staanquote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hij staat aan de muur ook beter dan-ie hier over komt. Tegen een witte muur hier komt ie juist helemaal niet 'summier' over, maar ik snap wat je bedoelt.
quote:Mooi ding![]()
Gelukkig maar dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kunst is niet gelimiteerd tot de twee hier geposte stukken
ik zag er een viool, saxafoon, trom en een spiegelei in.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
met lijst (die is niet zo breed) 98x98 cm
Ik vind de kleuren en de vage maar toch herkenbare vormen in zijn werken altijd erg mooi. Er zijn best veel werken te vinden, met verschillende thema's. Ook best veel muziek inderdaad. Dez eheet dan ook "spontaneaous jam"
Ja, een -bewust- enigszins neutrale zilverkleurige lijst.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Geen lijst?
quote:![]()
Ow, dat zoeken wij nog! Wij hebben nog een onmogelijk stukje muur waarvan wij het idee hadden dat een doek (en dus daadwerkelijk de stof, niet opgespannen, maar redelijk los hangend) met een door ons nog nader uit te zoeken afbeelding (hetzij een foto, hetzij een replica van een bestaand kunstwerk) daar wel mooi zou hangen. We hadden alleen geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet iets hebben van 2m bij 2m ofzo...ik zag op http://www.topform.nl ook wel wat leuke dingen. dan kan je een eigen foto flink uitvergroot op een groot doek krijgen. alleen heb ik niet zulke scherpe foto's die ze nodig hebben.
waar ? ik wil ook uit eten, maar gister al geweest bij de Thai. Vanavond maar gewoon vlees, groenten aardappelen bij m'n ouders.quote:
Have fun!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met mijn ouders en zusje. Om te vieren dat mijn zusje een nieuwe baan heeft.
Bij Café Café in Leeuwarden, nog nooit geweest. Gewoon simpel, hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ? ik wil ook uit eten, maar gister al geweest bij de Thai. Vanavond maar gewoon vlees, groenten aardappelen bij m'n ouders.
Ook eetcafes zijn vaak prima hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij Café Café in Leeuwarden, nog nooit geweest. Gewoon simpel, hoor.
Thais is jummie!![]()
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ookquote:
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Have fun!
Vieren jullie dat soort dingen altijd uitgebreid?
Is het niet zo dat ze vaak gezamelijk eigenaar zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ook
Maar koken kunnen ze wél!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ook
en zij betaalt het etentjequote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.
Ah, op die manier.. Klinkt goed!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.
ik hoop het voor die vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze vaak gezamelijk eigenaar zijn?
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".quote:
Komt het iniatief wel van haar uit? Familie-etentjes komen in mijn familie niet veel voor, maar het is wel gewoon zo dat de initatiefnemer ook betaalt.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".
Dat noemen we emancipatiequote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
die lieve moeders. doet mijn moeder ook vaak. morgen neem ik haar nog voor moederdag even mee naar het theater, naar van Muiswinkel en van Vleuten in Zaandam.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".
Is die hond terug uit Fryslan, jequote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Doffy het volgende:
Heel goed. Ik ga naar mijnen mijn/zijn
hond
, die weer terug is uit Friesland
Ja, het was geloof ik wel haar idee.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:21 schreef Alicey het volgende:
Komt het iniatief wel van haar uit? Familie-etentjes komen in mijn familie niet veel voor, maar het is wel gewoon zo dat de initatiefnemer ook betaalt.
Dat laatste zal dan wel het verschil maken.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het was geloof ik wel haar idee.
Wij gaan best regelmatig uit eten, maar het is dan ook heel gezellig altijd.
De hond was twee weken geparkeerd in Fryslan, en nu heeft mijnquote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Alicey het volgende:
Is die hond terug uit Fryslan, jeof beiden?
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
De hond was twee weken geparkeerd in Fryslan, en nu heeft mijnhem weer opgehaald en zijn nu allebei weer terug
Nouja, als je A, B en C zegt, moet je wel uitleggen hoe A, B en C zich onderling verhouden.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet je hier wel verantwoorden natuurlijk.
Ik kan me voorstellen dat het met jouw familie niet altijd even gezellig zou zijn...?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste zal dan wel het verschil maken.
ik vind uit eten gaan ook altijd erg gezellig. vrienden van me zijn vaak echte thuiseters...zo van "nee, we hebben al wat in huis voor vanavond"quote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij gaan best regelmatig uit eten, maar het is dan ook heel gezellig altijd.
Oh, ik wist nog niet dat Alicey ook onze levens buiten Fok! modereerde. Ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Ik wil tenslotte geen notes.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Doffy het volgende:
Alicey kan toch moeilijk onze levens modereren als ze niet weet wat we doen, toch?
eet smakelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Alicey het volgende:
Goed, ik ga nu echt de keuken in duiken.. Tot straks!
Het is jammer dat uit eten gaan in NL zo prijzig is. In de ons omringende landen is het veel gewoner en goedkoper om uit eten te gaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind uit eten gaan ook altijd erg gezellig. vrienden van me zijn vaak echte thuiseters...zo van "nee, we hebben al wat in huis voor vanavond"
dan eet je dat toch morgen op
Je hebt al notes genoeg, we eindigen tenslotte met heel WFL op Niveau 6...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik wist nog niet dat Alicey ook onze levens buiten Fok! modereerde. Ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Ik wil tenslotte geen notes.
Ja, maar dat zijn de notes van God. Alicey is aanmerkelijk toleranter dan Onze Lieve Heer.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef Doffy het volgende:
Je hebt al notes genoeg, we eindigen tenslotte met heel WFL op Niveau 6...![]()
Oh, da's mooi.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:31 schreef Doffy het volgende:
Nee, Alicey is gewoon God's nieuwe profeet, met een setje Nieuwe Geboden
We gaan allemaal naar de hel... immers, pijn is fijnquote:Op maandag 16 mei 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, da's mooi.Volgens mij is er maar weinig wat niet mag van Alicey. Gaan we toch nog naar de hemel.
is dat dan niet gewoon een verkapte hemel?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We gaan allemaal naar de hel... immers, pijn is fijn
Schnitzel!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
bij van de Valk zeker of AC restaurant !
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
bij van de Valk zeker of AC restaurant !
Met veel friet en mayo!quote:
doegquote:
Ik heb geluk met mijn ouders. Als ik daar ga eten krijg ik doorgaans een amuse, voorgerecht, hoofdgerecht... Ze kunnen héérlijk koken, het is beter dan in een goed restaurant. En gratis!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:38 schreef het_fokschaap het volgende:
doeg
ik ga zo ook maar eens kijken wat de pot schaft. ik ruik al dat er iets aan de hand is beneden.
het is weer net als vroeger
Nee, sommige familieleden zijn net ietsje te bemoeizuchtig ..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het met jouw familie niet altijd even gezellig zou zijn...?
Er worden nauwe contacten onderhouden met justitie.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wist nog niet dat Alicey ook onze levens buiten Fok! modereerde. Ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Ik wil tenslotte geen notes.
Dat is inderdaad een non-argument.. Meestal heb je wel iets in huis.. doh..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind uit eten gaan ook altijd erg gezellig. vrienden van me zijn vaak echte thuiseters...zo van "nee, we hebben al wat in huis voor vanavond"
dan eet je dat toch morgen op
Het zou zomaar kunnen dat ik straks de hel modereer.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de notes van God. Alicey is aanmerkelijk toleranter dan Onze Lieve Heer.
God is het niet helemaal eens met mijn levensstijl nee.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Alicey doet van alles wat God verboden heeft.
Goede vraag.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:32 schreef Bensel het volgende:
en welke geboden zijn dat allemaal?
Marokkanen.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:35 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Tuurlijk niet. Weet nog wel paar goeie Italianen, Spanjolen, Grieken, Chinezen, Marrokanen...![]()
Mjah, Hollanders.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met veel friet en mayo!![]()
![]()
Toen wij vanuit Polen terugkwamen in Nederland, zouden we even een kopje koffie drinken bij Van der Valk in Zuidbroek (?). Er bleek op dat moment een brunch gaande te zijn. Honderden mensen die zich zo vol mogelijk zaten te proppen voor zo weinig mogelijk geld. Het was een nachtmerrie.
Dat scheelt helemaal. Mijn ouders kunnen het niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geluk met mijn ouders. Als ik daar ga eten krijg ik doorgaans een amuse, voorgerecht, hoofdgerecht... Ze kunnen héérlijk koken, het is beter dan in een goed restaurant. En gratis!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zou schaapje eten... Bloemkool met een sausje, gekookte melige aardappels en karbonade? Worteltjes en doperwtjes met puree en vissticks? Spinazie, gebakken aardappels en een gehakbal?
eten....het is zes uur en dit is een NL forumquote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn 15 posts op een rij.. Waar is iedereen?![]()
Owja, da's waar ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
eten....het is zes uur en dit is een NL forum
spaghetti met één of ander onbekende groente/vleesmix, sla met calvé dressing en vanille vla met een toefje slagroomquote:Op maandag 16 mei 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zou schaapje eten... Bloemkool met een sausje, gekookte melige aardappels en karbonade? Worteltjes en doperwtjes met puree en vissticks? Spinazie, gebakken aardappels en een gehakbal?
welnee, dat is veel te uitgebreid voor nederlanders. Lupa is misschien nog wel aan het tafelen in het café, maar verder zou iedereen al lang weer hier moeten postenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het, of iedereen is nog aan het eten, dat kan ook.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, dat is veel te uitgebreid voor nederlanders. Lupa is misschien nog wel aan het tafelen in het café, maar verder zou iedereen al lang weer hier moeten posten
Vijf jaar oud, bedenk ik nu. Wel jammer, hij is best mooi. Denk dat ik dan een nieuw shirt met avatar maak, want het exemplaar dat ik gemaakt heb is wel errug lelijk eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Veel afgevallen in de tussentijd?Hmm ik week niet hoe oud het is maar ik zou ook geen kleren van 2 jaar geleden meer passen.
Hoezo, te korrelig of anders?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vijf jaar oud, bedenk ik nu. Wel jammer, hij is best mooi. Denk dat ik dan een nieuw shirt met avatar maak, want het exemplaar dat ik gemaakt heb is wel errug lelijk eigenlijk.
Nee, het is gewoon zo'n oversized geval. Ik koop wel even een strak truitje.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Hoezo, te korrelig of anders?
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo'n oversized geval. Ik koop wel even een strak truitje.
Oh? Ik draag eigenlijk alleen maar strakke truitjes normaal...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Waarom nu opeens strak? Ik meen me te herinneren dat je dat de vorige keer juist niet wilde?
Was het zeker een bevlieging?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh? Ik draag eigenlijk alleen maar strakke truitjes normaal...
LOL dat vindt ieder ander ook al.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik wil naar de meet gewoon iets leuks aan en niet een oversized Wibra-t-shirt. We kunnen het anders ook gewoon afschaffen, dat avatar-gedoe...
Zullen we het gewoon afschaffen en allemaal onze meest sexy outfit aantrekken?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
LOL dat vindt ieder ander ook al.
Nouja, laat maar weten wat je doet.. Anders ben ik straks de enige.
Goed hoor.. Meest sexy outfit weet ik niet, maar ik heb vast wel iets toonbaars.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon afschaffen en allemaal onze meest sexy outfit aantrekken?
Sexy?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon afschaffen en allemaal onze meest sexy outfit aantrekken?
Dus je komt naakt?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik bedoel kan ik zelf wel bepalen, ja!?
Dat lijkt me wat te ver gaan, maar ik denk wel dat ik een rokje aan doe. Eventueel kan ik later op de avond nog besluiten om mij te ontbloten.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij krijg ik vannacht nachtmerries van nagels die ik moet doorprikken.
Ik denk dat het voor mij een jurk of lange rok wordt.. Ik vind niet dat ik bepaald mooie benen heb, dus een kort rokje zie ik niet zitten..quote:Op maandag 16 mei 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat te ver gaan, maar ik denk wel dat ik een rokje aan doe. Eventueel kan ik later op de avond nog besluiten om mij te ontbloten.
Naar aanleiding van een topic dat ik volg waar een advies werd gegeven om een nagel door te prikken.quote:
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
Als alleen de vrouwen sexy gekleed gaan neem ik er honderd procent genoegen mee
Ieuw!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
Naar aanleiding van een topic dat ik volg waar een advies werd gegeven om een nagel door te prikken.
Ik denk dat mjjn maaltijd straks weer naar buiten komt.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Krijg jij er ook een raar gevoel van in je maag?
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh? Ik draag eigenlijk alleen maar strakke truitjes normaal...
Dat zou zonde zijn!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat mjjn maaltijd straks weer naar buiten komt.
wiki-link-fix?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Doffy het volgende:
Ik had het over de wiki-link-fix, Alicey?
Modelletje rollade?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal een extra stakke aandoen, okee? Speciaal voor jou!
Je lijdt toch niet aan Anorexia?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat scheelt weer caloriën. Win-win.
Niet echt. Maar ik let er wel een beetje op.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
Je lijdt toch niet aan Anorexia?
Dat bepalen wij wel, Lupjequote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ahem. Dat geldt alleen voor dames met overgewicht en een te strakke BH. Niet voor mij dus.
Vragen ze je dat wel eens dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat ik ook nog wel iets straks aantrek.. Dat scheelt ook weer met vragen wanneer ik mijn baby verwacht.
Okay.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik let er wel een beetje op.
Ah... blont van mijquote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Ah, je had de [url] tags niet goed gesloten, vdaar.
Waarom denk je dat mijn ondertitel Heilige Maagd is?quote:
Ik heb een scherpe blik!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah... blont van mijHad je goed gezien, dan.
Tuurlijkquote:
Al helemaal voorbereid dusquote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk
Koffer is al behoorlijk gevuld, zonnebankkuurtje is bijna gedaan, haren verwijderd waar nodig
Een zwangere houdingquote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn ondertitel Heilige Maagd is?
Het was overigens wel kleding waardoor het leek alsof ik een hele dikke buik had, en ik stond ook nog in een zwangere houding, dus echt vreemd is het misschien niet eens.
Hehehe, ja, dan vraag je er ook omquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Handen op mijn buik en intussen rug losmaken.
Vrouwen die net zwanger zijn, gaan expres zo staan zodat het gevraagd wordt aan zequote:Op maandag 16 mei 2005 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk pas achter af dat het kwartje viel.
En nu ga ik ook echtquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:18 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/3thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/1thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2thump.jpg]afbeelding][/url]
Dat bedacht ik me later dus ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen die net zwanger zijn, gaan expres zo staan zodat het gevraagd wordt aan ze
LOL ja ik ken het.. En dan hoogstverbaasd dat je geen camera hebt en dat je het niet boeiend vindt.quote:Ik heb even mijn profiel gewijzigd en mijn mailadres tonen weggehaald.
Ik kreeg vandaag weer een of ander tiepje op msn, en die draaide er niet eens omheen: hoi, hoe is het, mag je cam aan?
Geblokkeerd dus
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:38 schreef Alicey het volgende:
Wie kent deze man??
Er is nu ook een NWS-topic over de pianoman
Het is best vreemd ook inderdaad.. In een nat pak komen aanzetten.. Zonder dat iemand een flauw idee heeft..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het vooral een mooi verhaal. En die blik in die man z'n ogen... Ik ben enorm nieuwsgierig naar wat er gebeurd is...
Het verhaal zoals het nu is vind ik mooi. Ik denk dat de achtergrond een stuk minder mooi is en dat de man heftig getraumatiseerd is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Maar of het verhaal mooi is weet je natuurlijk niet..
Hij is verschrikkelijk bang, kruipt inelkaar als er iemand de kamer binnenkomt. Hij is alleen rustig wanneer hij piano speelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat dat het een en ander zegt.. Heftig getraumatiseerd weet je ook niet, misschien is hij zo geboren..
Het is erg apart, dat is wat je er over kunt zeggen denk ik.. Als het er in is gegroeid is het inderdaad interessant om te weten wat er aan vooraf gegaan is, en dan eigenlijk vanaf jaren terug..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij is verschrikkelijk bang, kruipt inelkaar als er iemand de kamer binnenkomt. Hij is alleen rustig wanneer hij piano speelt.
Dat is het meest vreemde, vooral gezien de gigantische publiciteit. Ook in Zweden zouden ze nu moeten weten waar-ie ongeveer uit hangt..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:03 schreef Yosomite het volgende:
Het verbaast mij dat hij al weken daar rondloopt zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wie het is.
En ook dat niemand deze persoon mist.
Zijn foto is pas gisteren vrijgegeven hè. En de kans is groot dat hij geen Brit is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:03 schreef Yosomite het volgende:
Het verbaast mij dat hij al weken daar rondloopt zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wie het is.
En ook dat niemand deze persoon mist.
Dat zou ons niet lukken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is het meest vreemde, vooral gezien de gigantische publiciteit. Ook in Zweden zouden ze nu moeten weten waar-ie ongeveer uit hangt..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
Dat zou ons niet lukken.
1 dag weg van het forum. Ok
2 dagen weg van het forum: er worden vragen gesteld
3 dagen weg van het forum: Nederland op zijn kop
4 dagen weg: teruggevonden in het hutje op de hei in Oost-Drenthe
en na 2 dagen ondervragen het antwoord: "Gevlucht voor Alicey"![]()
Ok dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn foto is pas gisteren vrijgegeven hè. En de kans is groot dat hij geen Brit is.
Nouja, als ik een dag niet post op het forum wordt ik volgens mij al als vermist opgegeven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat zou ons niet lukken.
1 dag weg van het forum. Ok
2 dagen weg van het forum: er worden vragen gesteld
3 dagen weg van het forum: Nederland op zijn kop
4 dagen weg: teruggevonden in het hutje op de hei in Oost-Drenthe
En waarom nou weer vluchten voor mij?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
Ik schrok toen ik even terug las.quote:
Want ik heb geen nachtzoen gehadquote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
* Alicey voelt zich net een WFL-moeder die haar WFL-kinderen naar bed brengt.
Je ging dan ook heel laat naar bed, later dan ik... Maar hierbij dan een nachtzoenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik even terug las.
[..]
Want ik heb geen nachtzoen gehad![]()
Mijn hart springt weer op van vreugde (kan de smiley niet vinden).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ging dan ook heel laat naar bed, later dan ik... Maar hierbij dan een nachtzoen
Er was een kans op poollicht 14, 15, 16 mei vanwege een enorme uitbarsting op de zon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ging dan ook heel laat naar bed, later dan ik... Maar hierbij dan een nachtzoen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Mijn hart springt weer op van vreugde (kan de smiley niet vinden).
De dag kan niet meer kapot.
Zelfs de zon begint spontaan te schijnen.
Ik heb het niet "live" gezien, maar ik vind het wel interessant ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:30 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Er was een kans op poollicht 14, 15, 16 mei vanwege een enorme uitbarsting op de zon.
Maar het kwam tot ongeveer Denemarken, niet zuidelijker.
En poollicht, ik heb het een paar keer mee gemaakt, vind ik nog steeds heel fascinerend.
Persoonlijk zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hé, is het ook een idee als we even een mailtje aan SingleCoil sturen? We hebben hem al een hele tijd niet gezien...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verstuurd:
Hé SingleCoil,
Is alles goed met je? De WFL-slowchatters missen je...
Lupa (namens allen)
Nu te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Haushofer het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet doen.
Mja, ik zie dat op een forum anders...daar kun je fijn anoniem zijn. Nou ben ikzelf dat al een tijdje niet meer echt, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar veel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu te laat.Maar waarom niet? Als je weken niks van een vriend hoort, bel je toch ook even om te horen of alles wel oké is?
Namens allen, behalve Doffy.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal er nog een mailtje achteraan sturen: "Toch niet namens allen, maar namens sommigen".
Het zal voor SingleCoil wel meevallen, gezien de website met domein naam robdejong.. Dan ben je niet echt meer anoniem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik zie dat op een forum anders...daar kun je fijn anoniem zijn. Nou ben ikzelf dat al een tijdje niet meer echt, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar veel waarde aan hechten.
Het heeft eigenlijk weinig te maken met wat ik van Singlecoil vind. Zou het wel leuk vinden als ie weer es langs kwam, maar ik zou er zelf zeker geen mail om versturenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal er nog een mailtje achteraan sturen: "Toch niet namens allen, maar namens sommigen".
We zullen wel anders zijn op dit gebied dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk weinig te maken met wat ik van Singlecoil vind. Zou het wel leuk vinden als ie weer es langs kwam, maar ik zou er zelf zeker geen mail om versturen
Nja, hij hóeft ook niet te antwoorden tuuk. Als 'ie dat niet doet, dan laten we hem verder gewoon met rust. Als ik zelf ineens niet meer zou komen opdagen, dan zou er wrs. iets mis zijn en dan zou ik het toch wel fijn vinden als er een mailtje kwam. Maar misschien had SC gewoon schoon genoeg van ons.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Haushofer het volgende:
Mja, ik zie dat op een forum anders...daar kun je fijn anoniem zijn. Nou ben ikzelf dat al een tijdje niet meer echt, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar veel waarde aan hechten.
Zo denk ik er inderdaad ook over.. Als ik weg ben zonder iets gezegd te hebben is de kans groot dat er iets niet helemaal goed is..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nja, hij hóeft ook niet te antwoorden tuuk. Als 'ie dat niet doet, dan laten we hem verder gewoon met rust. Als ik zelf ineens niet meer zou komen opdagen, dan zou er wrs. iets mis zijn en dan zou ik het toch wel fijn vinden als er een mailtje kwam. Maar misschien had SC gewoon schoon genoeg van ons.
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zullen wel anders zijn op dit gebied dan.
Ja, ach, ik zie een forum vrij anders dan een vaste vriendenkring. Ik denk dat dat mn nuchterheid wat is ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal uit mijn hutje op de hei in Oost - Drenthe naar Rotterdam om even polshoogte te nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo denk ik er inderdaad ook over.. Als ik weg ben zonder iets gezegd te hebben is de kans groot dat er iets niet helemaal goed is..
Maar jullie, als moderatoren, vullen elkaar wel goed aan, je zou bijna zeggen elkaars complementaire (functie).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is dat persoonlijke het verschil.. Ik deel zelf ook soms best wel persoonlijke dingen hier..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ach, ik zie een forum vrij anders dan een vaste vriendenkring. Ik denk dat dat mn nuchterheid wat is ofzoIk gedraag me hier ook anders dan bij mn vrienden: ik zal gewoon niet te persoonlijk worden hier, en een mailtje sturen naar een user die zich niet meer laat zien zie ik als te persoonlijk worden. Denk wel dat SC het kan waarderen hoor, daar niet van, maar ik zit zelf niet zo inmekaar.
Kan je nagaan hoe goed evt. kinderen van Haus en Alicey WFL zouden modererenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:33 schreef Yosomite het volgende:
Maar jullie, als moderatoren, vullen elkaar wel goed aan, je zou bijna zeggen elkaars complementaire (functie).
Bij mij ligt het er aan wie en waar/wanneer en vooral de motivatie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal uit mijn hutje op de hei in Oost - Drenthe naar Rotterdam om even polshoogte te nemen.
- Ik ben geen tegenstander van sociale controle.
iddquote:- Het blijkt snel genoeg als de ander geen belangstelling (meer) heeft.
Dat was dan ook min of meer de bedoeling, en volgens mij is dat inderdaad vrij goed gelukt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:33 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar jullie, als moderatoren, vullen elkaar wel goed aan, je zou bijna zeggen elkaars complementaire (functie).
Lupa is al bezig om bij Haus in bed te komen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed evt. kinderen van Haus en Alicey WFL zouden modereren
* Yosomite krijgt spontaan hartverzakkingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed evt. kinderen van Haus en Alicey WFL zouden modereren
Sinds wanneer heb jij moeite met een trio'tje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Lupa is al bezig om bij Haus in bed te komen geloof ik.
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij moeite met een trio'tje?![]()
Je bent net te laatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lupa is al bezig om bij Haus in bed te komen geloof ik.
Voor mij fataal, ik wordt tegenwoordig op straat herkend.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Maethor het volgende:
Ik probeer ook redelijk anoniem te blijven (oke, laatst wel een fotoboek geopend, maar verder...)
Het kan natuurlijk, ikzelf zou het echter wel waarderen als er navraag wordt gedaan. Ik ben nu natuurlijk mod, en daarom "altijd" aanwezig. Dan nog, als ik een tijdje wegga zeg ik dat waarschijnlijk wel.quote:en het moet voor mij ook vrijblijvend blijven. Als ik een poos geen zin heb om op het forum te komen, kom ik niet, en ga ik dat niet (altijd) aankondigen.
Dus als ik onaangekondigd wegben, ben ik niet van de trap gedonderd.
Mijn vriendenkring, wat doe je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:24 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ach, ik zie een forum vrij anders dan een vaste vriendenkring.
Moet er niet aandenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij fataal, ik wordt tegenwoordig op straat herkend.
Als je mod bent gelden er idd iets andere regels.quote:Het kan natuurlijk, ikzelf zou het echter wel waarderen als er navraag wordt gedaan. Ik ben nu natuurlijk mod, en daarom "altijd" aanwezig. Dan nog, als ik een tijdje wegga zeg ik dat waarschijnlijk wel.
Daar dacht ik idd ook aan. Onzin eruit mikken en weer verder, want het is wèl een interessant verhaal. Misschien mail ik Mutant even.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
"Gaat nergens over".. Mjah, ik zou dan alle off-topic troep er uit donderen, maargoed.. moderatiemethoden verschillen.
Haus maakt misgebruik van zijn blauwe naam en gaat alle WFL-vrouwen bijlangs?quote:
Ik heb er wel aan zitten denken.. Aan de andere kant blijft de kans natuurlijk relatief klein.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken.Als dat bij mij zou gebeuren zou ik de foto direct weghalen denk ik.
Ergens ook weer zo natuurlijk..quote:Als je mod bent gelden er idd iets andere regels.
Blijkbaar, en ik moet achteraan sluiten in de rij blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:46 schreef Maethor het volgende:
[..]
Haus maakt misgebruik van zijn blauwe naam en gaat alle WFL-vrouwen bijlangs?![]()
Als mod ben je gewoon publiek bezitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Ergens ook weer zo natuurlijk..
Bezit zijn kan leuk zijn, als het een beetje leuke mannen of vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als mod ben je gewoon publiek bezit![]()
tot groot genoegen van sommige mod's
Is toch heel grappig, als iemand je herkent? Ik zou me doodlachen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Ik heb er wel aan zitten denken.. Aan de andere kant blijft de kans natuurlijk relatief klein.
Staat er in de FAQ geen mail-adres en/of werkt mutant@fok.nl o.i.d. niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker is dat, een modje zonder e-mailadres...Dan maar naar de NWS-FB.
Ergens is het natuurlijk wel grappig.. Het enge idee is echter wel dat fotoboeken meer bekeken worden dan je zou denken..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is toch heel grappig, als iemand je herkent? Ik zou me doodlachen geloof ik.
Kweenie, maar er stond niks in zijn profiel. Heb het nu maar in de FB gegooid.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Staat er in de FAQ geen mail-adres en/of werkt mutant@fok.nl o.i.d. niet?
Ja, blijkbaar. Ik kijk zelf bijna nooit rond in de fotoboeken, alleen die van mensen die ik ken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel grappig.. Het enge idee is echter wel dat fotoboeken meer bekeken worden dan je zou denken..
Ik kijk zelf wel eens rond, maar da's vooral als het forum er uit ligt.. Niet zo vaak dus meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik kijk zelf bijna nooit rond in de fotoboeken, alleen die van mensen die ik ken.
Als er ook maar op enig moment persoonlijke last door ontstaat, is het afgelopen met foto's, denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
[....]'Betreffende de foto' .........]
Ik heb er wel aan zitten denken.. Aan de andere kant blijft de kans natuurlijk relatief klein.
Ach, echt last vind ik het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Als er ook maar op enig moment persoonlijke last door ontstaat, is het afgelopen met foto's, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |