Ja, het was geloof ik wel haar idee.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:21 schreef Alicey het volgende:
Komt het iniatief wel van haar uit? Familie-etentjes komen in mijn familie niet veel voor, maar het is wel gewoon zo dat de initatiefnemer ook betaalt.
Dat laatste zal dan wel het verschil maken.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het was geloof ik wel haar idee.
Wij gaan best regelmatig uit eten, maar het is dan ook heel gezellig altijd.
De hond was twee weken geparkeerd in Fryslan, en nu heeft mijnquote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Alicey het volgende:
Is die hond terug uit Fryslan, jeof beiden?
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
De hond was twee weken geparkeerd in Fryslan, en nu heeft mijnhem weer opgehaald en zijn nu allebei weer terug
Nouja, als je A, B en C zegt, moet je wel uitleggen hoe A, B en C zich onderling verhouden.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet je hier wel verantwoorden natuurlijk.
Ik kan me voorstellen dat het met jouw familie niet altijd even gezellig zou zijn...?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste zal dan wel het verschil maken.
ik vind uit eten gaan ook altijd erg gezellig. vrienden van me zijn vaak echte thuiseters...zo van "nee, we hebben al wat in huis voor vanavond"quote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij gaan best regelmatig uit eten, maar het is dan ook heel gezellig altijd.
Oh, ik wist nog niet dat Alicey ook onze levens buiten Fok! modereerde. Ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Ik wil tenslotte geen notes.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Doffy het volgende:
Alicey kan toch moeilijk onze levens modereren als ze niet weet wat we doen, toch?
eet smakelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef Alicey het volgende:
Goed, ik ga nu echt de keuken in duiken.. Tot straks!
Het is jammer dat uit eten gaan in NL zo prijzig is. In de ons omringende landen is het veel gewoner en goedkoper om uit eten te gaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind uit eten gaan ook altijd erg gezellig. vrienden van me zijn vaak echte thuiseters...zo van "nee, we hebben al wat in huis voor vanavond"
dan eet je dat toch morgen op
Je hebt al notes genoeg, we eindigen tenslotte met heel WFL op Niveau 6...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik wist nog niet dat Alicey ook onze levens buiten Fok! modereerde. Ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Ik wil tenslotte geen notes.
Ja, maar dat zijn de notes van God. Alicey is aanmerkelijk toleranter dan Onze Lieve Heer.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef Doffy het volgende:
Je hebt al notes genoeg, we eindigen tenslotte met heel WFL op Niveau 6...![]()
Oh, da's mooi.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:31 schreef Doffy het volgende:
Nee, Alicey is gewoon God's nieuwe profeet, met een setje Nieuwe Geboden
We gaan allemaal naar de hel... immers, pijn is fijnquote:Op maandag 16 mei 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, da's mooi.Volgens mij is er maar weinig wat niet mag van Alicey. Gaan we toch nog naar de hemel.
is dat dan niet gewoon een verkapte hemel?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We gaan allemaal naar de hel... immers, pijn is fijn
Schnitzel!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
bij van de Valk zeker of AC restaurant !
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
bij van de Valk zeker of AC restaurant !
Met veel friet en mayo!quote:
doegquote:
Ik heb geluk met mijn ouders. Als ik daar ga eten krijg ik doorgaans een amuse, voorgerecht, hoofdgerecht... Ze kunnen héérlijk koken, het is beter dan in een goed restaurant. En gratis!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:38 schreef het_fokschaap het volgende:
doeg
ik ga zo ook maar eens kijken wat de pot schaft. ik ruik al dat er iets aan de hand is beneden.
het is weer net als vroeger
Nee, sommige familieleden zijn net ietsje te bemoeizuchtig ..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het met jouw familie niet altijd even gezellig zou zijn...?
Er worden nauwe contacten onderhouden met justitie.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wist nog niet dat Alicey ook onze levens buiten Fok! modereerde. Ik zal er vanaf nu rekening mee houden. Ik wil tenslotte geen notes.
Dat is inderdaad een non-argument.. Meestal heb je wel iets in huis.. doh..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind uit eten gaan ook altijd erg gezellig. vrienden van me zijn vaak echte thuiseters...zo van "nee, we hebben al wat in huis voor vanavond"
dan eet je dat toch morgen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |