dat compenseerde ik met dequote:Op maandag 16 mei 2005 17:05 schreef Doffy het volgende:
De OP is wel van een ongekende treurigheid zeg![]()
ook al een door muziek geïnspireerd kunstwerk !quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem wel aardig, Doffy. Hoewel ik de kleurstelling wat summier vind. Als hte dan om kleur gaat, mag er ook flink kleur inzitten.
Wij hebben deze Gockel aan de muur
[afbeelding]
De foto is niet zo mooi door de flits enzo
kunst is niet gelimiteerd tot de twee hier geposte stukkenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Hmmm kunst zal wel niet aan mij besteed zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind hem wel aardig, Doffy.
Hij staat aan de muur ook beter dan-ie hier over komt. Tegen een witte muur hier komt ie juist helemaal niet 'summier' over, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Hoewel ik de kleurstelling wat summier vind. Als hte dan om kleur gaat, mag er ook flink kleur inzitten.
Mooi dingquote:
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
kunst is niet gelimiteerd tot de twee hier geposte stukken
met lijst (die is niet zo breed) 98x98 cmquote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook al een door muziek geïnspireerd kunstwerk !
wat zijn de afmetingen ?
Ja, tegen een witte muur zal het zeker mooi staanquote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hij staat aan de muur ook beter dan-ie hier over komt. Tegen een witte muur hier komt ie juist helemaal niet 'summier' over, maar ik snap wat je bedoelt.
quote:Mooi ding![]()
Gelukkig maar dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kunst is niet gelimiteerd tot de twee hier geposte stukken
ik zag er een viool, saxafoon, trom en een spiegelei in.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
met lijst (die is niet zo breed) 98x98 cm
Ik vind de kleuren en de vage maar toch herkenbare vormen in zijn werken altijd erg mooi. Er zijn best veel werken te vinden, met verschillende thema's. Ook best veel muziek inderdaad. Dez eheet dan ook "spontaneaous jam"
Ja, een -bewust- enigszins neutrale zilverkleurige lijst.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Geen lijst?
quote:![]()
Ow, dat zoeken wij nog! Wij hebben nog een onmogelijk stukje muur waarvan wij het idee hadden dat een doek (en dus daadwerkelijk de stof, niet opgespannen, maar redelijk los hangend) met een door ons nog nader uit te zoeken afbeelding (hetzij een foto, hetzij een replica van een bestaand kunstwerk) daar wel mooi zou hangen. We hadden alleen geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet iets hebben van 2m bij 2m ofzo...ik zag op http://www.topform.nl ook wel wat leuke dingen. dan kan je een eigen foto flink uitvergroot op een groot doek krijgen. alleen heb ik niet zulke scherpe foto's die ze nodig hebben.
waar ? ik wil ook uit eten, maar gister al geweest bij de Thai. Vanavond maar gewoon vlees, groenten aardappelen bij m'n ouders.quote:
Have fun!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met mijn ouders en zusje. Om te vieren dat mijn zusje een nieuwe baan heeft.
Bij Café Café in Leeuwarden, nog nooit geweest. Gewoon simpel, hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ? ik wil ook uit eten, maar gister al geweest bij de Thai. Vanavond maar gewoon vlees, groenten aardappelen bij m'n ouders.
Ook eetcafes zijn vaak prima hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij Café Café in Leeuwarden, nog nooit geweest. Gewoon simpel, hoor.
Thais is jummie!![]()
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ookquote:
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Have fun!
Vieren jullie dat soort dingen altijd uitgebreid?
Is het niet zo dat ze vaak gezamelijk eigenaar zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ook
Maar koken kunnen ze wél!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
in een thais restaurant is het vaak wel een europeaanse eigenaar met z'n thaise vrouw in de keuken valt mij op. zo'n vrouw opgeduikeld tijdens de vakantie en dan moet ze hier nog hard werken voor d'r geld ook
en zij betaalt het etentjequote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.
Ah, op die manier.. Klinkt goed!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar nu blijkbaar wel. Het is dan ook een hele goede baan. Ze krijgt een eigen kantoor enzo.
ik hoop het voor die vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze vaak gezamelijk eigenaar zijn?
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".quote:
Komt het iniatief wel van haar uit? Familie-etentjes komen in mijn familie niet veel voor, maar het is wel gewoon zo dat de initatiefnemer ook betaalt.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".
Dat noemen we emancipatiequote:Op maandag 16 mei 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
die lieve moeders. doet mijn moeder ook vaak. morgen neem ik haar nog voor moederdag even mee naar het theater, naar van Muiswinkel en van Vleuten in Zaandam.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder schiet het voor, maar zij zou trakteren geloof ik. Maar mijn moeder kennende zegt die tegen mijn zusje: "Laat maar zitten dat geld".
Is die hond terug uit Fryslan, jequote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Doffy het volgende:
Heel goed. Ik ga naar mijnen mijn/zijn
hond
, die weer terug is uit Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |