quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh? Ik draag eigenlijk alleen maar strakke truitjes normaal...
Dat zou zonde zijn!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat mjjn maaltijd straks weer naar buiten komt.
wiki-link-fix?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Doffy het volgende:
Ik had het over de wiki-link-fix, Alicey?
Modelletje rollade?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal een extra stakke aandoen, okee? Speciaal voor jou!
Je lijdt toch niet aan Anorexia?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat scheelt weer caloriën. Win-win.
Niet echt. Maar ik let er wel een beetje op.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
Je lijdt toch niet aan Anorexia?
Dat bepalen wij wel, Lupjequote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ahem. Dat geldt alleen voor dames met overgewicht en een te strakke BH. Niet voor mij dus.
Vragen ze je dat wel eens dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat ik ook nog wel iets straks aantrek.. Dat scheelt ook weer met vragen wanneer ik mijn baby verwacht.
Okay.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik let er wel een beetje op.
Ah... blont van mijquote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Ah, je had de [url] tags niet goed gesloten, vdaar.
Waarom denk je dat mijn ondertitel Heilige Maagd is?quote:
Ik heb een scherpe blik!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah... blont van mijHad je goed gezien, dan.
Tuurlijkquote:
Al helemaal voorbereid dusquote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk
Koffer is al behoorlijk gevuld, zonnebankkuurtje is bijna gedaan, haren verwijderd waar nodig
Een zwangere houdingquote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn ondertitel Heilige Maagd is?
Het was overigens wel kleding waardoor het leek alsof ik een hele dikke buik had, en ik stond ook nog in een zwangere houding, dus echt vreemd is het misschien niet eens.
Hehehe, ja, dan vraag je er ook omquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Handen op mijn buik en intussen rug losmaken.
Vrouwen die net zwanger zijn, gaan expres zo staan zodat het gevraagd wordt aan zequote:Op maandag 16 mei 2005 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk pas achter af dat het kwartje viel.
En nu ga ik ook echtquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:18 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/3thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/1thump.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/Motoren/2thump.jpg]afbeelding][/url]
Dat bedacht ik me later dus ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen die net zwanger zijn, gaan expres zo staan zodat het gevraagd wordt aan ze
LOL ja ik ken het.. En dan hoogstverbaasd dat je geen camera hebt en dat je het niet boeiend vindt.quote:Ik heb even mijn profiel gewijzigd en mijn mailadres tonen weggehaald.
Ik kreeg vandaag weer een of ander tiepje op msn, en die draaide er niet eens omheen: hoi, hoe is het, mag je cam aan?
Geblokkeerd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |