Het zou zomaar kunnen dat ik straks de hel modereer.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de notes van God. Alicey is aanmerkelijk toleranter dan Onze Lieve Heer.
God is het niet helemaal eens met mijn levensstijl nee.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Alicey doet van alles wat God verboden heeft.
Goede vraag.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:32 schreef Bensel het volgende:
en welke geboden zijn dat allemaal?
Marokkanen.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:35 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Tuurlijk niet. Weet nog wel paar goeie Italianen, Spanjolen, Grieken, Chinezen, Marrokanen...![]()
Mjah, Hollanders.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met veel friet en mayo!![]()
![]()
Toen wij vanuit Polen terugkwamen in Nederland, zouden we even een kopje koffie drinken bij Van der Valk in Zuidbroek (?). Er bleek op dat moment een brunch gaande te zijn. Honderden mensen die zich zo vol mogelijk zaten te proppen voor zo weinig mogelijk geld. Het was een nachtmerrie.
Dat scheelt helemaal. Mijn ouders kunnen het niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geluk met mijn ouders. Als ik daar ga eten krijg ik doorgaans een amuse, voorgerecht, hoofdgerecht... Ze kunnen héérlijk koken, het is beter dan in een goed restaurant. En gratis!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zou schaapje eten... Bloemkool met een sausje, gekookte melige aardappels en karbonade? Worteltjes en doperwtjes met puree en vissticks? Spinazie, gebakken aardappels en een gehakbal?
eten....het is zes uur en dit is een NL forumquote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn 15 posts op een rij.. Waar is iedereen?![]()
Owja, da's waar ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
eten....het is zes uur en dit is een NL forum
spaghetti met één of ander onbekende groente/vleesmix, sla met calvé dressing en vanille vla met een toefje slagroomquote:Op maandag 16 mei 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zou schaapje eten... Bloemkool met een sausje, gekookte melige aardappels en karbonade? Worteltjes en doperwtjes met puree en vissticks? Spinazie, gebakken aardappels en een gehakbal?
welnee, dat is veel te uitgebreid voor nederlanders. Lupa is misschien nog wel aan het tafelen in het café, maar verder zou iedereen al lang weer hier moeten postenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het, of iedereen is nog aan het eten, dat kan ook.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, dat is veel te uitgebreid voor nederlanders. Lupa is misschien nog wel aan het tafelen in het café, maar verder zou iedereen al lang weer hier moeten posten
Vijf jaar oud, bedenk ik nu. Wel jammer, hij is best mooi. Denk dat ik dan een nieuw shirt met avatar maak, want het exemplaar dat ik gemaakt heb is wel errug lelijk eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Veel afgevallen in de tussentijd?Hmm ik week niet hoe oud het is maar ik zou ook geen kleren van 2 jaar geleden meer passen.
Hoezo, te korrelig of anders?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vijf jaar oud, bedenk ik nu. Wel jammer, hij is best mooi. Denk dat ik dan een nieuw shirt met avatar maak, want het exemplaar dat ik gemaakt heb is wel errug lelijk eigenlijk.
Nee, het is gewoon zo'n oversized geval. Ik koop wel even een strak truitje.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Hoezo, te korrelig of anders?
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo'n oversized geval. Ik koop wel even een strak truitje.
Oh? Ik draag eigenlijk alleen maar strakke truitjes normaal...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Waarom nu opeens strak? Ik meen me te herinneren dat je dat de vorige keer juist niet wilde?
Was het zeker een bevlieging?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh? Ik draag eigenlijk alleen maar strakke truitjes normaal...
LOL dat vindt ieder ander ook al.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik wil naar de meet gewoon iets leuks aan en niet een oversized Wibra-t-shirt. We kunnen het anders ook gewoon afschaffen, dat avatar-gedoe...
Zullen we het gewoon afschaffen en allemaal onze meest sexy outfit aantrekken?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
LOL dat vindt ieder ander ook al.
Nouja, laat maar weten wat je doet.. Anders ben ik straks de enige.
Goed hoor.. Meest sexy outfit weet ik niet, maar ik heb vast wel iets toonbaars.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon afschaffen en allemaal onze meest sexy outfit aantrekken?
Sexy?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon afschaffen en allemaal onze meest sexy outfit aantrekken?
Dus je komt naakt?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik bedoel kan ik zelf wel bepalen, ja!?
Dat lijkt me wat te ver gaan, maar ik denk wel dat ik een rokje aan doe. Eventueel kan ik later op de avond nog besluiten om mij te ontbloten.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij krijg ik vannacht nachtmerries van nagels die ik moet doorprikken.
Ik denk dat het voor mij een jurk of lange rok wordt.. Ik vind niet dat ik bepaald mooie benen heb, dus een kort rokje zie ik niet zitten..quote:Op maandag 16 mei 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat te ver gaan, maar ik denk wel dat ik een rokje aan doe. Eventueel kan ik later op de avond nog besluiten om mij te ontbloten.
Naar aanleiding van een topic dat ik volg waar een advies werd gegeven om een nagel door te prikken.quote:
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
Als alleen de vrouwen sexy gekleed gaan neem ik er honderd procent genoegen mee
Ieuw!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
Naar aanleiding van een topic dat ik volg waar een advies werd gegeven om een nagel door te prikken.
Ik denk dat mjjn maaltijd straks weer naar buiten komt.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Krijg jij er ook een raar gevoel van in je maag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |