Het zal voor SingleCoil wel meevallen, gezien de website met domein naam robdejong.. Dan ben je niet echt meer anoniem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik zie dat op een forum anders...daar kun je fijn anoniem zijn. Nou ben ikzelf dat al een tijdje niet meer echt, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar veel waarde aan hechten.
Het heeft eigenlijk weinig te maken met wat ik van Singlecoil vind. Zou het wel leuk vinden als ie weer es langs kwam, maar ik zou er zelf zeker geen mail om versturenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal er nog een mailtje achteraan sturen: "Toch niet namens allen, maar namens sommigen".
We zullen wel anders zijn op dit gebied dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het heeft eigenlijk weinig te maken met wat ik van Singlecoil vind. Zou het wel leuk vinden als ie weer es langs kwam, maar ik zou er zelf zeker geen mail om versturen
Nja, hij hóeft ook niet te antwoorden tuuk. Als 'ie dat niet doet, dan laten we hem verder gewoon met rust. Als ik zelf ineens niet meer zou komen opdagen, dan zou er wrs. iets mis zijn en dan zou ik het toch wel fijn vinden als er een mailtje kwam. Maar misschien had SC gewoon schoon genoeg van ons.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Haushofer het volgende:
Mja, ik zie dat op een forum anders...daar kun je fijn anoniem zijn. Nou ben ikzelf dat al een tijdje niet meer echt, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar veel waarde aan hechten.
Zo denk ik er inderdaad ook over.. Als ik weg ben zonder iets gezegd te hebben is de kans groot dat er iets niet helemaal goed is..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nja, hij hóeft ook niet te antwoorden tuuk. Als 'ie dat niet doet, dan laten we hem verder gewoon met rust. Als ik zelf ineens niet meer zou komen opdagen, dan zou er wrs. iets mis zijn en dan zou ik het toch wel fijn vinden als er een mailtje kwam. Maar misschien had SC gewoon schoon genoeg van ons.
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zullen wel anders zijn op dit gebied dan.
Ja, ach, ik zie een forum vrij anders dan een vaste vriendenkring. Ik denk dat dat mn nuchterheid wat is ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal uit mijn hutje op de hei in Oost - Drenthe naar Rotterdam om even polshoogte te nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo denk ik er inderdaad ook over.. Als ik weg ben zonder iets gezegd te hebben is de kans groot dat er iets niet helemaal goed is..
Maar jullie, als moderatoren, vullen elkaar wel goed aan, je zou bijna zeggen elkaars complementaire (functie).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is dat persoonlijke het verschil.. Ik deel zelf ook soms best wel persoonlijke dingen hier..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ach, ik zie een forum vrij anders dan een vaste vriendenkring. Ik denk dat dat mn nuchterheid wat is ofzoIk gedraag me hier ook anders dan bij mn vrienden: ik zal gewoon niet te persoonlijk worden hier, en een mailtje sturen naar een user die zich niet meer laat zien zie ik als te persoonlijk worden. Denk wel dat SC het kan waarderen hoor, daar niet van, maar ik zit zelf niet zo inmekaar.
Kan je nagaan hoe goed evt. kinderen van Haus en Alicey WFL zouden modererenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:33 schreef Yosomite het volgende:
Maar jullie, als moderatoren, vullen elkaar wel goed aan, je zou bijna zeggen elkaars complementaire (functie).
Bij mij ligt het er aan wie en waar/wanneer en vooral de motivatie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal uit mijn hutje op de hei in Oost - Drenthe naar Rotterdam om even polshoogte te nemen.
- Ik ben geen tegenstander van sociale controle.
iddquote:- Het blijkt snel genoeg als de ander geen belangstelling (meer) heeft.
Dat was dan ook min of meer de bedoeling, en volgens mij is dat inderdaad vrij goed gelukt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:33 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar jullie, als moderatoren, vullen elkaar wel goed aan, je zou bijna zeggen elkaars complementaire (functie).
Lupa is al bezig om bij Haus in bed te komen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed evt. kinderen van Haus en Alicey WFL zouden modereren
* Yosomite krijgt spontaan hartverzakkingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed evt. kinderen van Haus en Alicey WFL zouden modereren
Sinds wanneer heb jij moeite met een trio'tje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Lupa is al bezig om bij Haus in bed te komen geloof ik.
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij moeite met een trio'tje?![]()
Je bent net te laatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lupa is al bezig om bij Haus in bed te komen geloof ik.
Voor mij fataal, ik wordt tegenwoordig op straat herkend.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Maethor het volgende:
Ik probeer ook redelijk anoniem te blijven (oke, laatst wel een fotoboek geopend, maar verder...)
Het kan natuurlijk, ikzelf zou het echter wel waarderen als er navraag wordt gedaan. Ik ben nu natuurlijk mod, en daarom "altijd" aanwezig. Dan nog, als ik een tijdje wegga zeg ik dat waarschijnlijk wel.quote:en het moet voor mij ook vrijblijvend blijven. Als ik een poos geen zin heb om op het forum te komen, kom ik niet, en ga ik dat niet (altijd) aankondigen.
Dus als ik onaangekondigd wegben, ben ik niet van de trap gedonderd.
Mijn vriendenkring, wat doe je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:24 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ach, ik zie een forum vrij anders dan een vaste vriendenkring.
Moet er niet aandenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij fataal, ik wordt tegenwoordig op straat herkend.
Als je mod bent gelden er idd iets andere regels.quote:Het kan natuurlijk, ikzelf zou het echter wel waarderen als er navraag wordt gedaan. Ik ben nu natuurlijk mod, en daarom "altijd" aanwezig. Dan nog, als ik een tijdje wegga zeg ik dat waarschijnlijk wel.
Daar dacht ik idd ook aan. Onzin eruit mikken en weer verder, want het is wèl een interessant verhaal. Misschien mail ik Mutant even.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
"Gaat nergens over".. Mjah, ik zou dan alle off-topic troep er uit donderen, maargoed.. moderatiemethoden verschillen.
Haus maakt misgebruik van zijn blauwe naam en gaat alle WFL-vrouwen bijlangs?quote:
Ik heb er wel aan zitten denken.. Aan de andere kant blijft de kans natuurlijk relatief klein.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken.Als dat bij mij zou gebeuren zou ik de foto direct weghalen denk ik.
Ergens ook weer zo natuurlijk..quote:Als je mod bent gelden er idd iets andere regels.
Blijkbaar, en ik moet achteraan sluiten in de rij blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:46 schreef Maethor het volgende:
[..]
Haus maakt misgebruik van zijn blauwe naam en gaat alle WFL-vrouwen bijlangs?![]()
Als mod ben je gewoon publiek bezitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Ergens ook weer zo natuurlijk..
Bezit zijn kan leuk zijn, als het een beetje leuke mannen of vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als mod ben je gewoon publiek bezit![]()
tot groot genoegen van sommige mod's
Is toch heel grappig, als iemand je herkent? Ik zou me doodlachen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Ik heb er wel aan zitten denken.. Aan de andere kant blijft de kans natuurlijk relatief klein.
Staat er in de FAQ geen mail-adres en/of werkt mutant@fok.nl o.i.d. niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lekker is dat, een modje zonder e-mailadres...Dan maar naar de NWS-FB.
Ergens is het natuurlijk wel grappig.. Het enge idee is echter wel dat fotoboeken meer bekeken worden dan je zou denken..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is toch heel grappig, als iemand je herkent? Ik zou me doodlachen geloof ik.
Kweenie, maar er stond niks in zijn profiel. Heb het nu maar in de FB gegooid.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Staat er in de FAQ geen mail-adres en/of werkt mutant@fok.nl o.i.d. niet?
Ja, blijkbaar. Ik kijk zelf bijna nooit rond in de fotoboeken, alleen die van mensen die ik ken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel grappig.. Het enge idee is echter wel dat fotoboeken meer bekeken worden dan je zou denken..
Ik kijk zelf wel eens rond, maar da's vooral als het forum er uit ligt.. Niet zo vaak dus meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik kijk zelf bijna nooit rond in de fotoboeken, alleen die van mensen die ik ken.
Als er ook maar op enig moment persoonlijke last door ontstaat, is het afgelopen met foto's, denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
[....]'Betreffende de foto' .........]
Ik heb er wel aan zitten denken.. Aan de andere kant blijft de kans natuurlijk relatief klein.
Ach, echt last vind ik het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Als er ook maar op enig moment persoonlijke last door ontstaat, is het afgelopen met foto's, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |