quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:38 schreef Alicey het volgende:
Wie kent deze man??
Er is nu ook een NWS-topic over de pianoman
Het is best vreemd ook inderdaad.. In een nat pak komen aanzetten.. Zonder dat iemand een flauw idee heeft..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het vooral een mooi verhaal. En die blik in die man z'n ogen... Ik ben enorm nieuwsgierig naar wat er gebeurd is...
Het verhaal zoals het nu is vind ik mooi. Ik denk dat de achtergrond een stuk minder mooi is en dat de man heftig getraumatiseerd is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Maar of het verhaal mooi is weet je natuurlijk niet..
Hij is verschrikkelijk bang, kruipt inelkaar als er iemand de kamer binnenkomt. Hij is alleen rustig wanneer hij piano speelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat dat het een en ander zegt.. Heftig getraumatiseerd weet je ook niet, misschien is hij zo geboren..
Het is erg apart, dat is wat je er over kunt zeggen denk ik.. Als het er in is gegroeid is het inderdaad interessant om te weten wat er aan vooraf gegaan is, en dan eigenlijk vanaf jaren terug..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij is verschrikkelijk bang, kruipt inelkaar als er iemand de kamer binnenkomt. Hij is alleen rustig wanneer hij piano speelt.
Dat is het meest vreemde, vooral gezien de gigantische publiciteit. Ook in Zweden zouden ze nu moeten weten waar-ie ongeveer uit hangt..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:03 schreef Yosomite het volgende:
Het verbaast mij dat hij al weken daar rondloopt zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wie het is.
En ook dat niemand deze persoon mist.
Zijn foto is pas gisteren vrijgegeven hè. En de kans is groot dat hij geen Brit is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:03 schreef Yosomite het volgende:
Het verbaast mij dat hij al weken daar rondloopt zonder dat iemand ook maar enig idee heeft wie het is.
En ook dat niemand deze persoon mist.
Dat zou ons niet lukken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is het meest vreemde, vooral gezien de gigantische publiciteit. Ook in Zweden zouden ze nu moeten weten waar-ie ongeveer uit hangt..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
Dat zou ons niet lukken.
1 dag weg van het forum. Ok
2 dagen weg van het forum: er worden vragen gesteld
3 dagen weg van het forum: Nederland op zijn kop
4 dagen weg: teruggevonden in het hutje op de hei in Oost-Drenthe
en na 2 dagen ondervragen het antwoord: "Gevlucht voor Alicey"![]()
Ok dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn foto is pas gisteren vrijgegeven hè. En de kans is groot dat hij geen Brit is.
Nouja, als ik een dag niet post op het forum wordt ik volgens mij al als vermist opgegeven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat zou ons niet lukken.
1 dag weg van het forum. Ok
2 dagen weg van het forum: er worden vragen gesteld
3 dagen weg van het forum: Nederland op zijn kop
4 dagen weg: teruggevonden in het hutje op de hei in Oost-Drenthe
En waarom nou weer vluchten voor mij?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
Ik schrok toen ik even terug las.quote:
Want ik heb geen nachtzoen gehadquote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
* Alicey voelt zich net een WFL-moeder die haar WFL-kinderen naar bed brengt.
Je ging dan ook heel laat naar bed, later dan ik... Maar hierbij dan een nachtzoenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik even terug las.
[..]
Want ik heb geen nachtzoen gehad![]()
Mijn hart springt weer op van vreugde (kan de smiley niet vinden).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ging dan ook heel laat naar bed, later dan ik... Maar hierbij dan een nachtzoen
Er was een kans op poollicht 14, 15, 16 mei vanwege een enorme uitbarsting op de zon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je ging dan ook heel laat naar bed, later dan ik... Maar hierbij dan een nachtzoen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Mijn hart springt weer op van vreugde (kan de smiley niet vinden).
De dag kan niet meer kapot.
Zelfs de zon begint spontaan te schijnen.
Ik heb het niet "live" gezien, maar ik vind het wel interessant ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:30 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Er was een kans op poollicht 14, 15, 16 mei vanwege een enorme uitbarsting op de zon.
Maar het kwam tot ongeveer Denemarken, niet zuidelijker.
En poollicht, ik heb het een paar keer mee gemaakt, vind ik nog steeds heel fascinerend.
Persoonlijk zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hé, is het ook een idee als we even een mailtje aan SingleCoil sturen? We hebben hem al een hele tijd niet gezien...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verstuurd:
Hé SingleCoil,
Is alles goed met je? De WFL-slowchatters missen je...
Lupa (namens allen)
Nu te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Haushofer het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet doen.
Mja, ik zie dat op een forum anders...daar kun je fijn anoniem zijn. Nou ben ikzelf dat al een tijdje niet meer echt, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar veel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu te laat.Maar waarom niet? Als je weken niks van een vriend hoort, bel je toch ook even om te horen of alles wel oké is?
Namens allen, behalve Doffy.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal er nog een mailtje achteraan sturen: "Toch niet namens allen, maar namens sommigen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |