pompompomquote:Op zondag 15 mei 2005 19:48 schreef luap het volgende:
Het was zeker gezellig! Ben nu bezig foto's op de pc te zetten. Nog even geduld dus voor mijn foto's.
Hoi!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:14 schreef Neva het volgende:
Hey Vava :w
Persoonlijk vind ik dat wat Luap zei een goede stelregel![]()
nou moet dat eens uitgelegd worden , hoorde half ies dat flash elke meet vermoord wordt, wij willen detailsquote:
Heb je dat mes niet gezien???quote:Op zondag 15 mei 2005 20:23 schreef Neva het volgende:
nou moet dat eens uitgelegd worden , hoorde half ies dat flash elke meet vermoord wordt, wij willen details
Als ik er een leuke van jou tussen heb zal ik hem wel vast posten...even geduld nogquote:Op zondag 15 mei 2005 20:46 schreef Vava het volgende:
* Vava is echt te nieuwsgierig naar de foto's!
![]()
Cool!!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik er een leuke van jou tussen heb zal ik hem wel vast posten...even geduld nog
Hahahaha ja hij heeft echt superveel foto's van mij gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2005 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Vava, qltel heeft heel mooie foto's van je! En heel veelHij zal zo wat plaatsen
Zeker wetenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:05 schreef purplerose het volgende:
ben benieuwd of er van mij nog wat fatsoenlijks is uitgekomen
DAMMMM wat een kwaliteitquote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef luap het volgende:
vava?
zo niet dan komt dat omdat ik niet zo goed ben in het onthouden van namen...![]()
[afbeelding]
* Vava noteertquote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
76 digi foto's en 28 analoge foto's heb ik geschoten.
En terecht. Er zitten superleuke bij.. Overigens, voor je statistieken, ik heb er iets van 650 gemaakt, na een eerste selectie bleven er 500 over. En in onze prive-sessie (prive met Kwiebuske) heb ik er 180 van je gemaakt.. Daarvoor ook nog wel een stel dus ik denk dat ik je wel zo'n 200x heb geschoten..quote:Op zondag 15 mei 2005 21:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahahaha ja hij heeft echt superveel foto's van mij gemaakt![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef qltel het volgende:
[..]
En terecht. Er zitten superleuke bij.. Overigens, voor je statistieken, ik heb er iets van 650 gemaakt, na een eerste selectie bleven er 500 over. En in onze prive-sessie heb ik er 180 van je gemaakt.. Daarvoor ook nog wel een stel dus ik denk dat ik je wel zo'n 200x heb geschoten..
als je er eentje van mij klaar hebt staan MAILEN!!!!!!!!!!!!! Dan zeg ik wel of het oke isquote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef luap het volgende:
Shark zeg maar waar ik heb er nog 15 die zo het net op kunnen.
Maar ik wil ze ook zo graag laten zien...
Ik weet niet of ik bij jou op de kiek staquote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef luap het volgende:
Borelius zou iets maken dacht ik. Maar als het model geen bezwaar heeft kan je het gewoon posten natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef luap het volgende:
Over die van qltel hoef je je alvast geen zorgen te makenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:24 schreef IJzercookie het volgende:
als je er eentje van mij klaar hebt staan MAILEN!!!!!!!!!!!!! Dan zeg ik wel of het oke is
en iedereen was zo enthousiast door jou insteek dus de eer gaat compleet naar jouquote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef pea4fun het volgende:
Hier een vavavoorproefje
[afbeelding]
Bedankt voor alle complimentjes...het had niet gelukt zonder jullie enthousiasme.
Ik moet eerst alle emailadressen intikken in een mailtje...borelius zorgt dat het in orde komt verder. Vava gaf aan geen bezwaar te hebben tegen een gelukte foto...dan is het natuurlijk geen probleem om die neer te zetten.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:21 schreef Shark.Bait het volgende:
De foto's zouden toch op een besloten plek uitgestald worden? (ja, tis reklame op TV nu)
ik 315 en nulquote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
76 digi foto's en 28 analoge foto's heb ik geschoten.
Die heeft Pea voor je meegenomenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb mijn stekkerblok laten liggen
Was dat een witte? Met flash-at-fok.nl eronder geschreven?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb mijn stekkerblok laten liggen
Ook al zo moooooooooooiquote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Phoenixx het volgende:
Foto's van mij mogen ook op FOK! hoor... ja - ik ben ongelooflijk nieuwsgierig!!
En voor wie vergeten is wie ik ook al weer ben:
[afbeelding]
wat hij zei idd...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef Xilantof het volgende:
Het was een super gezellig meet!
mag ik iedereen bedanken voor de gezelligheid enzo!
de mensen van de kleding en visagisten ook bedankt voor de inzet!
modellen ook allemaal erg bedank!
en pea uiteraard voor de hele goede organisatie!
mijn foto's komen in de loop van de tijd (morgen denk ik), en ik wacht even af wat er gaat gebeuren met de "besloten" site en of modellen wel of niet gewoon op FOK! willen.
@ronaldV: die Leonie, kwam die ook "via jou"? wilt zij op internet? of niet?
@Weopj: wil jij op FOK!? uiteraard onder het motto van alleen de goede foto's e.d.
Dit is ook al zo'n mooie foto!! Leuk dat hij een beetje soft isquote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Phoenixx het volgende:
Foto's van mij mogen ook op FOK! hoor... ja - ik ben ongelooflijk nieuwsgierig!!
En voor wie vergeten is wie ik ook al weer ben:
[afbeelding]
Zowel Leonie als de tweeling waren met mij mee. Ze willen wel op internet, maar hou het voorlopig maar even op de besloten site, ik weet niet of ze "publiek" willen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:39 schreef Xilantof het volgende:
Het was een super gezellig meet!
mag ik iedereen bedanken voor de gezelligheid enzo!
de mensen van de kleding en visagisten ook bedankt voor de inzet!
modellen ook allemaal erg bedank!
en pea uiteraard voor de hele goede organisatie!
mijn foto's komen in de loop van de tijd (morgen denk ik), en ik wacht even af wat er gaat gebeuren met de "besloten" site en of modellen wel of niet gewoon op FOK! willen.
@ronaldV: die Leonie, kwam die ook "via jou"? wilt zij op internet? of niet?
@Weopj: wil jij op FOK!? uiteraard onder het motto van alleen de goede foto's e.d.
Let op wat je doet hè? Volgende keer is het gewoon een katana!quote:
zien?quote:
In 3 kwartier...quote:
het ging mij idd om de vraag of zo "publiek" willen, maar dat hoor ik dan nog!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zowel Leonie als de tweeling waren met mij mee. Ze willen wel op internet, maar hou het voorlopig maar even op de besloten site, ik weet niet of ze "publiek" willen.
Roos denk ik, aan die Rozen te zien : Weopjquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
Hier een onherkenbare foto van ... ?
[afbeelding]
Die is GOED! het is weopjquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Neva het volgende:
http://members.home.nl/y.pullens/yveligt.jpg luap
A. i see, vind ze relatief koel, kan komen door de weersomstandigheden enzo, natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Opgelost, ACDSee had er ff een puinhoop van gemaakt..
renesite tijdens de visagie kwam de rook uit je neusgaten/mond zo koudquote:Op zondag 15 mei 2005 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
A. i see, vind ze relatief koel, kan komen door de weersomstandigheden enzo, natuurlijk.
de derde qltel WOOWquote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef qltel het volgende:
[..]
In 3 kwartier...
En dit vind ik de mooiste...
*knip*
Ik zei nietsquote:Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Neva het volgende:
[..]
renesite tijdens de visagie kwam de rook uit je neusgaten/mond zo koud![]()
Kasteelvrouwe heeft pauze:quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Phoenixx het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
w a a a u u u wquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hai...ik ben ook allang thuis![]()
De score is:
33 digitaal
50 analoog
Vooralsnog zijn de digitaaltjes vooral landschapsfoto's en het kasteel. De analoge foto's zijn de modellen. Ik kan dus nog weinig laten zien. Met toestemming van IJzercookie wel deze uiterst experimentele IR-foto
[afbeelding]
Ice queenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
De score is:
33 digitaal
50 analoog
Vooralsnog zijn de digitaaltjes vooral landschapsfoto's en het kasteel. De analoge foto's zijn de modellen. Ik kan dus nog weinig laten zien. Met toestemming van IJzercookie wel deze uiterst experimentele IR-foto
[afbeelding]
Mannen kijken ook maar naar één ding hèquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
kwalitietsfoto`s
P. hij is mooiquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
De score is:
33 digitaal
50 analoog
edit: overigens knap van IJzercookie, want ze heeft 15 seconden zo goed als stil gestaan.....in tegenstelling tot die rare boom achter haar
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
*click* *save* *Photoshop* *fap fap*
![]()
![]()
![]()
geloof t welquote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef Neva het volgende:
kwiebuske ik vind het primaheb ik niet voor niks in die enge nisjes gezet
was jij toch of niet
?
Ik vind ze mooi!!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef qltel het volgende:
[..]
In 3 kwartier...
En dit vind ik de mooiste...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rijke aanvulling van het Fotoboekquote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi!!!!![]()
Ze zijn al opgeslagen op mijn computer!
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
De score is:
33 digitaal
50 analoog
[afbeelding]
edit: overigens knap van IJzercookie, want ze heeft 15 seconden zo goed als stil gestaan.....in tegenstelling tot die rare boom achter haar
Jaja, meiden zijn bikkelhard!quote:
Die is inderdaad wel weer eens aan vernieuwing toequote:
Deze zijn verkleind, ik heb ze ook nog op 3000x2000 pixels..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi!!!!![]()
Ze zijn al opgeslagen op mijn computer!
need help ?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook mooie foto'sAlleen alles gaat mis en er gaan hier heel veel computers meteen het raam uit en ik ben heel erg niet blij
![]()
![]()
![]()
En als ik het eenmaal voor elkaar heb is het veel te laat
Lief!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef pea4fun het volgende:
Hier een koppeltje...is het niet lief?
[afbeelding]
je mag ze mailen als je wilt op jetskewijkel at gmail.comquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Deze zijn verkleind, ik heb ze ook nog op 3000x2000 pixels..
zij had die paarse jurk met de boblijnquote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef luap het volgende:
purplerose, hoe zag je er ook al weer uit. Ik heb nu al mijn foto's doorgebladerd en volgens mij heb ik van iedereen wel een fatsoenlijke foto. Als je hem hier wilt moet ik alleen wel even weten welke foto bij jou hoort.
donker rood en uh tot op oorhoogte , de jurk was met van die puntmouwenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:27 schreef luap het volgende:
[..]
Watte? Boblijn!?
Welke kleur haar? Dat soort dingen bedoelde ik.
leuke beelden P.!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de algemene sfeerbepaling hier wat snapshotjes
#1 - een model-wannabee
[afbeelding]
#2 - phoenixx stond hier haar best te doen serieus te kijken
[afbeelding]
#3 - het slagveld
[afbeelding]
#4 - gutteguttegut wordt onder vuur genomen
[afbeelding]
Leuk stukje Vavaquote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaja, meiden zijn bikkelhard!
Ik heb overigens een klein verslagje getypt, niet dat ik zo goed ben in het schrijven van verslagjes maar wel leuk om te doen, dus als jullie willen lezen mag dat http://spaces.msn.com/members/jetskewijkel/
Lieffff....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef pea4fun het volgende:
Hier een koppeltje...is het niet lief?
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de algemene sfeerbepaling hier wat snapshotjes
#1 - een model-wannabee
[afbeelding]
erg mooie jurk!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef pea4fun het volgende:
ik probeer echt tussendoor die lijst met adressen te tikken hoor....maar kom er haast niet toe
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het rechtop zetten van 6mp foto's op een p2-300 laptopje duurt?? Geduld is het woord van de dag
Mooi verhaaltjequote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaja, meiden zijn bikkelhard!
Ik heb overigens een klein verslagje getypt, niet dat ik zo goed ben in het schrijven van verslagjes maar wel leuk om te doen, dus als jullie willen lezen mag dat http://spaces.msn.com/members/jetskewijkel/
Is het zo erg met je PC gesteldquote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het rechtop zetten van 6mp foto's op een p2-300 laptopje duurt?? Geduld is het woord van de dag
Dat is best grappig jaquote:Op zondag 15 mei 2005 22:42 schreef Neva het volgende:
vava wat mij trouwens opviel.. toen je de diensterjurk aanhad kwam je heel nederig over.. maar met de jurk die je later aanhad was je een echte deftige dame.. een echte transformatie heel appart![]()
Nee joh....brownie bijquote:
the brownie manquote:Op zondag 15 mei 2005 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....brownie bij![]()
![]()
* PdeHoog stopt net het laatste stukje in zijn mond
Het is dat ze lang haar heeft, anders zou ik denken dat ik het wasquote:
Ikke welquote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef Neva het volgende:
oeh dies mooi![]()
qltel ik durf het bijna niet te vragenmaar heb je er een van ArmaniMania en mij ( zorro & co dus
)
wow die 2e is heel erg mooiquote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef luap het volgende:
[..]
Nog meer onthullingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik er ook lang over heb gedaan om te ontdekken wie het nou was. Jullie lijken best op elkaar.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is dat ze lang haar heeft, anders zou ik denken dat ik het was![]()
De grote versies komen vanzelf jullie kant op hoor...geef me even de tijdquote:
Ik ben benieuwd, ik heb je de hele dag zowat niet gezien, dus je moet wel hele andere foto's hebben dan ikquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De grote versies komen vanzelf jullie kant op hoor...geef me even de tijd
ow armani...ik heb een klusje voor je
Ja, niet zoveel van jullie samen, maar ze zijn wel superromantisch..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef Neva het volgende:
oeh dies mooi![]()
qltel ik durf het bijna niet te vragenmaar heb je er een van ArmaniMania en mij ( zorro & co dus
)
Jeequote:Op zondag 15 mei 2005 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn vangst was trouwens
2 infrarood opnames (rolletje is nog laaaaaaang niet vol)
Voor jullie, en ook voor anderen die leuke foto's van zichzelf zien die door mij gemaakt zijn, ik heb ze ook op groot formaat en die mail ik bijzonder graag op verzoek.. Voor adres, zie profiel..quote:
Morgen meerquote:
eerst nog even uit wezen etenquote:
ik heb me wat meer op gezichten geworpen, ga ze zo even uploaden naar de computerquote:Op zondag 15 mei 2005 23:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik heb je de hele dag zowat niet gezien, dus je moet wel hele andere foto's hebben dan ik
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef Neva het volgende:
ben benieuwd![]()
Ik moet ook even kwijt dat je in het echt net zo lief bent
Neva, laat je niet in de luren leggen hoorquote:
quote:
ik weet hetquote:Op zondag 15 mei 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neva, laat je niet in de luren leggen hoor
Normaal zwaait ze altijd met een grote deegroller in het rond
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef Re het volgende:
ik heb zo'n 229 digitale foto's
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT....je mag die E op het laatst niet uitspreken hoorquote:
Nee hoor, qltel staat aan top met 650 foto'squote:
Die is cool Flashquote:
Kwantiteit staat niet garant voor kwaliteit. en met de prijs van 15,95 per rolletje van 36 opnames, ben ik zuinig met deze echte IR opnames.:Yquote:
Coolquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kwantiteit staat niet garant voor kwaliteit. en met de prijs van 15,95 per 36 opnames, ben ik zuinig met deze echte IR opnames.:Y
aanstelsterquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
ow ik had er 190...ben blij als er een stuk of 10 15 fatsoenlijke tussen zitten
Laat zien dan manquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CoolIk heb vandaag iig geleerd dat ik veel beter een IR- dan een polafilter kan kopen
Weopjquote:
ik ben onscherpquote:Op zondag 15 mei 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/kessel
Daar staat wat eerste probeersels van mij. Morgen meer, nu slapen
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was..quote:
We willen vast wel eens een regionale modelshoot organiseren hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Merel het volgende:
Ik vind die van Weopj met die cape allemaal zo leuk!!
*nog jaloerser*![]()
Dat zijn de modellen van Re volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was.. weet iemand trouwens wie deze dames zijn? :
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:47 schreef Xilantof het volgende:
mag hier ook commentaar gegeven worden o pde foto's? als in tips enzo (meningen dan)
naar mijn weten 2 dames die met Re mee waren.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was..
weet iemand trouwens wie deze dames zijn? :
[afbeelding]
jaloers? mooi.. ik zet je alvast op de lijst voor de 2e modellen meet dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Merel het volgende:
*nog jaloerser*![]()
jaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was..
[afbeelding]
kloptquote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef Xilantof het volgende:
naar mijn weten 2 dames die met Re mee waren.
ah hmm..quote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee hoor, qltel staat aan top met 650 foto's![]()
Tussenstand tot nu toe: 2318 foto's![]()
![]()
![]()
Hannah en Mhoi iddquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
[afbeelding]
goed puntquote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Vinden de modellen van Re het niet erg om over internet geplakt te worden? Mag dat zomaar? Re?
Idd...zeker met die rode rozenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jaloers? mooi.. ik zet je alvast op de lijst voor de 2e modellen meet dit jaar
Weopj met die cape was erg stijlvol 14.gif
Soort "scottish widow"... (Schotse verzekeringsmaatschappij met een dame met cape als 'logo')
ja hoor dat magquote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Vinden de modellen van Re het niet erg om over internet geplakt te worden? Mag dat zomaar? Re?
Mhoi is inderdaad mooi..quote:
Ja goed he!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah hmm..![]()
ben wel benieuwd naar de totale productie eigenlijk.. noteer mij maar voor 315ook best netjes, naar wij dachten
650 jezus
[Voorlopig ff niet (zie post van RonaldV)quote:
volgende keer dus gewoon mee, wat voor receptje heb je nodig?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Merel het volgende:
*nog jaloerser*![]()
dat vroeg ik eerder ook al, Ronald zou dat nog vragen.quote:
gemistquote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[Voorlopig ff niet (zie post van RonaldV)
ik vind deze foto een beetje raar "uitgesnede"quote:
statistieken zijn okeequote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja goed he!
Een reminder voor de fotografen die hun aantal foto's nog niet vermeld hebben, meldt even hoeveel foto's je gemaakt hebt voor mijn statistieken
Nu ik zo zit te kijken heb je volkomen gelijk..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind deze foto een beetje raar "uitgesnede"
onder de kin is weinig ruimte en boven haar hoofd mijn inziens iets te veel.
ook is het standpunt niet helemaal lekker.
iets meer vna onder was misschien mooier geweest, dan zag je meer van haar uitdrukking
(dit is allemaal "mijn inziens")
Agreed.....portrait zou mooier zijn denk ikquote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
onder de kin is weinig ruimte en boven haar hoofd mijn inziens iets te veel.
ook is het standpunt niet helemaal lekker.
iets meer vna onder was misschien mooier geweest, dan zag je meer van haar uitdrukking
(dit is allemaal "mijn inziens")
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
statistieken zijn okee
maar toch... 650?? zonder bakken vol dezelfde foto's??dit was de 8e keer in 3 jaar dat ik boven de 300 zat.. maar 2 daarvan waren boven de 350...
650
was toch bijna geluktquote:Op maandag 16 mei 2005 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgende keer gewoon doordrukken tot je rolletje CFC vol zit.
Gefeliciteerd qltel....dat je maar een wijs man mag wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:10 schreef Rewimo het volgende:
Rewimo feliciteert qltel bijdeweg even met zijn 40e verjaardag
En dan is een kleine 1/3e van 1 model..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
statistieken zijn okee
maar toch... 650?? zonder bakken vol dezelfde foto's??dit was de 8e keer in 3 jaar dat ik boven de 300 zat.. maar 2 daarvan waren boven de 350...
650
14.gifquote:Op maandag 16 mei 2005 00:11 schreef pea4fun het volgende:
ondertussen ben ik met behulp van ronald en borelius druk aan het stoeien voor de beveiligde site
Je was ook zo grappig!!!!!quote:Die groepsfoto waar ik mezelf stoot, daar lacht wel iedereen
quote:
Ik heb 'm vervangen door een andere. Minder achtergrond, maar ze staat wel beter in het plaatje, lijkt me zo.. Tevreden?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Xilantof, offtopic neuzelen, 48 uurquote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef Xilantof het volgende:
hebben we voor felicitaties niet gewoon een SC topic?
desalniettemin: gefeli enzo
het ruimte boven-onder verhaal is wel beter. maar de zijkanten zijn nog te ruim. portrait was misschien beter geweest zoals pdehoog ook al opmerkte.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb 'm vervangen door een andere. Minder achtergrond, maar ze staat wel beter in het plaatje, lijkt me zo.. Tevreden?
tssk, zie hierboven.quote:
Overalquote:
Donkerblond, en ze lijken ook nog op elkaarquote:Op maandag 16 mei 2005 00:20 schreef qltel het volgende:
"De tweeling", zijn dat 2 jongedames met blond krullend haar?
hap hapquote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tssk, zie hierboven.
een totaal goede ontopic post die mogelijk nuttige info bevat voor de desbetreffende fotograaf
en gelukkig ben ik verdern iet de enige die offtopic gaat
twas een mod-wannabee actie
doe je wel voorzichtig goed rekken en strekken en eventueel tijgerbalsem smeren.. door dat het zo koud was kan de kou er op geslagen zijn en dus extra gevoeligquote:
Je wilt het niet wetenquote:
Trapjes op, trapjes af, over hekjes, knuffelen van bomen enz enzquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....snel kijkenquote:
Je moest van mij ook veel de trapjes op hequote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten![]()
vooral continue lopen, staan, knielen, hurken, gekke posities aannemen etc. etc. etc.....ik ben een watje en niets gewent
quote:
Is dat dezelfde "dame"quote:
zeg er ook ff bij wie er dood is en waar nieuwe modjes nodig zijn... dit snapt nog niemandquote:
jaquote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "dame"die heel bevallig in haar ondergoed over een hekje klom?
![]()
Dankje voor de tip!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:25 schreef Neva het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig goed rekken en strekken en eventueel tijgerbalsem smeren.. door dat het zo koud was kan de kou er op geslagen zijn en dus extra gevoelig
Tja ik ben niet zo thuis in onzinquote:Op maandag 16 mei 2005 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg er ook ff bij wie er dood is en waar nieuwe modjes nodig zijn... dit snapt nog niemand
wel lekker veel bloed trouwens
Whehehe, jah die met die witte onderbroekquote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "dame"die heel bevallig in haar ondergoed over een hekje klom?
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
Dit noem ik geen amateur foto's meer hoormijn god
*stiekum traantje wegpinkt van ontroering dat ze eindelijk een mooie foto van zichzelf ziet*
* pea4fun zakdoekje aangeeftquote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
*stiekum traantje wegpinkt van ontroering dat ze eindelijk een mooie foto van zichzelf ziet*
er komen er nog veel meer hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
Hij is heel mooi ja! Ik vind dat amateur tussen aanhalingstekens moet, zulke mooie foto's zijn het!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |