Je wilt het niet wetenquote:
Trapjes op, trapjes af, over hekjes, knuffelen van bomen enz enzquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....snel kijkenquote:
Je moest van mij ook veel de trapjes op hequote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten![]()
vooral continue lopen, staan, knielen, hurken, gekke posities aannemen etc. etc. etc.....ik ben een watje en niets gewent
quote:
Is dat dezelfde "dame"quote:
zeg er ook ff bij wie er dood is en waar nieuwe modjes nodig zijn... dit snapt nog niemandquote:
jaquote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "dame"die heel bevallig in haar ondergoed over een hekje klom?
![]()
Dankje voor de tip!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:25 schreef Neva het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig goed rekken en strekken en eventueel tijgerbalsem smeren.. door dat het zo koud was kan de kou er op geslagen zijn en dus extra gevoelig
Tja ik ben niet zo thuis in onzinquote:Op maandag 16 mei 2005 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg er ook ff bij wie er dood is en waar nieuwe modjes nodig zijn... dit snapt nog niemand
wel lekker veel bloed trouwens
Whehehe, jah die met die witte onderbroekquote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "dame"die heel bevallig in haar ondergoed over een hekje klom?
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
Dit noem ik geen amateur foto's meer hoormijn god
*stiekum traantje wegpinkt van ontroering dat ze eindelijk een mooie foto van zichzelf ziet*
* pea4fun zakdoekje aangeeftquote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
*stiekum traantje wegpinkt van ontroering dat ze eindelijk een mooie foto van zichzelf ziet*
er komen er nog veel meer hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef purplerose het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |