Xilantof, offtopic neuzelen, 48 uurquote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef Xilantof het volgende:
hebben we voor felicitaties niet gewoon een SC topic?
desalniettemin: gefeli enzo
het ruimte boven-onder verhaal is wel beter. maar de zijkanten zijn nog te ruim. portrait was misschien beter geweest zoals pdehoog ook al opmerkte.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb 'm vervangen door een andere. Minder achtergrond, maar ze staat wel beter in het plaatje, lijkt me zo.. Tevreden?
tssk, zie hierboven.quote:
Overalquote:
Donkerblond, en ze lijken ook nog op elkaarquote:Op maandag 16 mei 2005 00:20 schreef qltel het volgende:
"De tweeling", zijn dat 2 jongedames met blond krullend haar?
hap hapquote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tssk, zie hierboven.
een totaal goede ontopic post die mogelijk nuttige info bevat voor de desbetreffende fotograaf
en gelukkig ben ik verdern iet de enige die offtopic gaat
twas een mod-wannabee actie
doe je wel voorzichtig goed rekken en strekken en eventueel tijgerbalsem smeren.. door dat het zo koud was kan de kou er op geslagen zijn en dus extra gevoeligquote:
Je wilt het niet wetenquote:
Trapjes op, trapjes af, over hekjes, knuffelen van bomen enz enzquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....snel kijkenquote:
Je moest van mij ook veel de trapjes op hequote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten![]()
vooral continue lopen, staan, knielen, hurken, gekke posities aannemen etc. etc. etc.....ik ben een watje en niets gewent
quote:
Is dat dezelfde "dame"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |