[Voorlopig ff niet (zie post van RonaldV)quote:
volgende keer dus gewoon mee, wat voor receptje heb je nodig?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Merel het volgende:
Ik vind die van Weopj met die cape allemaal zo leuk!!
*nog jaloerser*![]()
dat vroeg ik eerder ook al, Ronald zou dat nog vragen.quote:
gemistquote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[Voorlopig ff niet (zie post van RonaldV)
ik vind deze foto een beetje raar "uitgesnede"quote:
statistieken zijn okeequote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja goed he!
Een reminder voor de fotografen die hun aantal foto's nog niet vermeld hebben, meldt even hoeveel foto's je gemaakt hebt voor mijn statistieken
Nu ik zo zit te kijken heb je volkomen gelijk..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind deze foto een beetje raar "uitgesnede"
onder de kin is weinig ruimte en boven haar hoofd mijn inziens iets te veel.
ook is het standpunt niet helemaal lekker.
iets meer vna onder was misschien mooier geweest, dan zag je meer van haar uitdrukking
(dit is allemaal "mijn inziens")
Agreed.....portrait zou mooier zijn denk ikquote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
onder de kin is weinig ruimte en boven haar hoofd mijn inziens iets te veel.
ook is het standpunt niet helemaal lekker.
iets meer vna onder was misschien mooier geweest, dan zag je meer van haar uitdrukking
(dit is allemaal "mijn inziens")
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
statistieken zijn okee
maar toch... 650?? zonder bakken vol dezelfde foto's??dit was de 8e keer in 3 jaar dat ik boven de 300 zat.. maar 2 daarvan waren boven de 350...
650
was toch bijna geluktquote:Op maandag 16 mei 2005 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgende keer gewoon doordrukken tot je rolletje CFC vol zit.
Gefeliciteerd qltel....dat je maar een wijs man mag wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:10 schreef Rewimo het volgende:
Rewimo feliciteert qltel bijdeweg even met zijn 40e verjaardag
En dan is een kleine 1/3e van 1 model..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
statistieken zijn okee
maar toch... 650?? zonder bakken vol dezelfde foto's??dit was de 8e keer in 3 jaar dat ik boven de 300 zat.. maar 2 daarvan waren boven de 350...
650
14.gifquote:Op maandag 16 mei 2005 00:11 schreef pea4fun het volgende:
ondertussen ben ik met behulp van ronald en borelius druk aan het stoeien voor de beveiligde site
Je was ook zo grappig!!!!!quote:Die groepsfoto waar ik mezelf stoot, daar lacht wel iedereen
quote:
Ik heb 'm vervangen door een andere. Minder achtergrond, maar ze staat wel beter in het plaatje, lijkt me zo.. Tevreden?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |