Hahahaha ja hij heeft echt superveel foto's van mij gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2005 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Vava, qltel heeft heel mooie foto's van je! En heel veelHij zal zo wat plaatsen
Zeker wetenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:05 schreef purplerose het volgende:
ben benieuwd of er van mij nog wat fatsoenlijks is uitgekomen
DAMMMM wat een kwaliteitquote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef luap het volgende:
vava?
zo niet dan komt dat omdat ik niet zo goed ben in het onthouden van namen...![]()
[afbeelding]
* Vava noteertquote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
76 digi foto's en 28 analoge foto's heb ik geschoten.
En terecht. Er zitten superleuke bij.. Overigens, voor je statistieken, ik heb er iets van 650 gemaakt, na een eerste selectie bleven er 500 over. En in onze prive-sessie (prive met Kwiebuske) heb ik er 180 van je gemaakt.. Daarvoor ook nog wel een stel dus ik denk dat ik je wel zo'n 200x heb geschoten..quote:Op zondag 15 mei 2005 21:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahahaha ja hij heeft echt superveel foto's van mij gemaakt![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef qltel het volgende:
[..]
En terecht. Er zitten superleuke bij.. Overigens, voor je statistieken, ik heb er iets van 650 gemaakt, na een eerste selectie bleven er 500 over. En in onze prive-sessie heb ik er 180 van je gemaakt.. Daarvoor ook nog wel een stel dus ik denk dat ik je wel zo'n 200x heb geschoten..
als je er eentje van mij klaar hebt staan MAILEN!!!!!!!!!!!!! Dan zeg ik wel of het oke isquote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef luap het volgende:
Shark zeg maar waar ik heb er nog 15 die zo het net op kunnen.
Maar ik wil ze ook zo graag laten zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |