Nee hoor, qltel staat aan top met 650 foto'squote:
Die is cool Flashquote:
Kwantiteit staat niet garant voor kwaliteit. en met de prijs van 15,95 per rolletje van 36 opnames, ben ik zuinig met deze echte IR opnames.:Yquote:
Coolquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kwantiteit staat niet garant voor kwaliteit. en met de prijs van 15,95 per 36 opnames, ben ik zuinig met deze echte IR opnames.:Y
aanstelsterquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
ow ik had er 190...ben blij als er een stuk of 10 15 fatsoenlijke tussen zitten
Laat zien dan manquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CoolIk heb vandaag iig geleerd dat ik veel beter een IR- dan een polafilter kan kopen
Weopjquote:
ik ben onscherpquote:Op zondag 15 mei 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/kessel
Daar staat wat eerste probeersels van mij. Morgen meer, nu slapen
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was..quote:
We willen vast wel eens een regionale modelshoot organiseren hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Merel het volgende:
Ik vind die van Weopj met die cape allemaal zo leuk!!
*nog jaloerser*![]()
Dat zijn de modellen van Re volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was.. weet iemand trouwens wie deze dames zijn? :
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:47 schreef Xilantof het volgende:
mag hier ook commentaar gegeven worden o pde foto's? als in tips enzo (meningen dan)
naar mijn weten 2 dames die met Re mee waren.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was..
weet iemand trouwens wie deze dames zijn? :
[afbeelding]
jaloers? mooi.. ik zet je alvast op de lijst voor de 2e modellen meet dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Merel het volgende:
Ik vind die van Weopj met die cape allemaal zo leuk!!
*nog jaloerser*![]()
jaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zei het al, maar een niet nader te benoemen dame naast me vertelde dat het met een e was..
weet iemand trouwens wie deze dames zijn? :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |