In 3 kwartier...quote:
het ging mij idd om de vraag of zo "publiek" willen, maar dat hoor ik dan nog!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zowel Leonie als de tweeling waren met mij mee. Ze willen wel op internet, maar hou het voorlopig maar even op de besloten site, ik weet niet of ze "publiek" willen.
Roos denk ik, aan die Rozen te zien : Weopjquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
Hier een onherkenbare foto van ... ?
[afbeelding]
Die is GOED! het is weopjquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Neva het volgende:
http://members.home.nl/y.pullens/yveligt.jpg luap
A. i see, vind ze relatief koel, kan komen door de weersomstandigheden enzo, natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Opgelost, ACDSee had er ff een puinhoop van gemaakt..
renesite tijdens de visagie kwam de rook uit je neusgaten/mond zo koudquote:Op zondag 15 mei 2005 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
A. i see, vind ze relatief koel, kan komen door de weersomstandigheden enzo, natuurlijk.
de derde qltel WOOWquote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef qltel het volgende:
[..]
In 3 kwartier...
En dit vind ik de mooiste...
*knip*
Ik zei nietsquote:Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Neva het volgende:
[..]
renesite tijdens de visagie kwam de rook uit je neusgaten/mond zo koud![]()
Kasteelvrouwe heeft pauze:quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Phoenixx het volgende:
Foto's van mij mogen ook op FOK! hoor... ja - ik ben ongelooflijk nieuwsgierig!!
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
w a a a u u u wquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hai...ik ben ook allang thuis![]()
De score is:
33 digitaal
50 analoog
Vooralsnog zijn de digitaaltjes vooral landschapsfoto's en het kasteel. De analoge foto's zijn de modellen. Ik kan dus nog weinig laten zien. Met toestemming van IJzercookie wel deze uiterst experimentele IR-foto
[afbeelding]
Ice queenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hai...ik ben ook allang thuis![]()
De score is:
33 digitaal
50 analoog
Vooralsnog zijn de digitaaltjes vooral landschapsfoto's en het kasteel. De analoge foto's zijn de modellen. Ik kan dus nog weinig laten zien. Met toestemming van IJzercookie wel deze uiterst experimentele IR-foto
[afbeelding]
Mannen kijken ook maar naar één ding hèquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
kwalitietsfoto`s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |