In 3 kwartier...quote:
het ging mij idd om de vraag of zo "publiek" willen, maar dat hoor ik dan nog!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zowel Leonie als de tweeling waren met mij mee. Ze willen wel op internet, maar hou het voorlopig maar even op de besloten site, ik weet niet of ze "publiek" willen.
Roos denk ik, aan die Rozen te zien : Weopjquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
Hier een onherkenbare foto van ... ?
[afbeelding]
Die is GOED! het is weopjquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Neva het volgende:
http://members.home.nl/y.pullens/yveligt.jpg luap
A. i see, vind ze relatief koel, kan komen door de weersomstandigheden enzo, natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Opgelost, ACDSee had er ff een puinhoop van gemaakt..
renesite tijdens de visagie kwam de rook uit je neusgaten/mond zo koudquote:Op zondag 15 mei 2005 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
A. i see, vind ze relatief koel, kan komen door de weersomstandigheden enzo, natuurlijk.
de derde qltel WOOWquote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef qltel het volgende:
[..]
In 3 kwartier...
En dit vind ik de mooiste...
*knip*
Ik zei nietsquote:Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Neva het volgende:
[..]
renesite tijdens de visagie kwam de rook uit je neusgaten/mond zo koud![]()
Kasteelvrouwe heeft pauze:quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Phoenixx het volgende:
Foto's van mij mogen ook op FOK! hoor... ja - ik ben ongelooflijk nieuwsgierig!!
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
w a a a u u u wquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hai...ik ben ook allang thuis![]()
De score is:
33 digitaal
50 analoog
Vooralsnog zijn de digitaaltjes vooral landschapsfoto's en het kasteel. De analoge foto's zijn de modellen. Ik kan dus nog weinig laten zien. Met toestemming van IJzercookie wel deze uiterst experimentele IR-foto
[afbeelding]
Ice queenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
De score is:
33 digitaal
50 analoog
Vooralsnog zijn de digitaaltjes vooral landschapsfoto's en het kasteel. De analoge foto's zijn de modellen. Ik kan dus nog weinig laten zien. Met toestemming van IJzercookie wel deze uiterst experimentele IR-foto
[afbeelding]
Mannen kijken ook maar naar één ding hèquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
kwalitietsfoto`s
P. hij is mooiquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
De score is:
33 digitaal
50 analoog
edit: overigens knap van IJzercookie, want ze heeft 15 seconden zo goed als stil gestaan.....in tegenstelling tot die rare boom achter haar
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
*click* *save* *Photoshop* *fap fap*
![]()
![]()
![]()
geloof t welquote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef Neva het volgende:
kwiebuske ik vind het primaheb ik niet voor niks in die enge nisjes gezet
was jij toch of niet
?
Ik vind ze mooi!!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef qltel het volgende:
[..]
In 3 kwartier...
En dit vind ik de mooiste...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rijke aanvulling van het Fotoboekquote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi!!!!![]()
Ze zijn al opgeslagen op mijn computer!
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
De score is:
33 digitaal
50 analoog
[afbeelding]
edit: overigens knap van IJzercookie, want ze heeft 15 seconden zo goed als stil gestaan.....in tegenstelling tot die rare boom achter haar
Jaja, meiden zijn bikkelhard!quote:
Die is inderdaad wel weer eens aan vernieuwing toequote:
Deze zijn verkleind, ik heb ze ook nog op 3000x2000 pixels..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi!!!!![]()
Ze zijn al opgeslagen op mijn computer!
need help ?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook mooie foto'sAlleen alles gaat mis en er gaan hier heel veel computers meteen het raam uit en ik ben heel erg niet blij
![]()
![]()
![]()
En als ik het eenmaal voor elkaar heb is het veel te laat
Lief!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef pea4fun het volgende:
Hier een koppeltje...is het niet lief?
[afbeelding]
je mag ze mailen als je wilt op jetskewijkel at gmail.comquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Deze zijn verkleind, ik heb ze ook nog op 3000x2000 pixels..
zij had die paarse jurk met de boblijnquote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef luap het volgende:
purplerose, hoe zag je er ook al weer uit. Ik heb nu al mijn foto's doorgebladerd en volgens mij heb ik van iedereen wel een fatsoenlijke foto. Als je hem hier wilt moet ik alleen wel even weten welke foto bij jou hoort.
donker rood en uh tot op oorhoogte , de jurk was met van die puntmouwenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:27 schreef luap het volgende:
[..]
Watte? Boblijn!?
Welke kleur haar? Dat soort dingen bedoelde ik.
leuke beelden P.!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de algemene sfeerbepaling hier wat snapshotjes
#1 - een model-wannabee
[afbeelding]
#2 - phoenixx stond hier haar best te doen serieus te kijken
[afbeelding]
#3 - het slagveld
[afbeelding]
#4 - gutteguttegut wordt onder vuur genomen
[afbeelding]
Leuk stukje Vavaquote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaja, meiden zijn bikkelhard!
Ik heb overigens een klein verslagje getypt, niet dat ik zo goed ben in het schrijven van verslagjes maar wel leuk om te doen, dus als jullie willen lezen mag dat http://spaces.msn.com/members/jetskewijkel/
Lieffff....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef pea4fun het volgende:
Hier een koppeltje...is het niet lief?
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de algemene sfeerbepaling hier wat snapshotjes
#1 - een model-wannabee
[afbeelding]
erg mooie jurk!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef pea4fun het volgende:
ik probeer echt tussendoor die lijst met adressen te tikken hoor....maar kom er haast niet toe
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het rechtop zetten van 6mp foto's op een p2-300 laptopje duurt?? Geduld is het woord van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |