Ik had t over mijn eigen broertje..meneer loopt te irriteren en zet zn 50 Cent CD keihard op!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:17 schreef keizerpinguin het volgende:
fippo
quote:
Mwah.... ik vind het rommelig.. en er is duidelijk een voorkeur voor 2/3 personen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef Weemz het volgende:
ja idd. maar verder qua programma-format is t wel okee
Leeftijd?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t over mijn eigen broertje..meneer loopt te irriteren en zet zn 50 Cent CD keihard op!
gelukkig heb ik daar geen last van met broeder lief......quote:Op zondag 15 mei 2005 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t over mijn eigen broertje..meneer loopt te irriteren en zet zn 50 Cent CD keihard op!
Nog geen 13quote:
Yup..quote:Op zondag 15 mei 2005 19:25 schreef SlimShady het volgende:
En toen was het best wel stil...
waarom zou die boos worden?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:28 schreef keizerpinguin het volgende:
ga me maar eens langzaam aan douche en scheren enzo..... want anders word broeder lief boos.....
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom zou die boos worden?
het is jouw lichaam.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
anders ben ik niet optijd klaar om naar melk & suiker te gaan.....
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom zou die boos worden?
het is jouw lichaam.
*muziek harder zet*quote:Op zondag 15 mei 2005 19:32 schreef ajuu het volgende:
zet die muziek eens wat zachter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meerdere usersquote:Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef creno het volgende:
wie maakt die fokke en fok!ke dingen ?
knap hoor !quote:
Och.. als ik een tv in de buurt heb zal ik het wel met een half oog volgen..quote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enige hier die het leuk vind?
Enne..... Nautische gozert.... Laat je je haren weer groeien?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och.. als ik een tv in de buurt heb zal ik het wel met een half oog volgen..
Ik ben bang dat het in de kroeg ook wel aan zal staan..
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Enne..... Nautische gozert.... Laat je je haren weer groeien?
En waarom is dat "shit"?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Shit. Ik ben net als DM tegen de Europese Grondwet..
Kut. Ik ben het ook met DM eens.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik het dan met DM eens ben..
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef Ang3l het volgende:
zo, daar zijn we weer, terug van Eindhoven Culinair
En van de Mac.....
Ach, met die fingerfood gevalletjes vul je je maag toch nietquote:
Straks word je nog dik.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
En verder heb ik tapasjes gehad (witlof met geitenkaas, wrap met spinazie en mozarella, wrap met kip kerrie, bolletje romige geitenkaas, vis) en dus dat lamsvlees, en aardbeien in chocolade fonteintjes
en champagne , en veel veel wijn, en een biefstukspiesje, en in caramel gemarineerde aardbeien met vanille ijs, en weer veeeeel wijn .... ppfffff.
Dan laat ik het ouderwets culinair wegzuigenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
"Ik denk dat ik even een vrouwtje ga pakken".
Echt waar!quote:
M'n backspace is aan het verslijtenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
En tiepen blijft moeilijk met alcohol op.
Het klinkt als een reuze gezellig partijtjequote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt waar!
Mijn god wat liepen daar een hoop omhooggebotoxte troela's en krulharige kraagjekraagje ballen rond zeg. En dan van die vrouwen in bondjassen die dan op vresleijke wijze met pink omhoog zo'n tapas verorberen en ondertussen gezellig keuvelen over het weer en de nieuwste pinot noirVooral in de stand van de Colls Hoeve .... blech.
Geweldigenoten.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het klinkt als een reuze gezellig partijtje
Ach meid, je hoort er gewoon te komen als eindhovense trendganger he. Tis een ons kent ons feestje. Gewoon een society party waarbij je jezelf weer heel sociaal omhoogneukt voor de rest van het magere jaar in Eindhovenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het klinkt als een reuze gezellig partijtje
Eej knul. Is het nog geen bedtijd?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Ej homo's.
quote:
Ik ben behoorlijk illegaal bezig, ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eej knul. Is het nog geen bedtijd?
Ja leuk zo'n roger moore of sean om je schoudersquote:
Same old same old dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk illegaal bezig, ja.
Zeg, morgen is't een nationale vrije dag, laat 'm toch een keer opblijven!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eej knul. Is het nog geen bedtijd?
Kamkrant..quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n roger moore of sean om je schoudersde t en de d zijn ERG verwarrend na champagne en glazen wijn...
Gelukkig was Lei er (van WASHH), en ik kwam Sebas van de kamkrant tegen, en de travo van de danssalon) ja Des, die met dat pantervelletje), en mijn favoriete trance-poes was er (telefoonnummers uitgewisseld, ga misschien naar mysteryland met ;'r).... en mijn kapster voorgesteld aan pupje "kijk, dit meisje verneukt nou altijd mijn coupe". Ik heb me best vermaakt... niet MET de mensen maar meer OM de mensen
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook nog even een maatje vinden voor mysteryland..
en wat dacht je van net 2quote:Op zondag 15 mei 2005 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
Hey! Er is geen bal op de tv.
Zelfs geen film met Doris Day.
Ow ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, morgen is't een nationale vrije dag, laat 'm toch een keer opblijven!
Er is geen bal op de tvquote:Op zondag 15 mei 2005 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
Hey! Er zit een knop op je tv.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
Armand van Helden, Paul Oakenfold, Marco V, David Guetta, Johan Gielen, Benny Benassi, Erick Morillo, Benjamin Bates, Sander Kleinenberg, Sven Vath, Cor Fijneman, Felix Da Housecat, Joost van Bellen, Benny Rodrigues, Jean, G-SPott, Erick-E, E-Craig, Marcello, Ellen ten Damme, 100% Isis, Egbert Jan Weeberquote:
files.vlarp.nl?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb nog steeds bewondering voor vlarp.nl, hoe doe jij files.vlarp.nl? files.darkkillah.com is een beetje amateur hè? Help me uit de brand.
Ik ben ook nog nooit geweest, maar met name omdat Paul Oakenfold komt wil ik nu wel een keer. Nah ja, ook voor Johan Gielen, David Guetta, Sander Kleinenberg enzo..quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Armand van Helden, Paul Oakenfold, Marco V, David Guetta, Johan Gielen, Benny Benassi, Erick Morillo, Benjamin Bates, Sander Kleinenberg, Sven Vath, Cor Fijneman, Felix Da Housecat, Joost van Bellen, Benny Rodrigues, Jean, G-SPott, Erick-E, E-Craig, Marcello, Ellen ten Damme, 100% Isis, Egbert Jan Weeber....
ik ben nog nooit geweets maar ik werd meegevraagd zojuist en dit klinkt wel ERG aantrekkelijk!
Cor Fijneman is ook erg lekker en meneer Mordillo schijnt heeel goed te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit geweest, maar met name omdat Paul Oakenfold komt wil ik nu wel een keer. Nah ja, ook voor Johan Gielen, David Guetta, Sander Kleinenberg enzo..
Mjah maar je hebt hem beveiligd..quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
files.vlarp.nl?
Ik upload alles wat ik daar wil hebben via ftp naar het mapje "files.vlarp.nl" op de server en dan kan ik het zo aanroepen?
Heb ze live gezienquote:
't is 2 dagen voor wij naar de states gaanquote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cor Fijneman is ook erg lekker en meneer Mordillo schijnt heeel goed te zijn.
Tis net als ik uit de USA terug ben dus ik denk dat ik gewoon ga. Ken maar 1 vrouw van die hele groep en da's echt zo'n 30+ geile party del, dus dat moet lukken
Soms komt er dan een opendir.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
da's gewoon kwestie van een index.htm in de directory's zetten
Daarom index.htmquote:Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Soms komt er dan een opendir.
Da's kut met p0rn enzo.
Wahahaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, een index.htm met die "Fout 403 erin"
Denk je serieus dat dat echt is?
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Heumeux, ik ga slapen. Een fijne nacht nog, maar deze jonge newbie moet nu toch echt naar bed. Ik spreek jullie morgen weer. Verwacht me alleen niet voor 10-en.
Doei.
Trusten.
*zakdoekje geef*quote:
het was gewoon abormaal druk...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:40 schreef Cazman het volgende:
drukke dag zeker Bart?
Wij hadden ook 108 gasten. Was weer flink afwassen
Tuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was gewoon abormaal druk...
maar het is bij jou allemaal weer schoon neem ik aan?
nee, ik draai de afgelopen dagen (zal morgen niet anders zijn) bardienstquote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wat moest jij daar doen? bedienen? koken? tappen?
Goed werk. Jammer dat 't "gratis" werk isquote:Op maandag 16 mei 2005 00:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik draai de afgelopen dagen (zal morgen niet anders zijn) bardienst
in mn uppie...
denk dat ik er vandaag (qua wijn alleen al) zo'n 150 flessen door heen heb gehaald...
*in prullenbak kieper*quote:Op maandag 16 mei 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*Volsnuit*
Alsjeblieft, bedankt voor het lenen..
inderdaad.... je staat daar fokking hard te werken voor iets wat je eigenlijk niet merkt...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goed werk. Jammer dat 't "gratis" werk is
Trustenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad.... je staat daar fokking hard te werken voor iets wat je eigenlijk niet merkt...
maar goed, morgen zal ook wel weer een lange dag worden dus ik ga maar eens onder de lakens...
fijne nacht ieders verder!
ja? efkes checken dan...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.myspace.com
soort cu2/gay.nl maar dan breder en veel leuker
ja d'r liep ook een meisje rond met dat als opdruk op d'r shirtquote:
Erg leukquote:
Geile gozer online, goeie vriend online, goeie muziek en Doctor Whoquote:Op maandag 16 mei 2005 02:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat is de reden dat jij nog wakker bent?
Goeie combinatiequote:Op maandag 16 mei 2005 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geile gozer online, goeie vriend online, goeie muziek en Doctor Who
Ckerzz.. en jij?quote:
Mag ik je toevoegen op MSN?quote:Op maandag 16 mei 2005 02:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah..ik moet binnenkort maar eens wat gaan rondsnuffelen op FOK haha kzit alleen maar in MUZ / SHO / ONZ / FTR hahahaha
sure..kga wel zo weg [gaap]quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:07 schreef Cybart het volgende:
blegh... i'm calling in sick today
Ja, ik ook. Op z'n Engels.quote:
Praat je altijd hardop als je op Fok zit?quote:
De zon schijnt niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat een heerlijke dag is het weer!
Misschien dat Ang3l & ik het wel eens met respectievelijk Pup & Grote Liefde hebben over de enorme onzin die mensen nou weer op Fok! hebben gepooooost.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Praat je altijd hardop als je op Fok zit?En lees je dan ook de posts van anderen hardop voor?
waar komt dat licht buiten dan vandaan?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat Ang3l & ik het wel eens met respectievelijk Pup & Grote Liefde hebben over de enorme onzin die mensen nou weer op Fok! hebben gepooooost.
OMG ! we worden geëvalueerd tijdens het avondeten?!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien dat Ang3l & ik het wel eens met respectievelijk Pup & Grote Liefde hebben over de enorme onzin die mensen nou weer op Fok! hebben gepooooost.
Jij niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG ! we worden geëvalueerd tijdens het avondeten?!
"Heb je 't al gehoord van die XMN8R? Die gaat naar NY met een stel nichten"quote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG ! we worden geëvalueerd tijdens het avondeten?!
quote:
Das roddelen!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:35 schreef Ang3l het volgende:
"Heb je 't al gehoord van die XMN8R? Die gaat naar NY met een stel nichten"
Da's EVALUEREN!quote:
Hoofdpijn?quote:
En wat vond Pup daarvan? Kun je de notulen er nog even bijpakken?quote:
Je hebt een lelijke poes!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:42 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een [afbeelding]
Maar heb me wel vermaakt![]()
Tralalalala
De beroddelenswaardige dingen hoor je ook altijd ACHTER de ruggen en Fok om, op MSNquote:Op maandag 16 mei 2005 11:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik roddel nooit. Postten jullie nou maar eens iets wat het waard is om beroddeld te worden, maar neeej.
Altijd maar die frutselige ditjes en datjes..
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De beroddelenswaardige dingen hoor je ook altijd ACHTER de ruggen en Fok om, op MSN
Ja zo voelt ie ook. Hij zit in mijn hoofd en in mijn keel.quote:
en daar kijk je van op?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
Ja zo voelt ie ook. Hij zit in mijn hoofd en in mijn keel.
Het leek er even op dat het een fok!-mini-meet zou worden want ik had van zowel Jerruh als van Marc_mga vernomen dat ze zouden komen. Maar nee![]()
oeh! fax mij effe een kopje!quote:Het was verder wel het drukste ooit, heb nog nooit zo'n lange rij gezien, het Anne Frank Huis was er niks bij.
Nu maak ikChinese Tomatensoep
Die gaat met me mee naar Tori de 11e. Moet je maar ff zwaaienquote:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drink dan ook veel water voor je gaat slapen..quote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het leek er even op dat het een fok!-mini-meet zou worden want ik had van zowel Jerruh als van Marc_mga vernomen dat ze zouden komen. Maar nee![]()
Het was verder wel het drukste ooit, heb nog nooit zo'n lange rij gezien, het Anne Frank Huis was er niks bij.
Ja ze is slaapverwekkend hequote:
quote:
Hmmm lekker met een beetje sambal en 2 paprika's er in .quote:oeh! fax mij effe een kopje!
*kroutonnetjes pak*
Hou je d'rbuiten ik had het over Madam Mariah!quote:
Jawel. Maar ik vergeet het altijd.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Drink dan ook veel water voor je gaat slapen..
Weet je dat nou nog niet?
Ohw.. die is het ook wel jaquote:Op maandag 16 mei 2005 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou je d'rbuiten ik had het over Madam Mariah!
Ik was er ook...in DE RIJ...jezus dat was niet meer normaal en ik was er al een half uur voor de opening van de Trut.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het was verder wel het drukste ooit, heb nog nooit zo'n lange rij gezien, het Anne Frank Huis was er niks bij.
Ik heb de theorie dit weekend in de praktijk bevestigdquote:Op maandag 16 mei 2005 11:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik vergeet het altijd.![]()
En het werkt ook nooit bij mij. Ik ben zo broos als een ijzerdraadmannetje.
Je gaat me toch NIET vergelijken met de kreunsnol uit de USA he?!?!!quote:
Wat weet jij daar nou van?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Water drinken en een bruine boterham eten voor je gaat slapen.
Wat is er dna in godesnaam zo uniek/leuk/speciaal aan de Trut?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef xman het volgende:
[..]
Ik was er ook...in DE RIJ...jezus dat was niet meer normaal en ik was er al een half uur voor de opening van de Trut.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch NIET vergelijken met de kreunsnol uit de USA he?!?!!
Wacht maar meisje, op Mysterland, op de speelplaats!!!
Ow pssstttt.... uit bronnen vernomen... dit jaar komt een nieuwe theatertour... BBB XL incl grote band en zoquote:
Het is er goedkoop zuipen heb ik begrepen..quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dna in godesnaam zo uniek/leuk/speciaal aan de Trut?
Da's altijd de gemakkelijke uitweg van iedere relnicht, dat whateverquote:
Ik moet er een keer heen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef xman het volgende:
[..]
De rij was 1 straat lang. Echt niet normaal meer..![]()
Je hebt er ervaring mee toch?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's altijd de gemakkelijke uitweg van iedere relnicht, dat whatever
Het feit dat iedereen er naar toe wil en voor in de rij gaat staan.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, met JOU kan ik praten! (posten/poosten)quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet het wel:
[afbeelding]
Of: [afbeelding]
Als ik dat zo hoor, over rijen en zo, dan mag je nu wel vertrekken als je volgende week naar binnen wiltquote:
O het is zo'n inhoudsloze hype waarbij 1 nicht claimt dat het leuk is en vervolgens dan iedereen in de rij gaat staan omdat het DE place to be zou zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen er naar toe wil en voor in de rij gaat staan..
Goedkoop drank..leuke mannen..gezellige (verjaardags) sfeertje..leuk muziek..niet te druk..beetje underground.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor, over rijen en zo, dan mag je nu wel vertrekken als je volgende week naar binnen wilt.
Hmm. Ok.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef xman het volgende:
[..]
Goedkoop drank..leuke mannen..gezellige (verjaardags) sfeertje..leuk muziek..niet te druk..beetje underground.
Ohw.. dat klinkt wel leuk opzich...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef xman het volgende:
[..]
Goedkoop drank..leuke mannen..gezellige (verjaardags) sfeertje..leuk muziek..niet te druk..beetje underground.
nee, ze laten iedereen op straat staan!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef xman het volgende:
Zullen we Wiz dan ook maar meenemenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ok.
Misschien dat ik d'r eens een x heenmoet dan.
Geen idee waar het ligt en de naam is ook gevaarlijk om naar te vragen op straat, maar we komen d'r wel
Dat is dan weer geforceerd not-gay waardoor het ook weer in de categerie gay valtquote:Op maandag 16 mei 2005 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Tori en Mariah zijn both wáááy gay!
Luister liever iets van Béla Fleck & The Flecktones ofzo!
Tja iedereen is vrij vandaag, dus iedereen wil er naartoe!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor, over rijen en zo, dan mag je nu wel vertrekken als je volgende week naar binnen wilt.
-quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jazz is niét geforceerd non-gay!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Dat is dan weer geforceerd not-gay waardoor het ook weer in de categerie gay valtde "kijk mij niet gay zijn" catergorie
Ja da's best een trut dus die zal zich er wel thuisvoelen.... tenminste, ik NEEM ff aan dat ze een darkroom hebben!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's best een trut dus die zal zich er wel thuisvoelen.... tenminste, ik NEEM ff aan dat ze een darkroom hebben!
O getver, ik zit hier ook ineens in een Blue Note hype, pup heeft weer eens wat "gekocht"quote:Op maandag 16 mei 2005 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jazz is niét geforceerd non-gay!.
Hij weet wie 't zegtquote:
Lieve schat..er is echt geen hoop meer voor jou hè?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het is zo'n inhoudsloze hype waarbij 1 nicht claimt dat het leuk is en vervolgens dan iedereen in de rij gaat staan omdat het DE place to be zou zijnnou snap ik 't
Is die er dan ooit geweest?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve schat..er is echt geen hoop meer voor jou hè?![]()
Wat heeft ie 'gekocht'?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:04 schreef Ang3l het volgende:
O getver, ik zit hier ook ineens in een Blue Note hype, pup heeft weer eens wat "gekocht"
Waar istie? Hij's ook al het hele weekend niet online!quote:
quote:
Het is nog geen 16 uur.. die is nog laaaaaang niet wakker...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar istie? Hij's ook al het hele weekend niet online!
Heeft ie zo'n pinksterweekendorgie ofzo?
Ik heb het woord meteen opgeschreven voor Schunnig-Scrabblequote:
MIJN GOD!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef xman het volgende:
Trouwens gister bij de legendball
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja brandweer quotum..aan de andere kant, als je vroeger komt is er niks aan de hand. Ik moest helaas daarvoor nog mijn auto wegbrengen, dus ik kon niet vroeger komen.quote:
Eensquote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Postte je dit nu als "Kijk dan hoe mooi ze is" of "Inderdaad jullie hebben gelijk, opgepompte suikerspinsnol".... want bij mij wekt het het laatste op
En ik hield al zo netjes m'n mond dicht!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Postte je dit nu als "Kijk dan hoe mooi ze is" of "Inderdaad jullie hebben gelijk, opgepompte suikerspinsnol".... want bij mij wekt het het laatste op
Ik nietquote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik hield al zo netjes m'n mond dicht!
Ze draagt altijd van die grootse creaties! Alleen zij kan dat doen!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Suger Lee Hooper heeft ook altijd grootse creaties aan, en Karin Bloemen ook..quote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef xman het volgende:
[..]
Ze draagt altijd van die grootse creaties! Alleen zij kan dat doen!
En het gaat er niet om wat je ervan vindt..het gaat erom dat je gezien wordt..
Ja omdat het voor haar imago inmiddels toch al geen zak meer uitmaakt wat ze aan of uittrektquote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef xman het volgende:
[..]
Ze draagt altijd van die grootse creaties! Alleen zij kan dat doen!
Ach als je ze hun leuk vindt..dan doe je dat!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Suger Lee Hooper heeft ook altijd grootse creaties aan, en Karin Bloemen ook..
Alexander McQueen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef xman het volgende:
Trouwens gister bij de legendball
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel goed!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef xman het volgende:
[..]
Ach als je ze hun leuk vindt..dan doe je dat!
But I'm coming OUT day! Ondanks wat iedereen vindt van mijn keuzes..ik ben gek op mannen Mariah. Of men het leuk vindt of niet!![]()
Het is ook duidelijk dat dat ding niet voor haar gemaakt is. Hij kruipt op in het midden omdat haar gigantische tieten hem omhoogtrekkken, en de handschoenen zijn minstens een maat te groot!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alexander McQueen..
Alleen jammer dat Melania Trump die jurk al eens gedragen heeft. En beter..
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is ze nou aan het headbangen?.
Ik vind de strange little girls foto's leuk als icoon, ff kijken of ik daar iets van kan brouwen....quote:
Hij doet niks ...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de strange little girls foto's leuk als icoon, ff kijken of ik daar iets van kan brouwen....
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heerlijk veelzijdige kop
Zo als die jurk bedoeld is:quote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk dat dat ding niet voor haar gemaakt is. Hij kruipt op in het midden omdat haar gigantische tieten hem omhoogtrekkken, en de handschoenen zijn minstens een maat te groot!
Shht, bij mij wle (jaja cache en zo)quote:
Ja had liever de handschoenen zwart gezien. Maarja..ze verwisselt 3 keer per dag van outfit. Dus elke keer heeft ze weer een andere creatie aan. Dit is wel weer elegant.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja omdat het voor haar imago inmiddels toch al geen zak meer uitmaakt wat ze aan of uittrekt
En ff serieus..... noem je dit een grootse creatie? De lijn van de jurk is fout, met zulke tieten NOOIT zoiets pompeus ook nog eens aan de onderkant dragen want nu is ze net een jumbo-zandloper, en met die armen andere handschoenen want als je goed kijkt zitten ze voor geen meter aan de bovenkant. Sowieso is de kleur wit van de handschoenen niet dezelfde kleur wit als de onderkant van de jurk waardoor het lijkt dat ze met die jurk door de slobben en het slijk heeft lopen slepen.Nee, dit is geen grootste creatie! Enige grootste voor haar hierin is dat het idd meer stof is dan ze normaal gewend is!
Tot zover de fashion-analyse
Hij is niet de enige hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 12:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben jij voor de Grondwet, LuQas?
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben jij voor de Grondwet, LuQas? [afbeelding]
Wat is de trut nou eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is er goedkoop zuipen heb ik begrepen..
Keertej een Trut meet doen?
Yay, die kan ik dan weer in m'n zak steken.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:31 schreef Cazman het volgende:, Je tovert de eerste glimlach van vandaag op me gezicht.
"De trut is een niet-commerciele potten en flikker disco.. dat wil zeggen dat er vrijwillig en onbetaald gewerkt wordt.. de winst gaat naar niet-commerciele potten en flikker activiteiten die niet of slecht gesubsidieerd worden.."quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:34 schreef Cybart het volgende:
Referendum Sucks (wat je ook stemt, de kamer beslist toch dat we voor zijn)
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:33 schreef xman het volgende:
[..]
"De trut is een niet-commerciele potten en flikker disco.. dat wil zeggen dat er vrijwillig en onbetaald gewerkt wordt.. de winst gaat naar niet-commerciele potten en flikker activiteiten die niet of slecht gesubsidieerd worden.."
note: De trut is ooit opgezet in de jaren zeventig in een gekraakte kelder en is nogsteeds gedoogt op die plek.
daar komt het wel op neer uiteindelijk...quote:
homodemo?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:38 schreef LuQas het volgende:
[..]Het personeel deelde gisteren ook affiches uit voor de homodemo morgen
D66 en Groenlinks hebben al aangekondigd de uitslag hoe dan ook te respecteren. Verder zullen CDA en PvdA dit ook doen, mits er een bepaalde opkomst is. Daarom is het ook zo van belang dat iedereen ook daadwerkelijk naar de stembus komt.quote:daar komt het wel op neer uiteindelijk...
stel dat NL met 60% tegen stemt, dan zegt de kamer toch echt niet..... "weet je wat, we doen niet mee"
Ik dacht dat al bekend wasquote:Op maandag 16 mei 2005 12:41 schreef Cybart het volgende:
trouwens even hulde voor barry paf die na jaren eindelijk openbaar heeft toegegeven dat ie homo was
(maar dat ie van de club was, was natuurlijk al tijden duidelijk)
Morgen in de Leidschestraat een grote homodemonstratie tegen het toenemende geweld tegen homo's in Amsterdam. Het wordt een knuffeldemonstratie wat inhoudt dat er een grote menigte homo's knuffelend/hand in hand door de Leidsche loopt morgenavondquote:
Met wie ga jij daar knuffelen?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:44 schreef LuQas het volgende:
Morgen in de Leidschestraat een grote homodemonstratie tegen het toenemende geweld tegen homo's in Amsterdam. Het wordt een knuffeldemonstratie wat inhoudt dat er een grote menigte homo's knuffelend/hand in hand door de Leidsche loopt morgenavond
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef Great_Expectations het volgende:
En met alle BN-homo's die er komen, zou de Trut het Walhalla voor CDP moeten zijn..
Maar die mag er - neem ik aan - nog niet naar binnen..
toenemend geweld? hoeveel zijn er dan al geslagen?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Morgen in de Leidschestraat een grote homodemonstratie tegen het toenemende geweld tegen homo's in Amsterdam. Het wordt een knuffeldemonstratie wat inhoudt dat er een grote menigte homo's knuffelend/hand in hand door de Leidsche loopt morgenavond
mjah, ik moet het nog zien...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
D66 en Groenlinks hebben al aangekondigd de uitslag hoe dan ook te respecteren. Verder zullen CDA en PvdA dit ook doen, mits er een bepaalde opkomst is. Daarom is het ook zo van belang dat iedereen ook daadwerkelijk naar de stembus komt.
Ja hij heeft al jaren een relatie met een vriend van mij. En hij heeft daarvoor al jaren samengewoond met een andere vriend van mij. Ik wist niet dat het niet bekend was?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:41 schreef Cybart het volgende:
trouwens even hulde voor barry paf die na jaren eindelijk openbaar heeft toegegeven dat ie homo was
(maar dat ie van de club was, was natuurlijk al tijden duidelijk)
te weinigquote:Op maandag 16 mei 2005 12:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
toenemend geweld? hoeveel zijn er dan al geslagen?
Hmm misschien morgen ff langsknuffelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |