Mjah maar je hebt hem beveiligd..quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
files.vlarp.nl?
Ik upload alles wat ik daar wil hebben via ftp naar het mapje "files.vlarp.nl" op de server en dan kan ik het zo aanroepen?
Heb ze live gezienquote:
't is 2 dagen voor wij naar de states gaanquote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cor Fijneman is ook erg lekker en meneer Mordillo schijnt heeel goed te zijn.
Tis net als ik uit de USA terug ben dus ik denk dat ik gewoon ga. Ken maar 1 vrouw van die hele groep en da's echt zo'n 30+ geile party del, dus dat moet lukken
Soms komt er dan een opendir.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
da's gewoon kwestie van een index.htm in de directory's zetten
Daarom index.htmquote:Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Soms komt er dan een opendir.
Da's kut met p0rn enzo.
Wahahaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, een index.htm met die "Fout 403 erin"
Denk je serieus dat dat echt is?
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Heumeux, ik ga slapen. Een fijne nacht nog, maar deze jonge newbie moet nu toch echt naar bed. Ik spreek jullie morgen weer. Verwacht me alleen niet voor 10-en.
Doei.
Trusten.
*zakdoekje geef*quote:
het was gewoon abormaal druk...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:40 schreef Cazman het volgende:
drukke dag zeker Bart?
Wij hadden ook 108 gasten. Was weer flink afwassen
Tuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was gewoon abormaal druk...
maar het is bij jou allemaal weer schoon neem ik aan?
nee, ik draai de afgelopen dagen (zal morgen niet anders zijn) bardienstquote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wat moest jij daar doen? bedienen? koken? tappen?
Goed werk. Jammer dat 't "gratis" werk isquote:Op maandag 16 mei 2005 00:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik draai de afgelopen dagen (zal morgen niet anders zijn) bardienst
in mn uppie...
denk dat ik er vandaag (qua wijn alleen al) zo'n 150 flessen door heen heb gehaald...
*in prullenbak kieper*quote:Op maandag 16 mei 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*Volsnuit*
Alsjeblieft, bedankt voor het lenen..
inderdaad.... je staat daar fokking hard te werken voor iets wat je eigenlijk niet merkt...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goed werk. Jammer dat 't "gratis" werk is
Trustenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad.... je staat daar fokking hard te werken voor iets wat je eigenlijk niet merkt...
maar goed, morgen zal ook wel weer een lange dag worden dus ik ga maar eens onder de lakens...
fijne nacht ieders verder!
ja? efkes checken dan...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.myspace.com
soort cu2/gay.nl maar dan breder en veel leuker
ja d'r liep ook een meisje rond met dat als opdruk op d'r shirtquote:
Erg leukquote:
Geile gozer online, goeie vriend online, goeie muziek en Doctor Whoquote:Op maandag 16 mei 2005 02:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat is de reden dat jij nog wakker bent?
Goeie combinatiequote:Op maandag 16 mei 2005 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geile gozer online, goeie vriend online, goeie muziek en Doctor Who
Ckerzz.. en jij?quote:
Mag ik je toevoegen op MSN?quote:Op maandag 16 mei 2005 02:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah..ik moet binnenkort maar eens wat gaan rondsnuffelen op FOK haha kzit alleen maar in MUZ / SHO / ONZ / FTR hahahaha
sure..kga wel zo weg [gaap]quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:07 schreef Cybart het volgende:
blegh... i'm calling in sick today
Ja, ik ook. Op z'n Engels.quote:
Praat je altijd hardop als je op Fok zit?quote:
De zon schijnt niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat een heerlijke dag is het weer!
Misschien dat Ang3l & ik het wel eens met respectievelijk Pup & Grote Liefde hebben over de enorme onzin die mensen nou weer op Fok! hebben gepooooost.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Praat je altijd hardop als je op Fok zit?En lees je dan ook de posts van anderen hardop voor?
waar komt dat licht buiten dan vandaan?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien dat Ang3l & ik het wel eens met respectievelijk Pup & Grote Liefde hebben over de enorme onzin die mensen nou weer op Fok! hebben gepooooost.
OMG ! we worden geëvalueerd tijdens het avondeten?!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien dat Ang3l & ik het wel eens met respectievelijk Pup & Grote Liefde hebben over de enorme onzin die mensen nou weer op Fok! hebben gepooooost.
Jij niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG ! we worden geëvalueerd tijdens het avondeten?!
"Heb je 't al gehoord van die XMN8R? Die gaat naar NY met een stel nichten"quote:Op maandag 16 mei 2005 11:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG ! we worden geëvalueerd tijdens het avondeten?!
quote:
Das roddelen!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:35 schreef Ang3l het volgende:
"Heb je 't al gehoord van die XMN8R? Die gaat naar NY met een stel nichten"
Da's EVALUEREN!quote:
Hoofdpijn?quote:
En wat vond Pup daarvan? Kun je de notulen er nog even bijpakken?quote:
Je hebt een lelijke poes!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:42 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een [afbeelding]
Maar heb me wel vermaakt![]()
Tralalalala
De beroddelenswaardige dingen hoor je ook altijd ACHTER de ruggen en Fok om, op MSNquote:Op maandag 16 mei 2005 11:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik roddel nooit. Postten jullie nou maar eens iets wat het waard is om beroddeld te worden, maar neeej.
Altijd maar die frutselige ditjes en datjes..
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De beroddelenswaardige dingen hoor je ook altijd ACHTER de ruggen en Fok om, op MSN
Ja zo voelt ie ook. Hij zit in mijn hoofd en in mijn keel.quote:
en daar kijk je van op?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
Ja zo voelt ie ook. Hij zit in mijn hoofd en in mijn keel.
Het leek er even op dat het een fok!-mini-meet zou worden want ik had van zowel Jerruh als van Marc_mga vernomen dat ze zouden komen. Maar nee![]()
oeh! fax mij effe een kopje!quote:Het was verder wel het drukste ooit, heb nog nooit zo'n lange rij gezien, het Anne Frank Huis was er niks bij.
Nu maak ikChinese Tomatensoep
Die gaat met me mee naar Tori de 11e. Moet je maar ff zwaaienquote:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drink dan ook veel water voor je gaat slapen..quote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja zo voelt ie ook. Hij zit in mijn hoofd en in mijn keel.
Het leek er even op dat het een fok!-mini-meet zou worden want ik had van zowel Jerruh als van Marc_mga vernomen dat ze zouden komen. Maar nee![]()
Het was verder wel het drukste ooit, heb nog nooit zo'n lange rij gezien, het Anne Frank Huis was er niks bij.
Nu maak ikChinese Tomatensoep
Ja ze is slaapverwekkend hequote:
quote:
Hmmm lekker met een beetje sambal en 2 paprika's er in .quote:oeh! fax mij effe een kopje!
*kroutonnetjes pak*
Hou je d'rbuiten ik had het over Madam Mariah!quote:
Jawel. Maar ik vergeet het altijd.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Drink dan ook veel water voor je gaat slapen..
Weet je dat nou nog niet?
Ohw.. die is het ook wel jaquote:Op maandag 16 mei 2005 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou je d'rbuiten ik had het over Madam Mariah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |