Goed werk. Jammer dat 't "gratis" werk isquote:Op maandag 16 mei 2005 00:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik draai de afgelopen dagen (zal morgen niet anders zijn) bardienst
in mn uppie...
denk dat ik er vandaag (qua wijn alleen al) zo'n 150 flessen door heen heb gehaald...
*in prullenbak kieper*quote:Op maandag 16 mei 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*Volsnuit*
Alsjeblieft, bedankt voor het lenen..
inderdaad.... je staat daar fokking hard te werken voor iets wat je eigenlijk niet merkt...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goed werk. Jammer dat 't "gratis" werk is
Trustenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad.... je staat daar fokking hard te werken voor iets wat je eigenlijk niet merkt...
maar goed, morgen zal ook wel weer een lange dag worden dus ik ga maar eens onder de lakens...
fijne nacht ieders verder!
ja? efkes checken dan...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.myspace.com
soort cu2/gay.nl maar dan breder en veel leuker
ja d'r liep ook een meisje rond met dat als opdruk op d'r shirtquote:
Erg leukquote:
Geile gozer online, goeie vriend online, goeie muziek en Doctor Whoquote:Op maandag 16 mei 2005 02:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat is de reden dat jij nog wakker bent?
Goeie combinatiequote:Op maandag 16 mei 2005 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geile gozer online, goeie vriend online, goeie muziek en Doctor Who
Ckerzz.. en jij?quote:
Mag ik je toevoegen op MSN?quote:Op maandag 16 mei 2005 02:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah..ik moet binnenkort maar eens wat gaan rondsnuffelen op FOK haha kzit alleen maar in MUZ / SHO / ONZ / FTR hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |