Yay, die kan ik dan weer in m'n zak steken.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:31 schreef Cazman het volgende:, Je tovert de eerste glimlach van vandaag op me gezicht.
"De trut is een niet-commerciele potten en flikker disco.. dat wil zeggen dat er vrijwillig en onbetaald gewerkt wordt.. de winst gaat naar niet-commerciele potten en flikker activiteiten die niet of slecht gesubsidieerd worden.."quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:34 schreef Cybart het volgende:
Referendum Sucks (wat je ook stemt, de kamer beslist toch dat we voor zijn)
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:33 schreef xman het volgende:
[..]
"De trut is een niet-commerciele potten en flikker disco.. dat wil zeggen dat er vrijwillig en onbetaald gewerkt wordt.. de winst gaat naar niet-commerciele potten en flikker activiteiten die niet of slecht gesubsidieerd worden.."
note: De trut is ooit opgezet in de jaren zeventig in een gekraakte kelder en is nogsteeds gedoogt op die plek.
daar komt het wel op neer uiteindelijk...quote:
homodemo?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:38 schreef LuQas het volgende:
[..]Het personeel deelde gisteren ook affiches uit voor de homodemo morgen
D66 en Groenlinks hebben al aangekondigd de uitslag hoe dan ook te respecteren. Verder zullen CDA en PvdA dit ook doen, mits er een bepaalde opkomst is. Daarom is het ook zo van belang dat iedereen ook daadwerkelijk naar de stembus komt.quote:daar komt het wel op neer uiteindelijk...
stel dat NL met 60% tegen stemt, dan zegt de kamer toch echt niet..... "weet je wat, we doen niet mee"
Ik dacht dat al bekend wasquote:Op maandag 16 mei 2005 12:41 schreef Cybart het volgende:
trouwens even hulde voor barry paf die na jaren eindelijk openbaar heeft toegegeven dat ie homo was
(maar dat ie van de club was, was natuurlijk al tijden duidelijk)
Morgen in de Leidschestraat een grote homodemonstratie tegen het toenemende geweld tegen homo's in Amsterdam. Het wordt een knuffeldemonstratie wat inhoudt dat er een grote menigte homo's knuffelend/hand in hand door de Leidsche loopt morgenavondquote:
Met wie ga jij daar knuffelen?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:44 schreef LuQas het volgende:
Morgen in de Leidschestraat een grote homodemonstratie tegen het toenemende geweld tegen homo's in Amsterdam. Het wordt een knuffeldemonstratie wat inhoudt dat er een grote menigte homo's knuffelend/hand in hand door de Leidsche loopt morgenavond
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef Great_Expectations het volgende:
En met alle BN-homo's die er komen, zou de Trut het Walhalla voor CDP moeten zijn..
Maar die mag er - neem ik aan - nog niet naar binnen..
toenemend geweld? hoeveel zijn er dan al geslagen?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Morgen in de Leidschestraat een grote homodemonstratie tegen het toenemende geweld tegen homo's in Amsterdam. Het wordt een knuffeldemonstratie wat inhoudt dat er een grote menigte homo's knuffelend/hand in hand door de Leidsche loopt morgenavond
mjah, ik moet het nog zien...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
D66 en Groenlinks hebben al aangekondigd de uitslag hoe dan ook te respecteren. Verder zullen CDA en PvdA dit ook doen, mits er een bepaalde opkomst is. Daarom is het ook zo van belang dat iedereen ook daadwerkelijk naar de stembus komt.
Ja hij heeft al jaren een relatie met een vriend van mij. En hij heeft daarvoor al jaren samengewoond met een andere vriend van mij. Ik wist niet dat het niet bekend was?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:41 schreef Cybart het volgende:
trouwens even hulde voor barry paf die na jaren eindelijk openbaar heeft toegegeven dat ie homo was
(maar dat ie van de club was, was natuurlijk al tijden duidelijk)
te weinigquote:Op maandag 16 mei 2005 12:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
toenemend geweld? hoeveel zijn er dan al geslagen?
Hmm misschien morgen ff langsknuffelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |