En waarom is dat "shit"?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Shit. Ik ben net als DM tegen de Europese Grondwet..
Kut. Ik ben het ook met DM eens.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik het dan met DM eens ben..
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef Ang3l het volgende:
zo, daar zijn we weer, terug van Eindhoven Culinair
En van de Mac.....
Ach, met die fingerfood gevalletjes vul je je maag toch nietquote:
Straks word je nog dik.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
En verder heb ik tapasjes gehad (witlof met geitenkaas, wrap met spinazie en mozarella, wrap met kip kerrie, bolletje romige geitenkaas, vis) en dus dat lamsvlees, en aardbeien in chocolade fonteintjes
en champagne , en veel veel wijn, en een biefstukspiesje, en in caramel gemarineerde aardbeien met vanille ijs, en weer veeeeel wijn .... ppfffff.
Dan laat ik het ouderwets culinair wegzuigenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
"Ik denk dat ik even een vrouwtje ga pakken".
Echt waar!quote:
M'n backspace is aan het verslijtenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
En tiepen blijft moeilijk met alcohol op.
Het klinkt als een reuze gezellig partijtjequote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt waar!
Mijn god wat liepen daar een hoop omhooggebotoxte troela's en krulharige kraagjekraagje ballen rond zeg. En dan van die vrouwen in bondjassen die dan op vresleijke wijze met pink omhoog zo'n tapas verorberen en ondertussen gezellig keuvelen over het weer en de nieuwste pinot noirVooral in de stand van de Colls Hoeve .... blech.
Geweldigenoten.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het klinkt als een reuze gezellig partijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |