Ik nietquote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik hield al zo netjes m'n mond dicht!
Ze draagt altijd van die grootse creaties! Alleen zij kan dat doen!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Postte je dit nu als "Kijk dan hoe mooi ze is" of "Inderdaad jullie hebben gelijk, opgepompte suikerspinsnol".... want bij mij wekt het het laatste op
Suger Lee Hooper heeft ook altijd grootse creaties aan, en Karin Bloemen ook..quote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef xman het volgende:
[..]
Ze draagt altijd van die grootse creaties! Alleen zij kan dat doen!
En het gaat er niet om wat je ervan vindt..het gaat erom dat je gezien wordt..
Ja omdat het voor haar imago inmiddels toch al geen zak meer uitmaakt wat ze aan of uittrektquote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef xman het volgende:
[..]
Ze draagt altijd van die grootse creaties! Alleen zij kan dat doen!
Ach als je ze hun leuk vindt..dan doe je dat!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Suger Lee Hooper heeft ook altijd grootse creaties aan, en Karin Bloemen ook..
Alexander McQueen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef xman het volgende:
Trouwens gister bij de legendball
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel goed!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef xman het volgende:
[..]
Ach als je ze hun leuk vindt..dan doe je dat!
But I'm coming OUT day! Ondanks wat iedereen vindt van mijn keuzes..ik ben gek op mannen Mariah. Of men het leuk vindt of niet!![]()
Het is ook duidelijk dat dat ding niet voor haar gemaakt is. Hij kruipt op in het midden omdat haar gigantische tieten hem omhoogtrekkken, en de handschoenen zijn minstens een maat te groot!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alexander McQueen..
Alleen jammer dat Melania Trump die jurk al eens gedragen heeft. En beter..
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is ze nou aan het headbangen?.
Ik vind de strange little girls foto's leuk als icoon, ff kijken of ik daar iets van kan brouwen....quote:
Hij doet niks ...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de strange little girls foto's leuk als icoon, ff kijken of ik daar iets van kan brouwen....
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heerlijk veelzijdige kop
Zo als die jurk bedoeld is:quote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk dat dat ding niet voor haar gemaakt is. Hij kruipt op in het midden omdat haar gigantische tieten hem omhoogtrekkken, en de handschoenen zijn minstens een maat te groot!
Shht, bij mij wle (jaja cache en zo)quote:
Ja had liever de handschoenen zwart gezien. Maarja..ze verwisselt 3 keer per dag van outfit. Dus elke keer heeft ze weer een andere creatie aan. Dit is wel weer elegant.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja omdat het voor haar imago inmiddels toch al geen zak meer uitmaakt wat ze aan of uittrekt
En ff serieus..... noem je dit een grootse creatie? De lijn van de jurk is fout, met zulke tieten NOOIT zoiets pompeus ook nog eens aan de onderkant dragen want nu is ze net een jumbo-zandloper, en met die armen andere handschoenen want als je goed kijkt zitten ze voor geen meter aan de bovenkant. Sowieso is de kleur wit van de handschoenen niet dezelfde kleur wit als de onderkant van de jurk waardoor het lijkt dat ze met die jurk door de slobben en het slijk heeft lopen slepen.Nee, dit is geen grootste creatie! Enige grootste voor haar hierin is dat het idd meer stof is dan ze normaal gewend is!
Tot zover de fashion-analyse
Hij is niet de enige hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 12:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben jij voor de Grondwet, LuQas?
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben jij voor de Grondwet, LuQas? [afbeelding]
Wat is de trut nou eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is er goedkoop zuipen heb ik begrepen..
Keertej een Trut meet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |