Ik was er ook...in DE RIJ...jezus dat was niet meer normaal en ik was er al een half uur voor de opening van de Trut.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja zo voelt ie ook. Hij zit in mijn hoofd en in mijn keel.
Het leek er even op dat het een fok!-mini-meet zou worden want ik had van zowel Jerruh als van Marc_mga vernomen dat ze zouden komen. Maar nee![]()
Het was verder wel het drukste ooit, heb nog nooit zo'n lange rij gezien, het Anne Frank Huis was er niks bij.
Nu maak ikChinese Tomatensoep
Ik heb de theorie dit weekend in de praktijk bevestigdquote:Op maandag 16 mei 2005 11:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik vergeet het altijd.![]()
En het werkt ook nooit bij mij. Ik ben zo broos als een ijzerdraadmannetje.
Je gaat me toch NIET vergelijken met de kreunsnol uit de USA he?!?!!quote:
Wat weet jij daar nou van?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Water drinken en een bruine boterham eten voor je gaat slapen.
Wat is er dna in godesnaam zo uniek/leuk/speciaal aan de Trut?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:55 schreef xman het volgende:
[..]
Ik was er ook...in DE RIJ...jezus dat was niet meer normaal en ik was er al een half uur voor de opening van de Trut.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch NIET vergelijken met de kreunsnol uit de USA he?!?!!
Wacht maar meisje, op Mysterland, op de speelplaats!!!
Ow pssstttt.... uit bronnen vernomen... dit jaar komt een nieuwe theatertour... BBB XL incl grote band en zoquote:
Het is er goedkoop zuipen heb ik begrepen..quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dna in godesnaam zo uniek/leuk/speciaal aan de Trut?
Da's altijd de gemakkelijke uitweg van iedere relnicht, dat whateverquote:
Ik moet er een keer heen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef xman het volgende:
[..]
De rij was 1 straat lang. Echt niet normaal meer..![]()
Je hebt er ervaring mee toch?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's altijd de gemakkelijke uitweg van iedere relnicht, dat whatever
Het feit dat iedereen er naar toe wil en voor in de rij gaat staan.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, met JOU kan ik praten! (posten/poosten)quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik weet het wel:
[afbeelding]
Of: [afbeelding]
Als ik dat zo hoor, over rijen en zo, dan mag je nu wel vertrekken als je volgende week naar binnen wiltquote:
O het is zo'n inhoudsloze hype waarbij 1 nicht claimt dat het leuk is en vervolgens dan iedereen in de rij gaat staan omdat het DE place to be zou zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen er naar toe wil en voor in de rij gaat staan..
Goedkoop drank..leuke mannen..gezellige (verjaardags) sfeertje..leuk muziek..niet te druk..beetje underground.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor, over rijen en zo, dan mag je nu wel vertrekken als je volgende week naar binnen wilt.
Hmm. Ok.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef xman het volgende:
[..]
Goedkoop drank..leuke mannen..gezellige (verjaardags) sfeertje..leuk muziek..niet te druk..beetje underground.
Ohw.. dat klinkt wel leuk opzich...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef xman het volgende:
[..]
Goedkoop drank..leuke mannen..gezellige (verjaardags) sfeertje..leuk muziek..niet te druk..beetje underground.
nee, ze laten iedereen op straat staan!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef xman het volgende:
Zullen we Wiz dan ook maar meenemenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ok.
Misschien dat ik d'r eens een x heenmoet dan.
Geen idee waar het ligt en de naam is ook gevaarlijk om naar te vragen op straat, maar we komen d'r wel
Dat is dan weer geforceerd not-gay waardoor het ook weer in de categerie gay valtquote:Op maandag 16 mei 2005 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Tori en Mariah zijn both wáááy gay!
Luister liever iets van Béla Fleck & The Flecktones ofzo!
Tja iedereen is vrij vandaag, dus iedereen wil er naartoe!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor, over rijen en zo, dan mag je nu wel vertrekken als je volgende week naar binnen wilt.
-quote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jazz is niét geforceerd non-gay!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Dat is dan weer geforceerd not-gay waardoor het ook weer in de categerie gay valtde "kijk mij niet gay zijn" catergorie
Ja da's best een trut dus die zal zich er wel thuisvoelen.... tenminste, ik NEEM ff aan dat ze een darkroom hebben!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's best een trut dus die zal zich er wel thuisvoelen.... tenminste, ik NEEM ff aan dat ze een darkroom hebben!
O getver, ik zit hier ook ineens in een Blue Note hype, pup heeft weer eens wat "gekocht"quote:Op maandag 16 mei 2005 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jazz is niét geforceerd non-gay!.
Hij weet wie 't zegtquote:
Lieve schat..er is echt geen hoop meer voor jou hè?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het is zo'n inhoudsloze hype waarbij 1 nicht claimt dat het leuk is en vervolgens dan iedereen in de rij gaat staan omdat het DE place to be zou zijnnou snap ik 't
Is die er dan ooit geweest?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve schat..er is echt geen hoop meer voor jou hè?![]()
Wat heeft ie 'gekocht'?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:04 schreef Ang3l het volgende:
O getver, ik zit hier ook ineens in een Blue Note hype, pup heeft weer eens wat "gekocht"
Waar istie? Hij's ook al het hele weekend niet online!quote:
quote:
Het is nog geen 16 uur.. die is nog laaaaaang niet wakker...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar istie? Hij's ook al het hele weekend niet online!
Heeft ie zo'n pinksterweekendorgie ofzo?
Ik heb het woord meteen opgeschreven voor Schunnig-Scrabblequote:
MIJN GOD!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef xman het volgende:
Trouwens gister bij de legendball
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja brandweer quotum..aan de andere kant, als je vroeger komt is er niks aan de hand. Ik moest helaas daarvoor nog mijn auto wegbrengen, dus ik kon niet vroeger komen.quote:
Eensquote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Postte je dit nu als "Kijk dan hoe mooi ze is" of "Inderdaad jullie hebben gelijk, opgepompte suikerspinsnol".... want bij mij wekt het het laatste op
En ik hield al zo netjes m'n mond dicht!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Postte je dit nu als "Kijk dan hoe mooi ze is" of "Inderdaad jullie hebben gelijk, opgepompte suikerspinsnol".... want bij mij wekt het het laatste op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |