?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
ID&T,Q-dance en Ticketonline
De boel verkoopt nie dus gooien we de rest gratis weg (de eerste 250 kopers bij Ticketonline bijv) en ik heb al 45 euro betaald gvd. Ze mogen minstens met iets extra's komen voor de mensen die wel betaald hebben![]()
Dat Luna alles behalve goed verkocht wist ik, ipv van 25.000 hoopte ze nu op 15.000 man, maar zelfs dat schijnt niet gehaald te zijn (of wel, maar willen ze gewoon meer mensen) wat doen ze dus. Ticketonline geeft 250 tickets weg (kan ik nog mee leven) maar als je zo op Party Flock leest dat hebben wel meer dan 250 mensen hem gehad, of TMF schijnt er mee gesmeten te worden in hele simpele prijs vragenquote:
Ik voel me lichtelijk genaaid nu, en wel meer mensen. Morgen maar is mailen hoe ze de betalende mensen tegemoegd gaan komenquote:O.L.D. :bounce: Bianca :bounce:
donateur! Je kan nu ook kaarten op TMF winnen. Moet je een vraag beantwoorden, wat is de echte naam van DJ Luna. :vaag: Je kan nog kiezen ook:
1 = Thijs Verwest (degene die dit kiest moeten ze aan de schandpaal hangen en bekogelen met eieren)
2 = Richard de Mildt
3 = ?? (weet ik niet meer)
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat Luna alles behalve goed verkocht wist ik, ipv van 25.000 hoopte ze nu op 15.000 man, maar zelfs dat schijnt niet gehaald te zijn (of wel, maar willen ze gewoon meer mensen) wat doen ze dus. Ticketonline geeft 250 tickets weg (kan ik nog mee leven) maar als je zo op Party Flock leest dat hebben wel meer dan 250 mensen hem gehad, of TMF schijnt er mee gesmeten te worden in hele simpele prijs vragen
[..]
Ik voel me lichtelijk genaaid nu, en wel meer mensen. Morgen maar is mailen hoe ze de betalende mensen tegemoegd gaan komen
Zeiden alle Hardstyle liefhebbers idd van het begin af aan al, ik zou eerst ook niet gaan. Luna is namelijk populair onder de "Breezer hardstylers" maar onder het publiek dat echt voor muziek gaat is een Pavo, Prophet of Technoboy veel populaider. Maar ja klasgenoot wou nog een keer naar een feest, en ik zat al vol en dit bleef over.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een blunder, k had vooraf al voorspeld dat t niet zou verkopen. 2e keer dat ze zich een bult stoten aan het Gelredome. Er wordt een beetje onderschat dat het tering lastig is om die hal uit te verkopen. Alleen Tiesto of een event met een hele goede line up is goed genoeg voor een vol Gelredome.
waarom doen ze eigenlijk niet dezelfde actie als vorig jaar bij id&t, 2e persoon gratis mee op t kaartje.
Ga ik ook doen, alleen naar wie... het event is van Q-dance en ID&T maar ik geloof dat Q-dance de hoofd organisator is.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:03 schreef rubbereend het volgende:
ik zou trouwens een dikke klachtenbrief schrijven MrD.
OKquote:Op zondag 15 mei 2005 17:57 schreef golfer het volgende:
Als je nou i.p.v. [img] er [url] van maakt klopt die Hools-OP in het vervolg ook, Tong.
quote:
volgens mij is ID&T alleen betrokken als partner omdat ze de kennis in huis hebben voor grote solo optredens en Q-dance is denk meer de risico dragende partner. maar wat een blunder zeg. ID&T zit nu denk wel in zn maag met de 4 nachtvergunningen voor t Gelredome, die krijgen ze nooit opquote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeiden alle Hardstyle liefhebbers idd van het begin af aan al, ik zou eerst ook niet gaan. Luna is namelijk populair onder de "Breezer hardstylers" maar onder het publiek dat echt voor muziek gaat is een Pavo, Prophet of Technoboy veel populaider. Maar ja klasgenoot wou nog een keer naar een feest, en ik zat al vol en dit bleef over.
En tjah waarom ze nu 2 op 1 doen weet ik niet, denk dat ze het niet durven toe te geven en als je zegt van "250 gratis kaartjes" en een paar via TMF valt het niet op. Alleen zijn het er geen 250 en ik vermoed dat er bij TMF wel meer mensen gaan winnen
Had trouwens niet verwacht dat Q-dance z'n vingers zo zou branden, overigens is het gedeeltelijk Luna's eigen idee... Die zal nu wel wat minder populair zijn bij Duncan
naar beide een klachtenbrief en misschien raar maar misschien ook naar de belangenvereniging van de dance bedrijven en/of ook eens bij de consumentenbond informeren of die er misschien iets mee kunnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, alleen naar wie... het event is van Q-dance en ID&T maar ik geloof dat Q-dance de hoofd organisator is.
Zelfs Art of Dance was niet zo dom om Outblast in Concert niet in een hele grote hal te houden
Hmmz Qlimax, TiC (x2) en een andere solo met The Prophet ofzo. Of weer 2x Qlimax gaan geven. Of komen met een goedkoper nieuw evenement. Trouwens Strike One is ook uit de Kuip, in nu in den Bosch.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is ID&T alleen betrokken als partner omdat ze de kennis in huis hebben voor grote solo optredens en Q-dance is denk meer de risico dragende partner. maar wat een blunder zeg. ID&T zit nu denk wel in zn maag met de 4 nachtvergunningen voor t Gelredome, die krijgen ze nooit op
Thuis verliezen van Heerenveen en eerder ook al van Twentequote:Op zondag 15 mei 2005 18:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
User-knuffelen zou verboden moeten worden![]()
Thuis verliezen van Vitesse en eerder ook al van Groningenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Heerenveen en eerder ook al van Twente![]()
![]()
Ja ik weet het het was ook een inkoppertjequote:Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Vitesse en eerder ook al van Groningen![]()
Strike Onequote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz Qlimax, TiC (x2) en een andere solo met The Prophet ofzo. Of weer 2x Qlimax gaan geven. Of komen met een goedkoper nieuw evenement. Trouwens Strike One is ook uit de Kuip, in nu in den Bosch.
Ik weet alleen niet of de Qlimax vergunning er een van Q zelf was of één van ID&T.
En ik denk dat als er veel klachten binnen gaan komen ze toch echt de betalende mensen wel tegemoed moeten komen.
T is ook geen topperquote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Tering, waarom laten ze niet eerst de samenvatting van PSV en Feyenoord zien....
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Tering, waarom laten ze niet eerst de samenvatting van PSV en Feyenoord zien....
Wat kloten ik heb het soms ook is niet fijnquote:Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Net horeca voetbaltoernooi gehad, gewonnen...
Grote smet was voor mij dat ik na de laatste poule wedstrijd een migraine aanval kreeg..
Naar huis gegaan, even wat paracetamol naar binnen gewerkt, uurtje gelegen en teruggegaan...
Ik haat migraine diep.
Dat was gisteravond en vanacht al.quote:
idd, ik dacht: "Lekker pizzaatje , PSV - F'noord op de buis" maarja, had em al lang op toen de topper begonquote:
Kut is daht je dacht twee leuke dingen te kombineren.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, ik dacht: "Lekker pizzaatje , PSV - F'noord op de buis" maarja, had em al lang op toen de topper begon
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:13 schreef Suijk het volgende:
Breng dan maar eens wat leven in de brouwerij, clauwheee. Daar is de paaldanspaal.
Goed dat je het zegtquote:
Hey, bijna-Papa!quote:
nee ligt al op bed...toen dacht ik kan ik eindelijk weer eens naar de kroeg waar mijn echte vrienden zittenquote:
jaquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Bjoro het volgende:
iemand netwerk nog gezien ?
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Bjoro het volgende:
iemand netwerk nog gezien ?
wordt de hele nacht herhaald geloof ik....quote:
te lezen op www.netwerk.tvquote:Onderwerp: De handleiding van Guantánamo Bay
Wat speelt zich af op de militaire basis Guantánamo Bay, waar de VS vermeende terroristen vasthoudt? In Netwerk een reconstructie van de verhoormethoden die er worden toegepast. Zeven vrijwilligers lieten zich achtenveertig uur ondervragen door oud-militairen van het Amerikaanse leger. De resultaten zijn schokkend.
Al Qaeda
Als de oorlog in Afghanistan in 2002 is afgelopen, houden de Amerikanen na de overwinning op de Taliban meer dan 500 mannen gevangen op de militaire basis Guantánamo Bay op Cuba. Volgens het Pentagon zijn alle gevangenen leden van terreurnetwerk Al Qaeda en behoren ze tot de gevaarlijkste en best getrainde terroristen ter wereld.
Verhoormethoden
De Amerikaanse overheid staat op de militaire basis een hele reeks verhoormethoden toe, waarbij gevangenen worden uitgeput en vernederd. Volgens mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch worden gevangenen naakt ondervraagd, blootgesteld aan extreem geluid, licht, hitte en/of kou. Ook worden zij vaak uit hun slaap gehouden, vastgebonden of krijgen ze een kap over het hoofd.
Gerechtvaardigd
Het zijn technieken die aan het zicht van de buitenwereld worden onttrokken. Zelfs de advocaten die de gedetineerden bijstaan, wordt toegang tot hun cliënten geweigerd. De regering Bush meent dat alle verhoormethoden gerechtvaardigd zijn: ze zijn nodig om vitale informatie te krijgen in de ‘war on terror’. Volgens mensenrechtenorganisaties gaat het echter om marteling.
Reconstructie
Om inzicht te krijgen in hoe het er op Guantánamo Bay aan toegaat, maakten collega’s van Channel 4 een reconstructie van de omstandigheden en verhoormethoden op Cuba. Op basis van militaire handleidingen en vrijgegeven documenten werden kooien en verhoorkamers nagemaakt en werd observatieapparatuur geïnstalleerd.
Team Delta
Zeven Britse mannen, onder wie drie moslims, deden vrijwillig aan de proef mee. Ze werden twee dagen lang verhoord door leden van Team Delta, oud-bewakers en getrainde ondervragers uit het Amerikaanse leger.
zal ik 1 glaasje aan jou uitdelen tong ?quote:
enige woord waar ze JaWi voor wakker kunnen makenquote:
Frikandelletje speciaal lukt ook nog wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
enige woord waar ze JaWi voor wakker kunnen maken![]()
Gezien en wist ik al want ik heb al recent kaarten voor het openluchttheater besteld voor Anna Moura en De Dijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:41 schreef Bjoro het volgende:
Golfer....check deze post eens !
misschien wel leuk en bij jou om de hoek !
Jiskefet seizoen 2004/2005. #3
de dijk ben ik ook wel eens bij Caprera geweest !!! Erg Topquote:Op zondag 15 mei 2005 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien en wist ik al want ik heb al recent kaarten voor het openluchttheater besteld voor Anna Moura en De Dijk.
Modje van een forum-onderdeel dat ik al lang uit mijn lijst heb gegooid vanwege gebrek aan humor daar.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Golfert wie is Ruis ?
Zeg tong.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Golfert wie is Ruis ?
Sloot het topic van Arcee over mijn tweede plaats na 7 pagina's omdat we hem belachelijk maakten.
Yups.quote:
koekje:biertje erbijquote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug van BBQ bij familie en buikt nog een beetje uit
Mjammie, heb je nog lekkere bijzondere ideetjes gezien/gegeten voor onze BBQ binnenkort?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug van BBQ bij familie en buikt nog een beetje uit
ga je schamen !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
(even teruglezen nu, heb geloof ik 2 hools aan me voorbij laten gaan)
Was bizar om te zien...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga me lezen.
Maar netwerk ga ik zeker ff terugzien
* Bos biertje aan Vaduz geeft en zelf er ook 1tje paktquote:Op zondag 15 mei 2005 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier!
ik weet het niet jij kent hem beterquote:Op zondag 15 mei 2005 23:17 schreef Bananenman het volgende:
Jalala. Hoe zit het met Jawi, is die dood?
Jawi was hier rond kwart voor 11 nog even.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:17 schreef Bananenman het volgende:
Jalala. Hoe zit het met Jawi, is die dood?
Ja man ik moest me daar toch bijslapen vandaag en in de zon zitten en jan wolkers lezen enzoquote:
Ow dan begrijp ik hetquote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man ik moest me daar toch bijslapen vandaag en in de zon zitten en jan wolkers lezen enzo
Druk druk druk dus
Kan ik me voorstellen, bij verlies is het waarschijnlijk al over. Kan een mooie pot worden, denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je wel Bos, bier smeert de keel goed. Kan ik morgen de mannen weer flink aan moedigen. De spanning neemt al toe bij mij.
wat een spelfouten in één postquote:Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Na het zien van de dames v Bommel en Vogel snap ikineens de eindhovvense jalourzie tav Silvie !
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Na het zien van de dames v Bommel en Vogel snap ikineens de eindhovvense jalourzie tav Silvie !
Ja, mij vielen ze ook wat tegen, maar ja innerlijk is belangrijker dan het uiterlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat ook datzelfde te denken toen ik die 'dames' zag.
Trusteh Tongquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten ouwe golfert. Trusten Jonge deerne die weer tegen hem aan moet liggen vanacht
*zucht* het is niet andersquote:Op zondag 15 mei 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten Jonge deerne die weer tegen hem aan moet liggen vanacht
Ik heb vandaag met Maarten samen al het houtwerk aan de voor- en de achterkant staan schoonmaken, lekker boven op een laddertje staan wieberen. Ook nog het nodige snoeiwerk gedaan en ben eigenlijk best wel moe maar héél tevreden!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja man ik moest me daar toch bijslapen vandaag en in de zon zitten en jan wolkers lezen enzo
Druk druk druk dus
Laat me raden?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met Maarten samen al het houtwerk aan de voor- en de achterkant staan schoonmaken, lekker boven op een laddertje staan wieberen. Ook nog het nodige snoeiwerk gedaan en ben eigenlijk best wel moe maar héél tevreden!
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden?
Er komt morgen weer een busje vol illegale Polen bij je werken?
trusteh!quote:
Ik weet het wel zeker! Meekomen jij!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef clauwheee het volgende:Hoolies die gaan slapen
* clauwheee ook zo gaat..denkt ze.
Male-chauvinist.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker! Meekomen jij!![]()
Trusten!
heeee doe eens liev !quote:
Goezo!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:16 schreef Suijk het volgende:
Ik blijf nog effe.
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2005 00:16 schreef Suijk het volgende:
Ik blijf nog effe.
ziet er een stuk beter uit !quote:
Oe oe maak me ff lekker zeg.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo!
Bluezz is nu tosti's aan het brouwen.![]()
Zal ik doenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef Suijk het volgende:
Lekker bos! Neem er zelf ook eentje!
En zo'n tosti lust ik ook wel bloeske!
toch wel boter aan de buitenkant van het broodje gesmeerd, om het korste extra krokant te krijgen ?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
Hij was weer erg lekker: prima speciaal broodje met belegen kaas en katenspek ertussen als tosti met een klein beetje kechup eroverheen.
Kwijlen jullie nu al?
Wij welquote:Op maandag 16 mei 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
Hij was weer erg lekker: prima speciaal broodje met belegen kaas en katenspek ertussen als tosti met een klein beetje kechup eroverheen.
Kwijlen jullie nu al?
smikkel smikkel !quote:Op maandag 16 mei 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ja Bjoor, zoals het hoort.
En het brood is gewoon ja... ff op de verpakking kijken
quote:
Epi Drostquote:Op zondag 15 mei 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Épi Drost.RIP
Had net zoveel interlands kunnen spelen dan Frank de Boer. Had Ruud Krol voor zich.
Volgens mij precies 10 jaar geleden toch?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:02 schreef SCH het volgende:
[..]
garnalen, entrecote en heel lekker toetje met aardbeien.
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de laptop weer in geinstalleerd op je bedje tante Bedje?
Waar?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:02 schreef SCH het volgende:
garnalen, entrecote en heel lekker toetje met aardbeien.
MisSCHien volgend jaarquote:Op maandag 16 mei 2005 01:07 schreef SCH het volgende:
Nog bedankt Groningen, jullie mogen best mee Europa in...
Hoeveel kostte dat om die vrienden te kopen ?quote:
Als jij eerst eens wat topics gaat dichtgooien en een bepaald persoon gaat bannenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel kostte dat om die vrienden te kopen ?
Groningen ligt al in Europa.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:07 schreef SCH het volgende:
Nog bedankt Groningen, jullie mogen best mee Europa in...
ben bezig.quote:
Lekker strak danquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman is aan het aanpappen met een 7 jaar jonger meisje
Maar gelukkig heb ik nog 2 actieve medemods.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
werd tijd,je wordt echt te oud voor dit werk
Er wordt weer actie van je gevraagd.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik nog 2 actieve medemods.
leeftijd vriendin: eigen leeftijd gedeeld door twee + vijf, dat was toch de regel?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ouwe snoeperd!
mitt en JM zijn toch niet meer online?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik nog 2 actieve medemods.
nah dan val ik door de mand.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:30 schreef Suijk het volgende:
Praat je wel in breezah-taal, spidey?
Carry Tefsen ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nah dan val ik door de mand.
ze heeft lieve sproetjes trouwens...![]()
Dus 8:2=4+5=9 is geen optie?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
leeftijd vriendin: eigen leeftijd gedeeld door twee + vijf, dat was toch de regel?
kon nie slapen en ben weer eventjes mijn bed uitquote:Op maandag 16 mei 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mitt en JM zijn toch niet meer online?
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:34 schreef just me het volgende:
kon nie slapen en ben weer eventjes mijn bed uit![]()
Meer richting Chantal Janzen hoorquote:
jaja,golfer heeft je gewoon wakker gebeltquote:Op maandag 16 mei 2005 01:34 schreef just me het volgende:
[..]
kon nie slapen en ben weer eventjes mijn bed uit![]()
zou het komen omdat ik geen alcohol drinkquote:
hodver wie is er nu nog zo scherp dan. bier op?quote:
het waren zijn vibratiesquote:Op maandag 16 mei 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jaja,golfer heeft je gewoon wakker gebelt
17, volgende maand 18. ik 24.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is ze 15 of 16? Toch goed gescoord hoor!
Een halve fles baco vanaafquote:Op maandag 16 mei 2005 01:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hodver wie is er nu nog zo scherp dan. bier op?
whehe ik vond hem wel grappig hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 01:35 schreef Suijk het volgende:
Nee, serieus, ik ben blij voor je Spidey. Op een oude fiets moet ze het leren.
Ach,moet kunnen,heb ooit een vriendin van 14 gehad terwijl ikzelf.....ja,laat maarquote:
Nou, hoe oud was jij dan? Nu zegt het nog niets.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,moet kunnen,heb ooit een vriendin van 14 gehad terwijl ikzelf.....ja,laat maar![]()
ja,kom maar met die reacties
En dat wil ik graag zo houden eik.quote:
Pappen en nat houden spinquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman is aan het aanpappen met een 7 jaar jonger meisje
quote:
Wanneer noem jij een meisje een vriendin dan, als ze je aankijkt zekerquote:Op maandag 16 mei 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,moet kunnen,heb ooit een vriendin van 14 gehad terwijl ikzelf.....ja,laat maar![]()
ja,kom maar met die reacties
In dat geval heb ik wel een hele grote haremquote:Op maandag 16 mei 2005 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wanneer noem jij een meisje een vriendin dan, als ze je aankijkt zeker
Ach wat boeit dat dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat wil ik graag zo houden eik.
Mensen gaan me gelijk anders benaderen hier.![]()
Je hebt alle vriendinnen van je zusje zeker wel gehad nu. (nou maar hopen dat je een zusje hebt)quote:Op maandag 16 mei 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In dat geval heb ik wel een hele grote harem
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt alle vriendinnen van je zusje zeker wel gehad nu. (nou maar hopen dat je een zusje hebt)
idd,heb geen zus(je)quote:Op maandag 16 mei 2005 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt alle vriendinnen van je zusje zeker wel gehad nu. (nou maar hopen dat je een zusje hebt)
netjes hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 01:43 schreef Suijk het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Dat doet onze ouwe mod dan toch snel!
Moet soms wat omwegen en bevriende FA's nachtelijk bereiken, maar uiteindelijk lukt het me toch weer:quote:Op maandag 16 mei 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij eerst eens wat topics gaat dichtgooien en een bepaald persoon gaat bannen
Kan ik nu even nog gewoon video van ER bekijken?quote:stephan1986 en johannes1986 wegens flink baggeren in VBL. Eerst maar even 48 uur weg en daarna een weekban voetbal.
Oh god, ik heb wat gemistquote:Op maandag 16 mei 2005 01:43 schreef Suijk het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
Dat doet onze ouwe mod dan toch snel!
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n hol, DG veel succes nog met de vriendinnen van je buurmeisje. De rest ook welterusten!
is goed,zal ik alvast 2 kloons aanmaken voor als je terugkomtquote:Op maandag 16 mei 2005 01:45 schreef golfer het volgende:
Kan ik nu even nog gewoon video van ER bekijken?
als we winnen morgen ga ik aan het bier maar nu.... 2e poging om te slapenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is verstandiger om nog even een paar dagen te wachten Just Me.![]()
tot over 5 minuten dusquote:Op maandag 16 mei 2005 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
als we winnen morgen ga ik aan het bier maar nu.... 2e poging om te slapen
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook slapen. Niet te veel kloontjes maken, DG!
Ik zwaai nog even naar je terugquote:
Gezien, heftige herkenbare aflevering/onderwerpen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:46 schreef Suijk het volgende:
Zal ik alvast wat verklappen van ER?
P.I.M.P.quote:Op maandag 16 mei 2005 03:55 schreef Spideyman het volgende:
whehe
liggen we in bed gaat de telefoon over
moeder: WAAR BEN JE![]()
ehm nou ehm
OVER 10 MINUTEN BEN JE THUIS
ik lachen natuurlijk. maar wel ff netjes naar huis gebracht![]()
Hey Cultquote:
Die Fin zal wonderen gaan verrichten in Eindhoven; Ik zeg het jequote:Op maandag 16 mei 2005 04:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hey Cult
Blij met de nieuwe noorman bij PSV?
Eerst zien dan geloven maar ik hoop natuurlijk dat deze kersverse PSVer zich kan profileren volgend seizoen. Nu hopen dat Hiddink een middenvelder vindt met aanvullende capaciteiten net zoals Gerets dat deed door tegelijkertijd Vogel en Bommel aan te trekken.quote:Op maandag 16 mei 2005 04:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Fin zal wonderen gaan verrichten in Eindhoven; Ik zeg het je
quote:
het duurde gigantisch lang voordat ik in slaap was en om half acht ging de wekkerquote:
Nee, ik was even een luier verschonenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:46 schreef Suijk het volgende:
Succes jm!
Goedemorgenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Hopelijk een mooie dag voor Just Me en mij.
OK, That's the Spiritquote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Half drie. Methodmich heeft z'n pleziertje al gehad, nu ben ik aan de beurt.
Ga je elkaar nog meetenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Half drie. Methodmich heeft z'n pleziertje al gehad, nu ben ik aan de beurt.
Oowja MM kwam niet naar Rijssenquote:
Middagquote:Op maandag 16 mei 2005 12:56 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag
Zo ik kan nog net ff posten voordat deze ook dicht gaat
Dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:56 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag
Zo ik kan nog net ff posten voordat deze ook dicht gaat
Nope ikke nietquote:Op maandag 16 mei 2005 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Middag
Ik dacht dat jij net als PH op pinkpop zat
hehe of naar bloemenhof...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even
iedereen zit bij een woonboulevard
O zo, wel gezellig gehad ?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ikke niet
Was wel een weekendje weg... maar ben weer thuis..
druk mijn kleren aan het wassen... mijn ouders komen zo ook weer terug van de vakantie
Nee dat is wel jammer dit is echt zo'n dag om op het terras te gaan zitten alleen dan zit het weer niet meequote:Op maandag 16 mei 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe of naar bloemenhof...
't is trouwens niks niet warm buiten
Hmm.. Niets voor mij bij op Faithless en misschien Apocalyptica na...quote:FAITHLESS
KANE * GOLDEN EARRING * NOVASTAR * BETH HART
THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA
SAYBIA * APOCALYPTICA * CAKE * DI-RECT * WIR SIND HELDEN
GABRIEL RIOS * BLOC PARTY * KAISER CHIEFS
THIRTEEN SENSES * TRIGGERFINGER
Apocalypthica is wel leuk,quote:Op maandag 16 mei 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm.. Niets voor mij bij op Faithless en misschien Apocalyptica na...
Jammer dat Epica al geweest is...
Di-rectquote:
Voor deze uitzending dus.quote:13.00-15.45u
Met ondermeer aandacht voor achtereenvolgens: The Presidents Of The United States Of America, Molotov, Wir Sind Helden, Beth Hart, Trigger Finger, Beef, Sick Of It All, The Frames, Within Temptation, Thirteen Senses en Novastar
Dat geldt in het algemeen voor Duitsers.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet van duitse popmuziek, ze kijken ook niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |