?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
ID&T,Q-dance en Ticketonline
De boel verkoopt nie dus gooien we de rest gratis weg (de eerste 250 kopers bij Ticketonline bijv) en ik heb al 45 euro betaald gvd. Ze mogen minstens met iets extra's komen voor de mensen die wel betaald hebben![]()
Dat Luna alles behalve goed verkocht wist ik, ipv van 25.000 hoopte ze nu op 15.000 man, maar zelfs dat schijnt niet gehaald te zijn (of wel, maar willen ze gewoon meer mensen) wat doen ze dus. Ticketonline geeft 250 tickets weg (kan ik nog mee leven) maar als je zo op Party Flock leest dat hebben wel meer dan 250 mensen hem gehad, of TMF schijnt er mee gesmeten te worden in hele simpele prijs vragenquote:
Ik voel me lichtelijk genaaid nu, en wel meer mensen. Morgen maar is mailen hoe ze de betalende mensen tegemoegd gaan komenquote:O.L.D. :bounce: Bianca :bounce:
donateur! Je kan nu ook kaarten op TMF winnen. Moet je een vraag beantwoorden, wat is de echte naam van DJ Luna. :vaag: Je kan nog kiezen ook:
1 = Thijs Verwest (degene die dit kiest moeten ze aan de schandpaal hangen en bekogelen met eieren)
2 = Richard de Mildt
3 = ?? (weet ik niet meer)
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat Luna alles behalve goed verkocht wist ik, ipv van 25.000 hoopte ze nu op 15.000 man, maar zelfs dat schijnt niet gehaald te zijn (of wel, maar willen ze gewoon meer mensen) wat doen ze dus. Ticketonline geeft 250 tickets weg (kan ik nog mee leven) maar als je zo op Party Flock leest dat hebben wel meer dan 250 mensen hem gehad, of TMF schijnt er mee gesmeten te worden in hele simpele prijs vragen
[..]
Ik voel me lichtelijk genaaid nu, en wel meer mensen. Morgen maar is mailen hoe ze de betalende mensen tegemoegd gaan komen
Zeiden alle Hardstyle liefhebbers idd van het begin af aan al, ik zou eerst ook niet gaan. Luna is namelijk populair onder de "Breezer hardstylers" maar onder het publiek dat echt voor muziek gaat is een Pavo, Prophet of Technoboy veel populaider. Maar ja klasgenoot wou nog een keer naar een feest, en ik zat al vol en dit bleef over.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een blunder, k had vooraf al voorspeld dat t niet zou verkopen. 2e keer dat ze zich een bult stoten aan het Gelredome. Er wordt een beetje onderschat dat het tering lastig is om die hal uit te verkopen. Alleen Tiesto of een event met een hele goede line up is goed genoeg voor een vol Gelredome.
waarom doen ze eigenlijk niet dezelfde actie als vorig jaar bij id&t, 2e persoon gratis mee op t kaartje.
Ga ik ook doen, alleen naar wie... het event is van Q-dance en ID&T maar ik geloof dat Q-dance de hoofd organisator is.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:03 schreef rubbereend het volgende:
ik zou trouwens een dikke klachtenbrief schrijven MrD.
OKquote:Op zondag 15 mei 2005 17:57 schreef golfer het volgende:
Als je nou i.p.v. [img] er [url] van maakt klopt die Hools-OP in het vervolg ook, Tong.
quote:
volgens mij is ID&T alleen betrokken als partner omdat ze de kennis in huis hebben voor grote solo optredens en Q-dance is denk meer de risico dragende partner. maar wat een blunder zeg. ID&T zit nu denk wel in zn maag met de 4 nachtvergunningen voor t Gelredome, die krijgen ze nooit opquote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeiden alle Hardstyle liefhebbers idd van het begin af aan al, ik zou eerst ook niet gaan. Luna is namelijk populair onder de "Breezer hardstylers" maar onder het publiek dat echt voor muziek gaat is een Pavo, Prophet of Technoboy veel populaider. Maar ja klasgenoot wou nog een keer naar een feest, en ik zat al vol en dit bleef over.
En tjah waarom ze nu 2 op 1 doen weet ik niet, denk dat ze het niet durven toe te geven en als je zegt van "250 gratis kaartjes" en een paar via TMF valt het niet op. Alleen zijn het er geen 250 en ik vermoed dat er bij TMF wel meer mensen gaan winnen
Had trouwens niet verwacht dat Q-dance z'n vingers zo zou branden, overigens is het gedeeltelijk Luna's eigen idee... Die zal nu wel wat minder populair zijn bij Duncan
naar beide een klachtenbrief en misschien raar maar misschien ook naar de belangenvereniging van de dance bedrijven en/of ook eens bij de consumentenbond informeren of die er misschien iets mee kunnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, alleen naar wie... het event is van Q-dance en ID&T maar ik geloof dat Q-dance de hoofd organisator is.
Zelfs Art of Dance was niet zo dom om Outblast in Concert niet in een hele grote hal te houden
Hmmz Qlimax, TiC (x2) en een andere solo met The Prophet ofzo. Of weer 2x Qlimax gaan geven. Of komen met een goedkoper nieuw evenement. Trouwens Strike One is ook uit de Kuip, in nu in den Bosch.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is ID&T alleen betrokken als partner omdat ze de kennis in huis hebben voor grote solo optredens en Q-dance is denk meer de risico dragende partner. maar wat een blunder zeg. ID&T zit nu denk wel in zn maag met de 4 nachtvergunningen voor t Gelredome, die krijgen ze nooit op
Thuis verliezen van Heerenveen en eerder ook al van Twentequote:Op zondag 15 mei 2005 18:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
User-knuffelen zou verboden moeten worden![]()
Thuis verliezen van Vitesse en eerder ook al van Groningenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Heerenveen en eerder ook al van Twente![]()
![]()
Ja ik weet het het was ook een inkoppertjequote:Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Vitesse en eerder ook al van Groningen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |