Hmmz Qlimax, TiC (x2) en een andere solo met The Prophet ofzo. Of weer 2x Qlimax gaan geven. Of komen met een goedkoper nieuw evenement. Trouwens Strike One is ook uit de Kuip, in nu in den Bosch.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is ID&T alleen betrokken als partner omdat ze de kennis in huis hebben voor grote solo optredens en Q-dance is denk meer de risico dragende partner. maar wat een blunder zeg. ID&T zit nu denk wel in zn maag met de 4 nachtvergunningen voor t Gelredome, die krijgen ze nooit op
Thuis verliezen van Heerenveen en eerder ook al van Twentequote:Op zondag 15 mei 2005 18:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
User-knuffelen zou verboden moeten worden![]()
Thuis verliezen van Vitesse en eerder ook al van Groningenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Heerenveen en eerder ook al van Twente![]()
![]()
Ja ik weet het het was ook een inkoppertjequote:Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Vitesse en eerder ook al van Groningen![]()
Strike Onequote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz Qlimax, TiC (x2) en een andere solo met The Prophet ofzo. Of weer 2x Qlimax gaan geven. Of komen met een goedkoper nieuw evenement. Trouwens Strike One is ook uit de Kuip, in nu in den Bosch.
Ik weet alleen niet of de Qlimax vergunning er een van Q zelf was of één van ID&T.
En ik denk dat als er veel klachten binnen gaan komen ze toch echt de betalende mensen wel tegemoed moeten komen.
T is ook geen topperquote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Tering, waarom laten ze niet eerst de samenvatting van PSV en Feyenoord zien....
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
Tering, waarom laten ze niet eerst de samenvatting van PSV en Feyenoord zien....
Wat kloten ik heb het soms ook is niet fijnquote:Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Net horeca voetbaltoernooi gehad, gewonnen...
Grote smet was voor mij dat ik na de laatste poule wedstrijd een migraine aanval kreeg..
Naar huis gegaan, even wat paracetamol naar binnen gewerkt, uurtje gelegen en teruggegaan...
Ik haat migraine diep.
Dat was gisteravond en vanacht al.quote:
idd, ik dacht: "Lekker pizzaatje , PSV - F'noord op de buis" maarja, had em al lang op toen de topper begonquote:
Kut is daht je dacht twee leuke dingen te kombineren.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, ik dacht: "Lekker pizzaatje , PSV - F'noord op de buis" maarja, had em al lang op toen de topper begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |