quote:Op zondag 8 mei 2005 22:32 schreef Cassius het volgende:
".. waar die biebelebomseberg van U precies zit."
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef pannaking_ het volgende:
Ja ik dacht ik doe ff....nee dat had ik niet moeten doen
OT : Meesterlijk. Start es ! Die auto die dact!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef Coldplaya het volgende:
Ja, masterlijk he. Herinnert zich trouwens iemand /off-topic, btw de aflevering van vorig seizoen waarin bij een man, die zijn auto niet gestart krijgt, zijn complete carrosserie vernield wordt, en zijn dak erafgezaagd? Daarna volgt een scène op een verlaten terreintje, waarin een cowboy een vuurtje stookt, en een wilde het uit'pist'. Die aflevering heb ik zó moeten lachen![]()
Erg goed nieuws!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:57 schreef lachejonge het volgende:
NIEUWS!
Het huidige seizoen wordt op dvd uitgebracht! Vanavond weer, he![]()
quote:JISKEFET AAN ZEE
DINSDAG 21 JUNIOpenluchttheater Caprera, Bloemendaal20:30 uur / EURO17,50( EURO15,00 voor VPRO-LEDEN)
Dit jaar bestaat Jiskefet 15 jaar en om dat jubileum kracht bij te zetten wordt het openluchttheater voor één avond gejiskefeteriseerd. Wat er gaat gebeuren? We hebben geen flauw idee. Al vijftien jaar staan de heren Koch, Prins en Romeyn erom bekend de zaken stevig te ontregelen. Peter? Kinderpindakaas? Nu ja, we moeten maar zien. Kaarten zijn uitsluitend te reserveren via VPRO Backstage met de reserveringsbon in Backstagebijlag 4 in VPRO-Gids 21 dd. 21 mei 2005 of met het reserveringsformulier op de site www.backstage.vpro.nl LET OP: Reserveringen worden niet eerder in behandeling genomen dan de verschijningsdatum van deze Backstagebijlage in de gids en op de site!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |