Mijn GOD!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Mooie quote van Chatgirl ooit!
ONM #134 - THE BEST OF...
Ja, een hele hoop.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het de afgelopen week gemist.... heb ik wel iets gemist?
quote:
BTW: Eindelijk weer een Hillard topic!quote:NIELS RICHTER: "Ben jij de winterschilder of zo?!" (tegen Iris Overbeek)
hm dit zegt met niks... was dat die confrontatie tussen hen in de lift ofzo?!?quote:NIELS RICHTER: "Ben jij de winterschilder of zo?!" (tegen Iris Overbeek)
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:44 schreef babette21 het volgende:
hm dit zegt met niks... was dat die confrontatie tussen hen in de lift ofzo?!?
LOLquote:dat Hillard-lijntje is wel óke [wel wat jammer van jammerende Marnix],
maar komt niet echt lekker uit de verf []
Ik vond vrijdag niet het absolute dieptepunt, maar het was inderdaad niet zo'n spannend weekje.quote:maar eh, jullie zijn het toch wel met me eens dat afgelopen vrijdag een absoluut dieptepunt was, he??
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:55 schreef babette21 het volgende:
hoe raar klinkt het als ik zeg dat Julia momenteel al is doorgeschoten naar de top 3?!
Het schrobmiddel was afbijtmiddel, dus heeft Dr. Hufter nu een gat in de bank.quote:
Tja, Hillard had gelijk. Marnix is een hufter..... hoewel .... Marnix heeft Iris vrijgelaten, dus is zij voor Hillard beschikbaar.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het schrobmiddel was afbijtmiddel, dus heeft Dr. Hufter nu een gat in de bank.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
Iwan, ik neem aan dat ik dat hamertje als een bevestiging kan zien van de suggestie dat 't raar zou zijn?
Er is niks mis met Julia, maar haar in de top 3 zetten gaat me net iets te ver.quote:vind ik 's iemand oké, is 't weer niet goed.... oké mensen, leg me uit: wat is er mis met Julia??
ooooh wacht ik vergeet Hillard natuurlijk.... die staat uiteraard op 1!!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is niks mis met Julia, maar haar in de top 3 zetten gaat me net iets te ver.
los nog daarvan [ want zo een vaart gaat dat niet lopen], hebben wel dagelijks zendtijd?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
even iets heel anders, wat ik niet helemaal begrijp:
als de Publieken straks geen amusement meer mogen uitzenden, wat heeft BNN dan aan ONM???
ONM gaat dan een educatieve rol vervullen om homosexualiteit en buitenlanderhaat aan de kaak te stellen. Dat schijnt snotapen (jongeren) aan te spreken.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
als de Publieken straks geen amusement meer mogen uitzenden, wat heeft BNN dan aan ONM???
Nee, ONM wordt dan een weekend soap. Dat is gemakkelijker om ze naar de kloten te helpen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef Wup het volgende:
los nog daarvan [ want zo een vaart gaat dat niet lopen], hebben wel dagelijks zendtijd?
ja da's er ook zo één, die bedacht ik me van de week ook al: willen ze dan op andere dingen gaan inleveren ofzo?? [van mij hoeven ze alleen Sterrenslag en de Lama's te houden!!]quote:Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef Wup het volgende:
los nog daarvan [ want zo een vaart gaat dat niet lopen], hebben wel dagelijks zendtijd?
Pardon? Snotapen???quote:Op zondag 15 mei 2005 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
ONM gaat dan een educatieve rol vervullen om homosexualiteit en buitenlanderhaat aan de kaak te stellen. Dat schijnt snotapen (jongeren) aan te spreken.
En waarom denk je dat???quote:Op zondag 15 mei 2005 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jongeren zijn per definitie snotapen. Het verstand op 0.
Stop er wat maatschappelijk verantwoorde thema's in als zinloos geweld, safe sex, enz. en het kan zo door de PO uitgezonden worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
BNN-directeur Laurens Drillich heeft drie jaar bij Endemol in Mexico gewerkt. Daarom heb ik het vermoeden dat BNN slechts dient als een stok achter de deur om de onderhandelingen met SBS te versnellen. M.a.w. blufpoker van Endemol.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
[sup]volgens de verhalen was 't onderhandelen enzo vrij serieus, maar ik zie ze toch eerder naar Veroncia gaan
Opeens krijg Babette moordlustige plannetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
ach we wachten rustig af...
en ondertussen hebben de schrijvers een noodplot mogen bedenken
en kunnen ze dus iedereen dood laten gaan...
Ik ook! Zie mijn avatar.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Opeens krijg Babette moordlustige plannetjes![]()
Dat je dat nog een avatar durft te noemen.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ook! Zie mijn avatar.
haha verlang jij ook plots terug naar dat wazige varken?!?!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat je dat nog een avatar durft te noemen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha verlang jij ook plots terug naar dat wazige varken?!?!
[..]
Wat is er? Ik ben er de gehele tijd al!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
Ja, jippiequote:Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er? Ik ben er de gehele tijd al!
Dat is Joyce die in het niets oplost!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat je dat nog een avatar durft te noemen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is Joyce die in het niets oplost!
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Roxy in de petoet en Joyce opgelost..... daar horen ze thuis....
LOL, Veronica kan maar beter nu alvast een fok-lurker gaan inhuren:)quote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
En op Veronica:
'Cut it out' met Jasmine Sendar & Tanja Jess.
LOLquote:
en, wat was de conclusie??quote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu op Nederland 1:
'Kruispunt' over het verschil tussen een echte coma en een soapcoma.
quote:TULNER MAAKT INTERNATIONAAL FILMDEBUUT
De Nederlandse actrice Alwien Tulner is binnenkort te zien in de actiethriller 'The Wicked'. De rolprent van de Britse regisseur Michael Knighton werd zondag in Cannes voor het eerst vertoond.
De 34-jarige Tulner speelt in de film de rol van Tonia, de vrouw van een drugshandelaar die probeert haar kind te beschermen voor het criminele circuit van haar man.
De rol in 'The Wicked' is haar eerste grote filmrol. Tygo Gernandt en Antonie Kamerling vertolken bijrollen. Het is nog niet bekend wanneer de rolprent in Nederland wordt uitgebracht.
BRON: NOS-TT P404
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
en, wat was de conclusie??
Goh, verrassend....quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.
ja duh.... dat lijkt me duidelijk... maar werden er no concrete voorbeelden genoemd?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.
Er werden geloof ik geen concrete voorbeelden genoemd.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef babette21 het volgende:
ja duh.... dat lijkt me duidelijk... maar werden er no concrete voorbeelden genoemd?
het eeuwige geheugenverlies [Renée, Dennis] of het superbrein [Kyra] ???
Carlo! Niet alleen analfabeet (ziet de schuifknop met "sound" voor "silence" aan), maar ook doof door het eeuwige gelul van Kim.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie zit er bij Yorin met het geluid te klooien?
Dat vraag ik me al het hele seizoen af.quote:TARA VAN WALSUM: "Hoe komt het toch dat mensen zo gebrekkig zijn?" (tegen Ron Raven)
Orion?quote:TONNIE DE VRIES: "Nu lijkt het wel alsof je van een andere planeet komt." (tegen Tara van Walsum)
Nee, Tara wordt voorbereid op een heftige relatie met Renée.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Wat gaat er in de paarse kamer gebeuren??? De eerste moord in een reeks van veel?????
Die weet het na een uur toch niet meer!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, Tara wordt voorbereid op een heftige relatie met Renée.
Nou.... als ze die paal van Tara er in heeft gehad wil ze niets anders meer.quote:
En wie is dokter Morel?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Wat gaat er in de paarse kamer gebeuren??? De eerste moord in een reeks van veel?????
Nee, Hillard Kroon. Wat weten we nou eigenlijk van 'm? Alleen dat hij barked out is, maar verder niks. Ik weet zo goed als zeker dat Hillard insane Victor is en dat hij hier en daar wat illegale snijpartijen gaat uitvoeren.quote:
Klinkt mij toch echt meer als Stephan....quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
... en dat hij hier en daar wat illegale snijpartijen gaat uitvoeren.
Victor heeft zich door "The House Of Wax" laten inspireren. Overdag draagt hij het masker van Stephan Brouwer en 's avonds is hij Hillard Kroon.quote:
Vlinder....quote:Isa Hoes en Antonie Kamerling hebben er een kindje bij. Isa is maandagavond 16 mei bevallen van een dochter. De kersverse Kamerling heet Vlinder Medina en woog ruim vier kilo. De aparte naam Vlinder had het stel al heel lang in gedachten.
Merlijn, Isa en Antonie hebben er nu dus een dochtertje bij. De familie maakt het goed.
heeft ze dat dan??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef soapie het volgende:
En wat heeft Lisette ineens met Iris te maken???
quote:
quote:Vrijdag 20 mei 2005
Lisette is zwaar teleurgesteld als blijkt dat Iris geen nieuw vriendje heeft.
Laat Lisette het maar bij d'r paperjam houden, das waar ze goed in is!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
ow dat.... ja da's meer typisch Lisette, hoeft weinig met een verhaallijn te maken te hebben
Hillard is gearresteerd voor het prikken van Claire, niet voor het stalken van Iris.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
wat wel 'n beetje vaag is: als je een stalker hebt, die ontsnapt of vrijkomt,
dan wordt je daar doorgaans toch wel even van op de hoogte gesteld??
maar was wel degelijk bekend als de stalker van Iris....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard is gearresteerd voor het prikken van Claire, niet voor het stalken van Iris.
en nu duurt het lijntje wat langer...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar was wel degelijk bekend als de stalker van Iris....
en ja, ik snap ook wel dat ze dat niet willen doen omdat hij dan meteen verdacht is enzo... maar 't is wel dom
Qua domheid benadert het de werkelijkheid vrees ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
en ja, ik snap ook wel dat ze dat niet willen doen omdat hij dan meteen verdacht is enzo... maar 't is wel dom
Het lijntje kan mij niet lang genoeg duren. Daarom stel ik voor om Hillard te promoveren naar de vaste cast.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
en nu duurt het lijntje wat langer...
voor de laatste zes wekenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor om Hillard te promoveren naar de vaste cast.![]()
Bettina is nu weer directrice van 't Beatrix (AZB).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef soapie het volgende:
en Bettina van het Sas (wat is daar eigenlijk ook al weer mee gebeurd??)
Joh, meen je dat nou????quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina is nu weer directrice van 't Beatrix (AZB).
Dat ging met het Beatrix een fusie aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:06 schreef soapie het volgende:
Joh, meen je dat nou????Ik bedoelde het Sas....
Dacht wel zoiets, maar kan me er niks van herinneren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat ging met het Beatrix een fusie aan.
Lijdt ook aan geheugenverlies, net als Renee!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvan heb jij wel vaker last, hè?
... en aan dyslectie, net als Carlo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef soapie het volgende:
Lijdt ook aan geheugenverlies, net als Renee!!![]()
Wat mankeert er nu weer aan, Aafke???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... en aan dyslectie, net als Carlo.
Nu bij RTL boulevard..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ron heeft er eentje bijgeneukt!
Antonie Kamerling en Isa Hoes hebben een dochter
Dat vonden we ook al vreemd met Serge toenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
wat wel 'n beetje vaag is: als je een stalker hebt, die ontsnapt of vrijkomt,
dan wordt je daar doorgaans toch wel even van op de hoogte gesteld??
"Ze heeft gevochten als een tijger"quote:
Tja, ik zou die Kamerling ook niet over me heen willen hebben ....quote:
Waarom? Kamerling speelt in ONM. Waarom is dat dan offtopic?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
Zullen we daarover hier: Antonie Kamerling en Isa Hoes hebben een dochter maar verder gaan?
Dit is het ONM topic en dat andere topic gaat over de nieuwgeborene van Kamerling. Wil je daarover posten dan doe je dat daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom? Kamerling speelt in ONM. Waarom is dat dan offtopic?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom? Kamerling speelt in ONM. Waarom is dat dan offtopic?
Die nieuwgeborene is anders wel de reïncarnatie van Arthur (aka Papillon = Vlinder).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is het ONM topic en dat andere topic gaat over de nieuwgeborene van Kamerling. Wil je daarover posten dan doe je dat daar.
Dat wordt de nieuwe slogan van Yorin.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:28 schreef soapie het volgende:
Dat blijven ze er ook maar inwrijven he. 'Wat vandaag is, is morgen verdwenen.'
Mevrouw Janssen steekt haar neus graag in andermans zaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die oude mevrouw de moeder of oma van Iris is. Of is ze gewoon nieuwsgierig?
Ik denk dat zij de boel gaat verlinken aan Iris..... Hoewel.. Niels wordt volgende week kwaad op Tonnie omdat hij Hilly in dienst heeft genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die oude mevrouw de moeder of oma van Iris is. Of is ze gewoon nieuwsgierig?
Maar Hillard is de beroerdste niet... Hij is bereid om er een paar op de wereld te zetten met Iris.quote:
Die taak neem ik graag van Hillard over.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij is bereid om er een paar op de wereld te zetten met Iris.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar Hillard is de beroerdste niet... Hij is bereid om er een paar op de wereld te zetten met Iris.
Ik ben zie ik niet de enige die zich eraan irriteert!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Flikker eens op met je kutpolls pberends
Ylias mag weg inderdaad, zal toch wel niet zo lang duren voordat Elif hem zat is!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
wat een waardeloze cliff zeg.... 't is dat Gürkan vanwege nietszeggende rol al op de exitlijst stond, anders kwam ie er nu alsnog op vanwege dramaspel.... damn.....
ze wilden het kindSimon
noemen, naar Bobje, Daphne en La Claire
LOL @ Elif trouwens, 't kind komt helemaal los in De Grote Stad [alsof Istanbul 'n boerendorp is]....
Als Hilly het goed speelt gaat hij naar Elif om haar mee te delen dat Ilyas met Iris vreemdgaat. Elif slaat Ilyas dan kapot (eerwraak) en dan heeft Hilly vrijspel om Niels te vermoorden en om Iris te "steken" (quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:15 schreef soapie het volgende:
Ylias mag weg inderdaad, zal toch wel niet zo lang duren voordat Elif hem zat is!!!!
En Simon... tsja zo had ik het nog niet bekeken!!!!!![]()
Inderdaad, verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Flikker eens op met je kutpolls pberends
het is een schande........ remember Simon Simons:)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
ze wilden het kindSimon
noemen, naar Bobje, Daphne en La Claire
Ehhhh.... ik ken wel Sander Simons. Die was vroeger nieuwslezer bij de radionieuwsdienst, omroeper bij de KRO en nieuwslezer bij RTL4.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:14 schreef Wup het volgende:
het is een schande........ remember Simon Simons:)
Niet verschrikkelijk, wel ongelooflijk irritantquote:
quote:Topic geplaatst door jaquelientje op Di 17-05-2005 22:01
Wie is Sid Porter?
IK las in Veronica Magazine van een tijdje terug dat in oktober ene Joussef weer terug komt in ONM(als het dan nog bestaat) als Sid Porter, maar kan iemand mij vertellen wie dit is? Ik kijk al 4 seizoenen maar weet me even zo snel geen sid porter te herinneren.
BRON: ONM Forum Yorin
quote:Maandag 23 mei 2005
Die arme Renée, door haar aandoening is ze onwetend en naïef. Ze komt tussen twee vuren: Chris wil dat Renée haar handtekening onder de experimentele en gevaarlijke behandelwijze zet, Sanne niet. Daan begeeft zich willens en wetens in een bijna fatale situatie. Niels komt op hoge poten bij Tonnie verhaal halen over het feit dat die domkop Hillard in dienst heeft genomen.
Dinsdag 24 mei 2005
Tara maakt Hugo duidelijk dat hij wat haar betreft geen familie meer is, dus oprotten alsjeblieft! Als ze vervolgens willoos met Ron meegaat staat Hugo perplex. Hij realiseert zich dat er een totaal andere aanpak nodig is. Bettina probeert Yvonne uit het leven van haar kleinzoon te bannen, maar doet ze daarmee wat Pascalletje wil? Iris vindt het nodig om haar kamerdeur extra te barricaderen.
Woensdag 25 mei 2005
Niels gaat volledig door het lint: hij vliegt Hillard naar de keel en een van de twee zal door de politie afgevoerd worden, maar wie? Julia bedenkt dat ze een permanente verblijfsvergunning kan krijgen als ze met een Nederlander zou touwen. Ze zoekt een geschikte kandidaat en begint hem te verleiden... Zelfs Bettina is Ron niet de baas.
Donderdag 26 mei 2005
Julia heeft haar huwelijkskandidaat zo in haar web verstrikt dat hij niet anders kan dan alles, maar dan ook alles beloven wat zij maar wil. Joost volgt een clinic bij Ron en het is geen succes! JP is bang voor de conditie waarin hij Daan aan zal treffen in het ziekenhuis, maar betekent dat dat hij zijn vriend dan maar niet bezoekt?
Vrijdag 27 mei 2005
De kinderbescherming doet een voorstel om de omgangsregeling van Yvonne en Pascal te veranderen. Is Bettina hier blij mee? Ik dacht het niet! Renée verdringt haar slechte voorgevoel over de laatste electrostimulatiebehandeling, maar de vraag is of haar vertrouwen in Chris terecht is. Eigenlijk is dat geen vraag maar een gegeven... Chris kun je beter maar niet vertrouwen!
quote:Niels komt op hoge poten bij Tonnie verhaal halen over het feit dat die domkop Hillard in dienst heeft genomen.
quote:Tara maakt Hugo duidelijk dat hij wat haar betreft geen familie meer is, dus oprotten alsjeblieft!
CrimiNiels natuurlijk!quote:Niels gaat volledig door het lint: hij vliegt Hillard naar de keel en een van de twee zal door de politie afgevoerd worden, maar wie?
Is dit het huwelijk dat aan het einde van het seizoen gaat plaats vinden?quote:Julia bedenkt dat ze een permanente verblijfsvergunning kan krijgen als ze met een Nederlander zou touwen.
Wat moet Bettina met Ron?quote:Zelfs Bettina is Ron niet de baas.
sorry hoor, maar is Hillard vrijgelaten ipv ontsnapt?quote:Woensdag 25 mei 2005
Niels gaat volledig door het lint: hij vliegt Hillard naar de keel en een van de twee zal door de politie afgevoerd worden, maar wie?
quote:Julia bedenkt dat ze een permanente verblijfsvergunning kan krijgen als ze met een Nederlander zou touwen.
Dat is nog niet bekend...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
sorry hoor, maar is Hillard vrijgelaten ipv ontsnapt?
Tie the knot.quote:Julia bedenkt dat ze een permanente verblijfsvergunning kan krijgen als ze met een Nederlander zou touwen.
Chrisquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef DeTolk het volgende:
Met wie gaat Julia trouwen,
Met Marnix, die het toch niet kan laten
Met Tonnie, die heeft ook wel eens een verzetje nodig,
Of met Christoffel, en kiest ze dus voor de creditcard....
Of omgekeerd: wat moet hij met haar?quote:
Als het net zo boeiend is als afgelopen zaterdag met Foppele dan mis ik dus niks!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
Zaterdag is Robin Rienstra te gast in 'Laat ze maar lachen'.
quote:Pascalletje
Wat een korte zomerstop.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef MirSus het volgende:
"ONM is gered: BNN zendt ONM vanaf 15 augustus iedere werkdag om 19:30 uit op Ned 2. De cast wordt vanavond om 8 uur ingelicht"
Volgens mij zijn ze nu dan al bezig om de tieners te casten![]()
Bron????quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef MirSus het volgende:
"ONM is gered: BNN zendt ONM vanaf 15 augustus iedere werkdag om 19:30 uit op Ned 2. De cast wordt vanavond om 8 uur ingelicht"
Ach ja, twee irritantelingen minder. Eerst die supervervelende ouwe van Kyra en nu die dikke rooie!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Goeie actie van Chris.
Op naar de 2 doden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef soapie het volgende:
Bron????
quote:ONM NAAR BNN
BNN zendt ONM vanaf 15 augustus iedere werkdag om 19:30 uit op Nederland 2. Vanmiddag hakten Endemol en BNN de knoop door. De cast wordt vanavond om 20:00 ingelicht.
"Dat BNN een soap wil, is niks nieuws", zegt BNN- mediadirecteur Maarten van Dijk. "Vanaf de start hebben we ons hard gemaakt voor een soap op Nederland 2. Omdat het dé manier is om jongeren te bereiken én om jongeren in aanraking te laten komen met allerlei maatschappelijke fenomenen. Het blijkt dat heel veel jongeren nieuws niet tot zich nemen via journaal of krant, maar door satire en soap. ONM is een sterke titel met een groot en vooral jong publiek."
"Mensen zullen het misschien raar vinden dat BNN niet iets nieuws begint, maar in het huidige medialandschap is het enorm lastig om te bouwen aan een nieuwe serie. Bovendien kunnen we ONM op een heel geleidelijke manier aanpassen aan BNN en Nederland 2."
BRON: mediakrant.web-log.nl
Nou das dan dubbel feest!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef MirSus het volgende:
En Dennis Overeem genomineerd voor zijn rol in de Jantjes!![]()
tsja... viel te verwachten... helaasquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:45 schreef soapie het volgende:
Onderweg Naar Morgen naar BNN
De soapserie in de huidige vorm gaat wel op de schop. Scriptschrijvers gaan het programma moderniseren en er komt meer aandacht voor zogeheten maatschappelijke thema's. Ook wil BNN meer jongeren in de cast, de crew en het schrijversteam.
©Telegraaf
En toch zitten we in augustus weer allemaal voor de tv....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
[..]
tsja... viel te verwachten... helaas
ONM kan beter opdoeken dan de goedkopere versie van Costa worden:(
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef MirSus het volgende:
sinds wanneer kan een tweemansfanclubje iemand nomineren.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef MirSus het volgende:
Jammer.quote:ONM is een sterke titel met een groot en vooral jong publiek
Daar had ik nog niet aan gedacht neequote:
De doelgroep wordt steeds kleiner dankzij de vergrijzing.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef MirSus het volgende:
Dat van de serie moet verjongen vind ik dan weer zo'n onzin,
hoeveel zitten er al wel niet in?!
Lijkt me sterk dat ze geen oudere nodig hebben hoe willen ze dan AL die maatschappelijke onderwerpen behandelen. Zeg dan de "puberteit".
mja ze hadden beter HGH een tweede leven kunnen geven...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
Het Glazen Huis was toch ook overbejaard?
Nee, dan ben ik toch blijer met de doorstart van ONMquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ze hadden beter HGH een tweede leven kunnen geven...
dagelijks om 19:30.....
betere acteurs, mooiere decors...
een paar psycho's kan je altijd nog inlassen:)
Laat hem dat eerst maar eens bewijzen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef pberends het volgende:
Bettina vond Serge een lieve papa voor dinges.
Kan het dan nog goedkoper dan Costa?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat ONM nu een Breezersoap gaat worden, zoals Wup al zei, de goedkopere versie van Costa
great minds think the same....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
tsja... viel te verwachten... helaas
ONM kan beter opdoeken dan de goedkopere versie van Costa worden:(
Viking heeft gelijk, we gaan vast weer kijken.... en da's precies waarom die stekker eruit moest....quote:Bovendien kunnen we ONM op een heel geleidelijke manier aanpassen aan BNN en Nederland 2."
ja daar moest ik meteen al aan denken, vandaar dat 't me sowieso opvielquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:14 schreef Wup het volgende:
het is een schande........ remember Simon Simons:)
Streets of Philadelphia van Bruce Springsteen toch??quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:49 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand het nummer dat ze draaide eergister bij ONM toen Sherina en Daan in hun kamer waren en Daan na de chemotherapie wou fietsen en in elkaar knapte..?
Mooi nummer was dat..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Streets of Philadelphia van Bruce Springsteen toch??
ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik heb één deze dagen 'n scene gezien waar dat nummer onder was gezet... volgens mij was 't deze [aangezien ze geen "kanker"-liedje hadden hebben ze maar voor 'n "aids"-nummer gekozen???quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:Echt? Dat zou ik toch anders wel weten.. als dat zo is, dan schaam ik me erg diep
![]()
mja Robert Richter was dat volgens mij....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:51 schreef babette21 het volgende:
ja daar moest ik meteen al aan denken, vandaar dat 't me sowieso opviel
maar ik zit dus al de hele tijd te denken nav welke optie van Niels Claire dit opperde...
[want hij kwam toch ook met zoiets fouts... huppeldepup Richter????]
Hmz, het zou kunnen hoor. Hoewel ik het dan wel stom vind inderdaad, een aids nummer bij een kanker scene te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik heb één deze dagen 'n scene gezien waar dat nummer onder was gezet... volgens mij was 't deze [aangezien ze geen "kanker"-liedje hadden hebben ze maar voor 'n "aids"-nummer gekozen???]...
en anders misschien een andere van Springsteen??
Jiskefet is dit seizoen anders weer erg leuk... met Anniek Pheifer als 'de kleine zuster'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 05:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, "Zoop" en "Jiskefet".
dat was 'm ja..... [eigen invulling van dhr. de la Haye??]quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:30 schreef Wup het volgende:
mja Robert Richter was dat volgens mij....
quote:Julia bedenkt dat ze een permanente verblijfsvergunning kan krijgen als ze met een Nederlander zou touwen. Ze zoekt een geschikte kandidaat en begint hem te verleiden...
lol ze wordt steeds leuker....quote:Julia heeft haar huwelijkskandidaat zo in haar web verstrikt dat hij niet anders kan dan alles, maar dan ook alles beloven wat zij maar wil.
ik geloof het onmiddellijk...en ik geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef Perrow het volgende:
En ja hoor: De eerste vertrekt al! Niels Richter zal volgend seizoen niet meer in ONM te zien zijn, Robert de la Haye verlaat ONM! Zojuist bevestigd door RTL. En wie het niet gelooft, jullie horen van de week wel.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen
Daar denkt Annemieke heel anders over...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Annemieke Verdoorn de volgende is .....
hoe kunnen we dat nou niet geloven? we hebben 't die jongen zelf geadviseerd!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef Perrow het volgende:
En wie het niet gelooft, jullie horen van de week wel.
wat een aandacht kregen ze he..... echt 'n dear-diary-moment voor de die-hard fanquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Daar denkt Annemieke heel anders over...
Ze zei net in RTL Boulevard dat de cast niet verder verjongd zou worden.
Bettina Berger kwam ook nog even aan het woord.
die onzin die zij de laatste uitkraamt daar geloof ik dus nul van..... of ik heb haar overschat, dat kan ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Daar denkt Annemieke heel anders over...
Ze zei net in RTL Boulevard dat de cast niet verder verjongd zou worden.
Bettina Berger kwam ook nog even aan het woord.
La Claire: waar bleef je nou slome, hoe moeilijk kan verzuipen nou zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen we dat nou niet geloven? we hebben 't die jongen zelf geadviseerd!!!
maar hij moet wel dood hoor [dan kunnen La Claire en Le Simon 'm mooi opwachten bij de hemelpoort;)]
dat was wishfull thinking van haar toch???quote:Ze zei net in RTL Boulevard dat de cast niet verder verjongd zou worden.
haha zoiets opperde ik ook toen die nieuwjaarsduik mislukt wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
La Claire: waar bleef je nou slome, hoe moeilijk kan verzuipen nou zijn?
sorry hoor maar ik heb natuurlijk allang een andere leukerd ontdekt hier....
ONM Verneuken doe je zo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
oh en dan nog 3. Bridget die JP gaat vertellen hoe die 't allemaal tussen de lakens moet gaan doen...
Johan Nijenhuis is al druk bezig met plannetjes voor Zoop 2, dus die heeft gelukkig geen tijd voor ONM.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
bij deze maar meteen mijn BNN-vrezen:
1. Daan Schuurmans [Foppele en Schuurmans, dat wordt mijn dood...]
en 2. Johan Nijenhuis [ik mis Jop en Pim nu al.....]
het is een beetje offtopic maar Nickelodeon gaat toch dood straks met tien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Johan Nijenhuis is al druk bezig met plannetjes voor Zoop 2, dus die heeft gelukkig geen tijd voor ONM.![]()
Tien gaat het helemaal maken met Barend & Van Dorp en de remake van de Soundmixshow.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef Wup het volgende:
het is een beetje offtopic maar Nickelodeon gaat toch dood straks met tien?
Zoop goes Yorin ?
Als Annemieke weggebonjourd wordt dan kunnen ze nu wel gelijk kappen met ONM... Annemieke is op dit moment veruit de beste actrice! En als Robert hem ook nog eens peert dan weet ik niet of ik nog wel ga kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was wishfull thinking van haar toch???
wat ze snapt uiteraard dondersgoed dat ze weggebonjourd gaat worden voor iets jongers...
als dat waar is( wat ik me niet kan voorstellen maar goed), zegt dat wel genoeg over ONMquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef Novak het volgende:
Annemieke is op dit moment veruit de beste actrice!
haha ik wilde je gaan uitschelden en voor gek verklaren enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef Novak het volgende:
Als Annemieke weggebonjourd wordt dan kunnen ze nu wel gelijk kappen met ONM... Annemieke is op dit moment veruit de beste actrice! En als Robert hem ook nog eens peert dan weet ik niet of ik nog wel ga kijken![]()
Op wie zal ze haar oog hebben laten vallen?? Keus genoeg!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
La Claire: waar bleef je nou slome, hoe moeilijk kan verzuipen nou zijn?
sorry hoor maar ik heb natuurlijk allang een andere leukerd ontdekt hier....
Wat ziet die er irl nog meer vreselijk oud uit dan in ONM! Jemig!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Wup het volgende:
als dat waar is( wat ik me niet kan voorstellen maar goed), zegt dat wel genoeg over ONM
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
het wonder is geschied: Joost was een keer oké....
ja mensen, ik was bíjna ontroerd... [over wonderen gesproken;)]
Nou ik denk dat als Annelieke wordt weggebonjourd dat ONM alleen maar ten goede kan komen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik wilde je gaan uitschelden en voor gek verklaren enzo...
en toen zag ik dat er Annemieke ipv Annelieke stond....
Sterk spul, hè, die Fisherman's Friend?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
ja mensen, ik was bíjna ontroerd... [over wonderen gesproken;)]
TROS & AVROquote:NIEUWE REL OM SOAP ONM
De AVRO en TROS dienen een officiële klacht in bij de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep tegen de aankoop van de soap Onderweg Naar Morgen (ONM) door netpartner BNN. TROS-voorzitter Van Doodewaerd noemt de van Yorin overgenomen ziekenhuisserie ‘een afgelikte boterham’.
Volgens AVRO en TROS is ‘een onevenredig groot deel’ uit de gemeenschappelijke pot van Nederland 2 gebruikt om BNN te helpen bij de aanschaf van ONM. De ziekenhuisserie kost rond de zeven miljoen euro per seizoen. Wie precies hoeveel betaald, blijft onduidelijk, maar volgens Van Doodewaerd is zowel TROS als AVRO, die zelf weigerden om mee te betalen aan ONM, elk voor twee miljoen euro benadeeld.
"Als we op Nederland 2 al besluiten om zo veel geld uit te geven aan een nieuw project, laten we dan in hemelsnaam zélf iets bedenken", zo zegt de TROS-preses. "Dit is zo armoedig. Ik snap niet waar BNN mee bezig is. Eerst reanimeren ze Sterrenslag, dan komen ze met Dallas en nu kopen ze weer zo’n derdehands soap. Lekker origineel allemaal." Ook de AVRO hekelt BNN voor het terugvallen op oude formules: "We vinden dit een gemiste kans. Laten we liever op een creatieve manier samen iets nieuws maken."
In 1994 begon ONM bij de TROS en het toen nog publieke Veronica. Het programma werd vervolgens uitgezonden door het commerciële Veronica en Yorin. De laatste zender, waar ONM gemiddeld 500.000 kijkers per dag trekt, wil er na dit seizoen vanaf vanwege de hoge kosten. Nieuwe eigenaar BNN wil in de serie meer maatschappelijke thema’s verweven en ziet in de reeks, die vanaf 15 augustus te zien is, een goed middel om jongeren te trekken. Van Doodewaerd snapt er niets van. "Hoe kun je nu zó’n serie kopen, terwijl de politiek maar blijft roepen dat we juist dingen moeten doen die commerciëlen niet doen. Ik snap niet dat de Raad van Bestuur zich hiervoor leent. Het zou buiten mijn waardigheid zijn."
Het gebeurt niet vaak dat een omroep een officiële klacht indient bij de Publieke Omroep, gemiddeld slechts een of twee keer per jaar. Laatste voorbeeld is de recente klacht van de AVRO, die een beter uitzendttijdstip eiste voor haar Amerikaanse ziekenhuisserie ER. Na een klacht buigt een geschillencommissie zich over de kwestie. Die brengt een niet-bindend advies uit. Mocht de Raad van Bestuur dat advies negeren, zoals in het geval van de AVRO, dan staat het de omroep vrij om naar de bestuursrechter te gaan. De AVRO deed dat, maar trok de aanklacht in toen ER toch naar Nederland 2 bleek te kunnen verhuizen.
BRON: Algemeen Dagblad
Wat een geziek.. ze zijn gewoon jaloers dat BNN met zo een serie aan komt en dat zij daaraan moeten meebetalenquote:
Zeiken is geloof ik ook het enige wat ze daar doen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een geziek.. ze zijn gewoon jaloers dat BNN met zo een serie aan komt en dat zij daaraan moeten meebetalen![]()
suf.... Chris bedacht zich wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Wup het volgende:
misschien een domme vraag maar hoe is dat gekke koeienziekte verhaaltje verlopen?
hihi, nu ik verbaasd:)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef babette21 het volgende:
je hebt niks gemist
TROS: 'ONM is afgelikte boterham'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef babette21 het volgende:
ONM heeft nog nooit zoveel media-aandacht gehad......
wat een azijnpissertje... zeker nog wat oud HGH zeerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
zuur Tros verhaaltje
Het valt me nog mee dat ze niet weer gedreigd hebben om uit het publieke bestel te stappen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:00 schreef Wup het volgende:
wat een azijnpissertje... zeker nog wat oud HGH zeer
flikker jij 's even snel een eind op met je gezeur.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:38 schreef Perrow het volgende:
Iwan, kan je aub even zeggen of je screens van gtsthunks in blote buik hebt? bedankt![]()
EOquote:Seks-nu-eens-met-deze-dan-weer-met-die
EO-directeur Ad de Boer is blij dat de publieke omroep weer een soap (ONM) heeft, maar hoopt ook dat BNN niet voor de verleiding bezwijkt om de serie te verplatten middels een hoog 'onder de gordel'-gehalte.
De Boer schrijft: [ De media melden vandaag eens een keer positief nieuws over de publieke omroep. De soap 'Onderweg naar Morgen', ooit - zelfs met enige financiële support van de EO - begonnen bij de publieke omroep, maar sinds jaar en dag bij de commerciëlen uitgezonden, keert terug in het publieke domein.
BNN gaat ONM na de zomer dagelijks om half acht uitzenden en beklemtoont dat de serie een sterkere nadruk op maatschappelijke thema’s en daarmee een veel publieker karakter zal krijgen. Dat zal nodig zijn ook, anders krijgen we binnen de kortste keren weer het verwijt dat we jongeren met puur 'commerciële' middelen proberen te trekken, en dat mag niet van de politiek.
In elk geval biedt ONM de publieke omroep een goede kans om meer jongeren te trekken, want in de leeftijdsgroep tussen 20 en 35 jaar trekt de serie maar liefst 600.000 kijkers. Wil de serie ook in het nieuwe bestel van Medy van der Laan passen, dan zal het moeten gaan om amusement (want dat is soap) met een boodschap.
Maar welke boodschap? Ik hoop dat BNN niet voor de verleiding bezwijkt om de serie (nog verder) te verplatten middels een hoog 'onder de gordel'-gehalte, voorzover het programma dat al niet heeft, zeg ik als zelden-kijker. Seks scoort, ik weet het, maar geef alsjeblieft niet het signaal dat overspel en seks-nu-eens-met-deze-dan-weer-met-die leuk en spannend zijn.
Met soap is niks mis, maar er zijn al 'temptation islands' genoeg op de buis, waar mannen en vrouwen, jongens en meisjes kapot aan gaan. Of, zoals onze vroegere overbuurvrouw (niet gelovig) jaren terug al zei: 'Mijn kinderen kijken elke avond naar 'Goede Tijden Slechte Tijden' en ze leren er alleen maar slechte dingen van.']
BRON: medialog.blogspot.com
Maar ik hoop wel dat Tonnie Rons behaarde berenkop nog effe in de verbouwing gooit!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
Doei Taar! We zullen je niet missen.
Ja, samen met Hugo en Joostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat Tonnie Rons behaarde berenkop nog effe in de verbouwing gooit!
Tonnie moet de koppen van Joost, Hugo en Ron tegen elkaar slaan?quote:
Ja, goed plan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tonnie moet de koppen van Joost, Hugo en Ron tegen elkaar slaan?
Oh, Hillard krijgt ze volgende week matenloos door Niels geschuurd! Hij gaat door het lint.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't gemist en dan zou 't ineens leuk zijn????
Nee, Hillard zegt natuurlijk: "Ik ben Tonnie, niet Hilly en dus geen klappen voor Hillard."quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Heerlijk einde! Ik weet het begin al denk ik van de volgende aflevering maandag: Hilly rijdt achteruit.
Ehhhhh.... om jouw zandkussen .... ehhhh.... geheugen ff te refreshen: Niels was er bij toen Hillard bij Claire het te veel aan vruchtwater liet weglopen...... Hij kent 'm.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, Hillard zegt natuurlijk: "Ik ben Tonnie, niet Hilly en dus geen klappen voor Hillard."
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhhh.... om jouw zandkussen .... ehhhh.... geheugen ff te refreshen: Niels was er bij toen Hillard bij Claire het te veel aan vruchtwater liet weglopen...... Hij kent 'm.
YES YES YES!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:57 schreef babette21 het volgende:
zaten er flashbacks in vandaag???
Iwan, dan hebben we nog liever een naaktpic van hunk-Hillard:)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
YES YES YES!
flink uit verband gerukt huppelding
gij zult jammeren totdat gij erbij neervalt.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:08 schreef Wup het volgende:
mocht Niels jammeren?
jij zat waarschijnlijk nog in Oz tijdens het fietsjesfeest...quote:
Oh, ik dacht dat ik dat geld zelf mocht uitgevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
hoe zal 't met de cd-verkoop gaan?? zullen we Hidde al kunnen betalen? [Sven??]
ah is 't haar beurt weer.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iets over Simone Cobben bij Vermist. Op NED2. Voor de fans
Kim is zich samen met Hidde aan het voorbereiden op een comeback om de doorstart van ONM bij BNN nog een kans te gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
ah is 't haar beurt weer.....
Wupje, wanneer mag Kim weer???
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
ah is 't haar beurt weer.....
Wupje, wanneer mag Kim weer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |