Nu bij RTL boulevard..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ron heeft er eentje bijgeneukt!
Antonie Kamerling en Isa Hoes hebben een dochter
Dat vonden we ook al vreemd met Serge toenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
wat wel 'n beetje vaag is: als je een stalker hebt, die ontsnapt of vrijkomt,
dan wordt je daar doorgaans toch wel even van op de hoogte gesteld??
"Ze heeft gevochten als een tijger"quote:
Tja, ik zou die Kamerling ook niet over me heen willen hebben ....quote:
Waarom? Kamerling speelt in ONM. Waarom is dat dan offtopic?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
Zullen we daarover hier: Antonie Kamerling en Isa Hoes hebben een dochter maar verder gaan?
Dit is het ONM topic en dat andere topic gaat over de nieuwgeborene van Kamerling. Wil je daarover posten dan doe je dat daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom? Kamerling speelt in ONM. Waarom is dat dan offtopic?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom? Kamerling speelt in ONM. Waarom is dat dan offtopic?
Die nieuwgeborene is anders wel de reïncarnatie van Arthur (aka Papillon = Vlinder).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is het ONM topic en dat andere topic gaat over de nieuwgeborene van Kamerling. Wil je daarover posten dan doe je dat daar.
Dat wordt de nieuwe slogan van Yorin.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:28 schreef soapie het volgende:
Dat blijven ze er ook maar inwrijven he. 'Wat vandaag is, is morgen verdwenen.'
Mevrouw Janssen steekt haar neus graag in andermans zaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die oude mevrouw de moeder of oma van Iris is. Of is ze gewoon nieuwsgierig?
Ik denk dat zij de boel gaat verlinken aan Iris..... Hoewel.. Niels wordt volgende week kwaad op Tonnie omdat hij Hilly in dienst heeft genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die oude mevrouw de moeder of oma van Iris is. Of is ze gewoon nieuwsgierig?
Maar Hillard is de beroerdste niet... Hij is bereid om er een paar op de wereld te zetten met Iris.quote:
Die taak neem ik graag van Hillard over.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij is bereid om er een paar op de wereld te zetten met Iris.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar Hillard is de beroerdste niet... Hij is bereid om er een paar op de wereld te zetten met Iris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |