quote:TULNER MAAKT INTERNATIONAAL FILMDEBUUT
De Nederlandse actrice Alwien Tulner is binnenkort te zien in de actiethriller 'The Wicked'. De rolprent van de Britse regisseur Michael Knighton werd zondag in Cannes voor het eerst vertoond.
De 34-jarige Tulner speelt in de film de rol van Tonia, de vrouw van een drugshandelaar die probeert haar kind te beschermen voor het criminele circuit van haar man.
De rol in 'The Wicked' is haar eerste grote filmrol. Tygo Gernandt en Antonie Kamerling vertolken bijrollen. Het is nog niet bekend wanneer de rolprent in Nederland wordt uitgebracht.
BRON: NOS-TT P404
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
en, wat was de conclusie??
Goh, verrassend....quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.
ja duh.... dat lijkt me duidelijk... maar werden er no concrete voorbeelden genoemd?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.
Er werden geloof ik geen concrete voorbeelden genoemd.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef babette21 het volgende:
ja duh.... dat lijkt me duidelijk... maar werden er no concrete voorbeelden genoemd?
het eeuwige geheugenverlies [Renée, Dennis] of het superbrein [Kyra] ???
Carlo! Niet alleen analfabeet (ziet de schuifknop met "sound" voor "silence" aan), maar ook doof door het eeuwige gelul van Kim.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie zit er bij Yorin met het geluid te klooien?
Dat vraag ik me al het hele seizoen af.quote:TARA VAN WALSUM: "Hoe komt het toch dat mensen zo gebrekkig zijn?" (tegen Ron Raven)
Orion?quote:TONNIE DE VRIES: "Nu lijkt het wel alsof je van een andere planeet komt." (tegen Tara van Walsum)
Nee, Tara wordt voorbereid op een heftige relatie met Renée.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Wat gaat er in de paarse kamer gebeuren??? De eerste moord in een reeks van veel?????
Die weet het na een uur toch niet meer!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, Tara wordt voorbereid op een heftige relatie met Renée.
Nou.... als ze die paal van Tara er in heeft gehad wil ze niets anders meer.quote:
En wie is dokter Morel?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Wat gaat er in de paarse kamer gebeuren??? De eerste moord in een reeks van veel?????
Nee, Hillard Kroon. Wat weten we nou eigenlijk van 'm? Alleen dat hij barked out is, maar verder niks. Ik weet zo goed als zeker dat Hillard insane Victor is en dat hij hier en daar wat illegale snijpartijen gaat uitvoeren.quote:
Klinkt mij toch echt meer als Stephan....quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
... en dat hij hier en daar wat illegale snijpartijen gaat uitvoeren.
Victor heeft zich door "The House Of Wax" laten inspireren. Overdag draagt hij het masker van Stephan Brouwer en 's avonds is hij Hillard Kroon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |