quote:TULNER MAAKT INTERNATIONAAL FILMDEBUUT
De Nederlandse actrice Alwien Tulner is binnenkort te zien in de actiethriller 'The Wicked'. De rolprent van de Britse regisseur Michael Knighton werd zondag in Cannes voor het eerst vertoond.
De 34-jarige Tulner speelt in de film de rol van Tonia, de vrouw van een drugshandelaar die probeert haar kind te beschermen voor het criminele circuit van haar man.
De rol in 'The Wicked' is haar eerste grote filmrol. Tygo Gernandt en Antonie Kamerling vertolken bijrollen. Het is nog niet bekend wanneer de rolprent in Nederland wordt uitgebracht.
BRON: NOS-TT P404
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
en, wat was de conclusie??
Goh, verrassend....quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.
ja duh.... dat lijkt me duidelijk... maar werden er no concrete voorbeelden genoemd?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De conclusie was dat soapcoma's ver van de realiteit staan.
Er werden geloof ik geen concrete voorbeelden genoemd.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef babette21 het volgende:
ja duh.... dat lijkt me duidelijk... maar werden er no concrete voorbeelden genoemd?
het eeuwige geheugenverlies [Renée, Dennis] of het superbrein [Kyra] ???
Carlo! Niet alleen analfabeet (ziet de schuifknop met "sound" voor "silence" aan), maar ook doof door het eeuwige gelul van Kim.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie zit er bij Yorin met het geluid te klooien?
Dat vraag ik me al het hele seizoen af.quote:TARA VAN WALSUM: "Hoe komt het toch dat mensen zo gebrekkig zijn?" (tegen Ron Raven)
Orion?quote:TONNIE DE VRIES: "Nu lijkt het wel alsof je van een andere planeet komt." (tegen Tara van Walsum)
Nee, Tara wordt voorbereid op een heftige relatie met Renée.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Wat gaat er in de paarse kamer gebeuren??? De eerste moord in een reeks van veel?????
Die weet het na een uur toch niet meer!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, Tara wordt voorbereid op een heftige relatie met Renée.
Nou.... als ze die paal van Tara er in heeft gehad wil ze niets anders meer.quote:
En wie is dokter Morel?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Wat gaat er in de paarse kamer gebeuren??? De eerste moord in een reeks van veel?????
Nee, Hillard Kroon. Wat weten we nou eigenlijk van 'm? Alleen dat hij barked out is, maar verder niks. Ik weet zo goed als zeker dat Hillard insane Victor is en dat hij hier en daar wat illegale snijpartijen gaat uitvoeren.quote:
Klinkt mij toch echt meer als Stephan....quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
... en dat hij hier en daar wat illegale snijpartijen gaat uitvoeren.
Victor heeft zich door "The House Of Wax" laten inspireren. Overdag draagt hij het masker van Stephan Brouwer en 's avonds is hij Hillard Kroon.quote:
Vlinder....quote:Isa Hoes en Antonie Kamerling hebben er een kindje bij. Isa is maandagavond 16 mei bevallen van een dochter. De kersverse Kamerling heet Vlinder Medina en woog ruim vier kilo. De aparte naam Vlinder had het stel al heel lang in gedachten.
Merlijn, Isa en Antonie hebben er nu dus een dochtertje bij. De familie maakt het goed.
heeft ze dat dan??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef soapie het volgende:
En wat heeft Lisette ineens met Iris te maken???
quote:
quote:Vrijdag 20 mei 2005
Lisette is zwaar teleurgesteld als blijkt dat Iris geen nieuw vriendje heeft.
Laat Lisette het maar bij d'r paperjam houden, das waar ze goed in is!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
ow dat.... ja da's meer typisch Lisette, hoeft weinig met een verhaallijn te maken te hebben
Hillard is gearresteerd voor het prikken van Claire, niet voor het stalken van Iris.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
wat wel 'n beetje vaag is: als je een stalker hebt, die ontsnapt of vrijkomt,
dan wordt je daar doorgaans toch wel even van op de hoogte gesteld??
maar was wel degelijk bekend als de stalker van Iris....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard is gearresteerd voor het prikken van Claire, niet voor het stalken van Iris.
en nu duurt het lijntje wat langer...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar was wel degelijk bekend als de stalker van Iris....
en ja, ik snap ook wel dat ze dat niet willen doen omdat hij dan meteen verdacht is enzo... maar 't is wel dom
Qua domheid benadert het de werkelijkheid vrees ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
en ja, ik snap ook wel dat ze dat niet willen doen omdat hij dan meteen verdacht is enzo... maar 't is wel dom
Het lijntje kan mij niet lang genoeg duren. Daarom stel ik voor om Hillard te promoveren naar de vaste cast.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
en nu duurt het lijntje wat langer...
voor de laatste zes wekenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor om Hillard te promoveren naar de vaste cast.![]()
Bettina is nu weer directrice van 't Beatrix (AZB).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:54 schreef soapie het volgende:
en Bettina van het Sas (wat is daar eigenlijk ook al weer mee gebeurd??)
Joh, meen je dat nou????quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina is nu weer directrice van 't Beatrix (AZB).
Dat ging met het Beatrix een fusie aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:06 schreef soapie het volgende:
Joh, meen je dat nou????Ik bedoelde het Sas....
Dacht wel zoiets, maar kan me er niks van herinneren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat ging met het Beatrix een fusie aan.
Lijdt ook aan geheugenverlies, net als Renee!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvan heb jij wel vaker last, hè?
... en aan dyslectie, net als Carlo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef soapie het volgende:
Lijdt ook aan geheugenverlies, net als Renee!!![]()
Wat mankeert er nu weer aan, Aafke???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... en aan dyslectie, net als Carlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |