ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik heb één deze dagen 'n scene gezien waar dat nummer onder was gezet... volgens mij was 't deze [aangezien ze geen "kanker"-liedje hadden hebben ze maar voor 'n "aids"-nummer gekozen???quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:Echt? Dat zou ik toch anders wel weten.. als dat zo is, dan schaam ik me erg diep
![]()
mja Robert Richter was dat volgens mij....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:51 schreef babette21 het volgende:
ja daar moest ik meteen al aan denken, vandaar dat 't me sowieso opviel
maar ik zit dus al de hele tijd te denken nav welke optie van Niels Claire dit opperde...
[want hij kwam toch ook met zoiets fouts... huppeldepup Richter????]
Hmz, het zou kunnen hoor. Hoewel ik het dan wel stom vind inderdaad, een aids nummer bij een kanker scene te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik heb één deze dagen 'n scene gezien waar dat nummer onder was gezet... volgens mij was 't deze [aangezien ze geen "kanker"-liedje hadden hebben ze maar voor 'n "aids"-nummer gekozen???]...
en anders misschien een andere van Springsteen??
Jiskefet is dit seizoen anders weer erg leuk... met Anniek Pheifer als 'de kleine zuster'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 05:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, "Zoop" en "Jiskefet".
dat was 'm ja..... [eigen invulling van dhr. de la Haye??]quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:30 schreef Wup het volgende:
mja Robert Richter was dat volgens mij....
quote:Julia bedenkt dat ze een permanente verblijfsvergunning kan krijgen als ze met een Nederlander zou touwen. Ze zoekt een geschikte kandidaat en begint hem te verleiden...
lol ze wordt steeds leuker....quote:Julia heeft haar huwelijkskandidaat zo in haar web verstrikt dat hij niet anders kan dan alles, maar dan ook alles beloven wat zij maar wil.
ik geloof het onmiddellijk...en ik geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef Perrow het volgende:
En ja hoor: De eerste vertrekt al! Niels Richter zal volgend seizoen niet meer in ONM te zien zijn, Robert de la Haye verlaat ONM! Zojuist bevestigd door RTL. En wie het niet gelooft, jullie horen van de week wel.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen
Daar denkt Annemieke heel anders over...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Annemieke Verdoorn de volgende is .....
hoe kunnen we dat nou niet geloven? we hebben 't die jongen zelf geadviseerd!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:22 schreef Perrow het volgende:
En wie het niet gelooft, jullie horen van de week wel.
wat een aandacht kregen ze he..... echt 'n dear-diary-moment voor de die-hard fanquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Daar denkt Annemieke heel anders over...
Ze zei net in RTL Boulevard dat de cast niet verder verjongd zou worden.
Bettina Berger kwam ook nog even aan het woord.
die onzin die zij de laatste uitkraamt daar geloof ik dus nul van..... of ik heb haar overschat, dat kan ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Daar denkt Annemieke heel anders over...
Ze zei net in RTL Boulevard dat de cast niet verder verjongd zou worden.
Bettina Berger kwam ook nog even aan het woord.
La Claire: waar bleef je nou slome, hoe moeilijk kan verzuipen nou zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen we dat nou niet geloven? we hebben 't die jongen zelf geadviseerd!!!
maar hij moet wel dood hoor [dan kunnen La Claire en Le Simon 'm mooi opwachten bij de hemelpoort;)]
dat was wishfull thinking van haar toch???quote:Ze zei net in RTL Boulevard dat de cast niet verder verjongd zou worden.
haha zoiets opperde ik ook toen die nieuwjaarsduik mislukt wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
La Claire: waar bleef je nou slome, hoe moeilijk kan verzuipen nou zijn?
sorry hoor maar ik heb natuurlijk allang een andere leukerd ontdekt hier....
ONM Verneuken doe je zo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
oh en dan nog 3. Bridget die JP gaat vertellen hoe die 't allemaal tussen de lakens moet gaan doen...
Johan Nijenhuis is al druk bezig met plannetjes voor Zoop 2, dus die heeft gelukkig geen tijd voor ONM.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
bij deze maar meteen mijn BNN-vrezen:
1. Daan Schuurmans [Foppele en Schuurmans, dat wordt mijn dood...]
en 2. Johan Nijenhuis [ik mis Jop en Pim nu al.....]
het is een beetje offtopic maar Nickelodeon gaat toch dood straks met tien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Johan Nijenhuis is al druk bezig met plannetjes voor Zoop 2, dus die heeft gelukkig geen tijd voor ONM.![]()
Tien gaat het helemaal maken met Barend & Van Dorp en de remake van de Soundmixshow.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef Wup het volgende:
het is een beetje offtopic maar Nickelodeon gaat toch dood straks met tien?
Zoop goes Yorin ?
Als Annemieke weggebonjourd wordt dan kunnen ze nu wel gelijk kappen met ONM... Annemieke is op dit moment veruit de beste actrice! En als Robert hem ook nog eens peert dan weet ik niet of ik nog wel ga kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was wishfull thinking van haar toch???
wat ze snapt uiteraard dondersgoed dat ze weggebonjourd gaat worden voor iets jongers...
als dat waar is( wat ik me niet kan voorstellen maar goed), zegt dat wel genoeg over ONMquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef Novak het volgende:
Annemieke is op dit moment veruit de beste actrice!
haha ik wilde je gaan uitschelden en voor gek verklaren enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef Novak het volgende:
Als Annemieke weggebonjourd wordt dan kunnen ze nu wel gelijk kappen met ONM... Annemieke is op dit moment veruit de beste actrice! En als Robert hem ook nog eens peert dan weet ik niet of ik nog wel ga kijken![]()
Op wie zal ze haar oog hebben laten vallen?? Keus genoeg!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
La Claire: waar bleef je nou slome, hoe moeilijk kan verzuipen nou zijn?
sorry hoor maar ik heb natuurlijk allang een andere leukerd ontdekt hier....
Wat ziet die er irl nog meer vreselijk oud uit dan in ONM! Jemig!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Wup het volgende:
als dat waar is( wat ik me niet kan voorstellen maar goed), zegt dat wel genoeg over ONM
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
het wonder is geschied: Joost was een keer oké....
ja mensen, ik was bíjna ontroerd... [over wonderen gesproken;)]
Nou ik denk dat als Annelieke wordt weggebonjourd dat ONM alleen maar ten goede kan komen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik wilde je gaan uitschelden en voor gek verklaren enzo...
en toen zag ik dat er Annemieke ipv Annelieke stond....
Sterk spul, hč, die Fisherman's Friend?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
ja mensen, ik was bíjna ontroerd... [over wonderen gesproken;)]
TROS & AVROquote:NIEUWE REL OM SOAP ONM
De AVRO en TROS dienen een officiële klacht in bij de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep tegen de aankoop van de soap Onderweg Naar Morgen (ONM) door netpartner BNN. TROS-voorzitter Van Doodewaerd noemt de van Yorin overgenomen ziekenhuisserie ‘een afgelikte boterham’.
Volgens AVRO en TROS is ‘een onevenredig groot deel’ uit de gemeenschappelijke pot van Nederland 2 gebruikt om BNN te helpen bij de aanschaf van ONM. De ziekenhuisserie kost rond de zeven miljoen euro per seizoen. Wie precies hoeveel betaald, blijft onduidelijk, maar volgens Van Doodewaerd is zowel TROS als AVRO, die zelf weigerden om mee te betalen aan ONM, elk voor twee miljoen euro benadeeld.
"Als we op Nederland 2 al besluiten om zo veel geld uit te geven aan een nieuw project, laten we dan in hemelsnaam zélf iets bedenken", zo zegt de TROS-preses. "Dit is zo armoedig. Ik snap niet waar BNN mee bezig is. Eerst reanimeren ze Sterrenslag, dan komen ze met Dallas en nu kopen ze weer zo’n derdehands soap. Lekker origineel allemaal." Ook de AVRO hekelt BNN voor het terugvallen op oude formules: "We vinden dit een gemiste kans. Laten we liever op een creatieve manier samen iets nieuws maken."
In 1994 begon ONM bij de TROS en het toen nog publieke Veronica. Het programma werd vervolgens uitgezonden door het commerciële Veronica en Yorin. De laatste zender, waar ONM gemiddeld 500.000 kijkers per dag trekt, wil er na dit seizoen vanaf vanwege de hoge kosten. Nieuwe eigenaar BNN wil in de serie meer maatschappelijke thema’s verweven en ziet in de reeks, die vanaf 15 augustus te zien is, een goed middel om jongeren te trekken. Van Doodewaerd snapt er niets van. "Hoe kun je nu zó’n serie kopen, terwijl de politiek maar blijft roepen dat we juist dingen moeten doen die commerciëlen niet doen. Ik snap niet dat de Raad van Bestuur zich hiervoor leent. Het zou buiten mijn waardigheid zijn."
Het gebeurt niet vaak dat een omroep een officiële klacht indient bij de Publieke Omroep, gemiddeld slechts een of twee keer per jaar. Laatste voorbeeld is de recente klacht van de AVRO, die een beter uitzendttijdstip eiste voor haar Amerikaanse ziekenhuisserie ER. Na een klacht buigt een geschillencommissie zich over de kwestie. Die brengt een niet-bindend advies uit. Mocht de Raad van Bestuur dat advies negeren, zoals in het geval van de AVRO, dan staat het de omroep vrij om naar de bestuursrechter te gaan. De AVRO deed dat, maar trok de aanklacht in toen ER toch naar Nederland 2 bleek te kunnen verhuizen.
BRON: Algemeen Dagblad
Wat een geziek.. ze zijn gewoon jaloers dat BNN met zo een serie aan komt en dat zij daaraan moeten meebetalenquote:
Zeiken is geloof ik ook het enige wat ze daar doen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een geziek.. ze zijn gewoon jaloers dat BNN met zo een serie aan komt en dat zij daaraan moeten meebetalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |