Als het net zo boeiend is als afgelopen zaterdag met Foppele dan mis ik dus niks!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
Zaterdag is Robin Rienstra te gast in 'Laat ze maar lachen'.
quote:Pascalletje
Wat een korte zomerstop.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef MirSus het volgende:
"ONM is gered: BNN zendt ONM vanaf 15 augustus iedere werkdag om 19:30 uit op Ned 2. De cast wordt vanavond om 8 uur ingelicht"
Volgens mij zijn ze nu dan al bezig om de tieners te casten![]()
Bron????quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef MirSus het volgende:
"ONM is gered: BNN zendt ONM vanaf 15 augustus iedere werkdag om 19:30 uit op Ned 2. De cast wordt vanavond om 8 uur ingelicht"
Ach ja, twee irritantelingen minder. Eerst die supervervelende ouwe van Kyra en nu die dikke rooie!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
Goeie actie van Chris.
Op naar de 2 doden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef soapie het volgende:
Bron????
quote:ONM NAAR BNN
BNN zendt ONM vanaf 15 augustus iedere werkdag om 19:30 uit op Nederland 2. Vanmiddag hakten Endemol en BNN de knoop door. De cast wordt vanavond om 20:00 ingelicht.
"Dat BNN een soap wil, is niks nieuws", zegt BNN- mediadirecteur Maarten van Dijk. "Vanaf de start hebben we ons hard gemaakt voor een soap op Nederland 2. Omdat het dé manier is om jongeren te bereiken én om jongeren in aanraking te laten komen met allerlei maatschappelijke fenomenen. Het blijkt dat heel veel jongeren nieuws niet tot zich nemen via journaal of krant, maar door satire en soap. ONM is een sterke titel met een groot en vooral jong publiek."
"Mensen zullen het misschien raar vinden dat BNN niet iets nieuws begint, maar in het huidige medialandschap is het enorm lastig om te bouwen aan een nieuwe serie. Bovendien kunnen we ONM op een heel geleidelijke manier aanpassen aan BNN en Nederland 2."
BRON: mediakrant.web-log.nl
Nou das dan dubbel feest!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef MirSus het volgende:
En Dennis Overeem genomineerd voor zijn rol in de Jantjes!![]()
tsja... viel te verwachten... helaasquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:45 schreef soapie het volgende:
Onderweg Naar Morgen naar BNN
De soapserie in de huidige vorm gaat wel op de schop. Scriptschrijvers gaan het programma moderniseren en er komt meer aandacht voor zogeheten maatschappelijke thema's. Ook wil BNN meer jongeren in de cast, de crew en het schrijversteam.
©Telegraaf
En toch zitten we in augustus weer allemaal voor de tv....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
[..]
tsja... viel te verwachten... helaas
ONM kan beter opdoeken dan de goedkopere versie van Costa worden:(
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef MirSus het volgende:
sinds wanneer kan een tweemansfanclubje iemand nomineren.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef MirSus het volgende:
Jammer.quote:ONM is een sterke titel met een groot en vooral jong publiek
Daar had ik nog niet aan gedacht neequote:
De doelgroep wordt steeds kleiner dankzij de vergrijzing.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef MirSus het volgende:
Dat van de serie moet verjongen vind ik dan weer zo'n onzin,
hoeveel zitten er al wel niet in?!
Lijkt me sterk dat ze geen oudere nodig hebben hoe willen ze dan AL die maatschappelijke onderwerpen behandelen. Zeg dan de "puberteit".
mja ze hadden beter HGH een tweede leven kunnen geven...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
Het Glazen Huis was toch ook overbejaard?
Nee, dan ben ik toch blijer met de doorstart van ONMquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ze hadden beter HGH een tweede leven kunnen geven...
dagelijks om 19:30.....
betere acteurs, mooiere decors...
een paar psycho's kan je altijd nog inlassen:)
Laat hem dat eerst maar eens bewijzen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef pberends het volgende:
Bettina vond Serge een lieve papa voor dinges.
Kan het dan nog goedkoper dan Costa?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat ONM nu een Breezersoap gaat worden, zoals Wup al zei, de goedkopere versie van Costa
great minds think the same....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
tsja... viel te verwachten... helaas
ONM kan beter opdoeken dan de goedkopere versie van Costa worden:(
Viking heeft gelijk, we gaan vast weer kijken.... en da's precies waarom die stekker eruit moest....quote:Bovendien kunnen we ONM op een heel geleidelijke manier aanpassen aan BNN en Nederland 2."
ja daar moest ik meteen al aan denken, vandaar dat 't me sowieso opvielquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:14 schreef Wup het volgende:
het is een schande........ remember Simon Simons:)
Streets of Philadelphia van Bruce Springsteen toch??quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:49 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand het nummer dat ze draaide eergister bij ONM toen Sherina en Daan in hun kamer waren en Daan na de chemotherapie wou fietsen en in elkaar knapte..?
Mooi nummer was dat..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Streets of Philadelphia van Bruce Springsteen toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |