4 goed gegoktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Motörhead
Girlschool
Venom
Uriah heep
pure gok
afgezien van degene die newbie had, weer 1 extra erbij.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Slade ?
die ook ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heavy pettin' misschien nog?
Ik denk vooral: een hoop bekende koppen, maar wie waren 't in godsnaam ook al weerquote:
quote:
Ik zie alleen maar een potentieel paradijs voor haarluis. Geen idee aan deze kant...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:59 schreef ranja het volgende:
nee Saxon was al genoemd door Newbie
er zit nog minimaal 1 heel bekende kop bij.... tenminste?
maar ze is het wel.... met liefde geadopteerd door de NWOBHM jongensquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Chickie linksonder lijkt wel wat op Doro Pesch van Warlock..maar als de rest british is..
En wie zijn al die anderen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
maar ze is het wel.... met liefde geadopteerd door de NWOBHM jongensen waarom ook niet
Newbiedoobiedoo +1
overigens: de foto komt van de charity-single voor het Heizel-drama. De volledige opbrengst ging naar de nabestaanden. Dat moet toch weer een guden of 25 geweest zijn
Correct! 'Het' heet Skeeter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef ranja het volgende:
Primus
Wrom niet? Oesters is een prima gerecht hoor. Cat food vond ik eerder een twijfelgeval, maar als je honger hebt eet je allesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:48 schreef ranja het volgende:
Ik ken ongeveer de helft maar het lijkt me goed. Oyster? Mwah, vooruit.
Cafca +1
Dit stukje tekst uit "When the lights go down on the broken hearted"van Novastar doet mij altijd ontzettend denken aan het volgende stuk, wat ook kwa melodielijn bijna exact oveerkomtquote:I want to be with you
'cause being with you is the same as never growing older
Welk nummer is dit?quote:I want to be with you
when being with you is the same as being you
Voor katten is het ook een prima gerechtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:51 schreef cafca het volgende:
Wrom niet? Oesters is een prima gerecht hoor. Cat food vond ik eerder een twijfelgeval, maar als je honger hebt eet je alles
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Van This is the sea. Er was iets met Trompetten.
Englands Trumpets ?
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:28 schreef GLO het volgende:
Laatste foto van John Lennon, vlak voor hij doogeschoten werd.
That's the onequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:34 schreef Berkery het volgende:
Harry Coninck jr.
Iets sterks aub, ik ga een verschrikkelijk weekend tegemoet met enkel en alleen papers schrijvenquote:
* Sack_Blabbath geeft een bemoedigend schouderklopje:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Iets sterks aub, ik ga een verschrikkelijk weekend tegemoet met enkel en alleen papers schrijven![]()
Dat gevoel heb ik nou ook. Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef cafca het volgende:
Ja, en toch weet ik bijna zeker dat ik er een LP van in de kast heb staan
Bedankt, ik zeil af en toe langs dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath geeft een bemoedigend schouderklopje:
"Kom op jongen, je kan het!"![]()
Helaas...ik moet gaan...zal wel slecht slapen vannacht.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook. Wil je erover praten?
ik voel veel frustratie bij jou.. heb je in je jeugd vervelende dingen meegemaakt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, dit is muziektrivia, niet de ligbank van een derderangs psychiater
en ik doe er gvd zelf ook nog aan mee met m'n domme schouderklopjes
Wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:57 schreef GLO het volgende:
OK, laat ik dan maar 's wat roepen, hoewel niet goed, in de hoop op nóg een hintje: Limousine
Rotterdamse band uit het midden van de jaren 70, bekend van hits als Seventy Five en Don't Let Love Bring You Down. Begeleidden ook Patricia Paay.quote:
Oo, zoo. Nou, eh, Boom Boom Mancini?quote:Hint: check de vraag van bukgeit in het jubileumtopic![]()
Ik had ze ook niet 1-2-3 herkend maar het is idd Toontje Lager, volgens het popininstituut een foto uit 1981quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En die zegt nu Toontje lager
Ja natuurlijk. Nu zie ik het.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En die zegt nu Toontje lager
Halloquote:Op zondag 15 mei 2005 02:10 schreef lubje25 het volgende:
hallo????
żQué?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:55 schreef lubje25 het volgende:
![]()
ow sorry , je hebt niet zo veel tijd meer. ff vergeten.
![]()
![]()
Tot mijn grote verbazing zag ik dat je niet de grootste allertijden bent,![]()
Dat komt omdat ik ook pas een half jaartje meedoequote:Op zondag 15 mei 2005 03:01 schreef lubje25 het volgende:
sorry GLO, ik draai nog niet zo lang mee.
Ik dacht dat jij veruit de meeste punten zou hebben. maar er was nog iemand. dat had ik niet zien aankomen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:00 schreef GLO het volgende:
Waar heb je allemaal over lubje? Ik kan er geen touw aan vastknopen. Te diep in het glaasje gekeken?
jaquote:Op zondag 15 mei 2005 03:00 schreef GLO het volgende:
Waar heb je allemaal over lubje? Ik kan er geen touw aan vastknopen. Te diep in het glaasje gekeken?
nog maar een paar maanden. LowLandsquote:Op zondag 15 mei 2005 03:13 schreef GLO het volgende:
Geeft niks. Lekker slapen. Morgen gezond weer op![]()
uiteraardquote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Mark Everett ("E") van eels.
Electroshock Blues is ook een erg aangenaam album van Eels...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:43 schreef Grobbel het volgende:
Heb voor de gelegenheid maar weer eens een eels-plaatje opgezet, had Beautiful Freak al heel lang niet meer gehoord. Valt me meteen ook weer op hoeveel beter de band 10 jaar geleden was... Maar goed.
Even een oude vraag die ik 2 jaar geleden ook al een keer gesteld heb. Waar staat de R. voor in Johnny R. Cash?
dolle_hond +1quote:Op zondag 15 mei 2005 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
nergens voor geloof ik. alleen voor de "show"
Electroshock is beter imho!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Electroshock Blues is ook een erg aangenaam album van Eels...
ontopic: geen idee dus een gokje: Rupert
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Electroshock Blues is ook een erg aangenaam album van Eels...
Same here... EB was wel de beste al deed ik er ff over voor ik dat doorhad...quote:Op zondag 15 mei 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ga ik zo meteen opzetten; Daisies of the Galaxy heb ik ook nog wel in de kast staan.
Daarna vond ik het allemaal een stuk minder...
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
LCD soundsystem issie toch van?
Mijn gedachte...quote:Op zondag 15 mei 2005 13:03 schreef bigshadow het volgende:
Teddybears STHLM?
het is zo makkelijkquote:Op zondag 15 mei 2005 13:03 schreef bigshadow het volgende:
Teddybears STHLM?
Je bent een open boek voor me ventjequote:
quote:A more beat-oriented solo project for guitarist/vocalist Mark Nelson of Labradford,debuted with a self-titled album on Kranky in 1998. Nelson recorded a track for the British experimentalist-electronic label Fat Cat's Split series, and also played live with pedal-steel genius B.J. Cole. His second
LP, 360 Business/360 Bypass, appeared in early 2000 with collaborations from Chicago trumpeter Rob Mazurek and the members of Low.
Ja, en dan zelfs zonder - !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Pan-America?
Veel bekender!quote:Op zondag 15 mei 2005 14:23 schreef bigshadow het volgende:
Peanut Butter Wolf??
Ik herkende de foto eigenlijk direct, vond het juist vreemd dat niemand het tot dusver had geraden.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef Prep2Fight het volgende:
Indeed..Had het opgezocht.. nooit geweten
Ja, nu je het zegt, nu zie ik het ookquote:Op zondag 15 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik herkende de foto eigenlijk direct, vond het juist vreemd dat niemand het tot dusver had geraden.
Een sample van welk bekend nummer werd door Armand van Helden in stukken gescratched voor zijn track "Koochy"?
was dat cars? van numan?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik herkende de foto eigenlijk direct, vond het juist vreemd dat niemand het tot dusver had geraden.
Een sample van welk bekend nummer werd door Armand van Helden in stukken gescratched voor zijn track "Koochy"?
theoretisch klopt het welquote:Op zondag 15 mei 2005 14:54 schreef bigshadow het volgende:
gang of four???
was dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:33 schreef Grobbel het volgende:
The Beta Band
Klopt... Als iemand nog een goede host weet die niet alleen image-bestanden toestaat, dan hou ik me aanbevolen. 2000, 2001, 2002 en 2004 kan ik dan ook weer online zetten.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Grobbel's favoriete songs uit 2003 werkt niet meer..
Ik kan het voor je uploaden of je kunt zelf een host aanvragen bij www.rat.de ...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klopt... Als iemand nog een goede host weet die niet alleen image-bestanden toestaat, dan hou ik me aanbevolen. 2000, 2001, 2002 en 2004 kan ik dan ook weer online zetten.
Ik ken een hoop Beta Band videoclips, dus wat dat betreft kwamen de heren me al behoorlijk bekend voor. Duurde alleen even voordat het kwartje viel.quote:
Ja, maar de amg foto is een wereld van verschil met dezequote:Op zondag 15 mei 2005 16:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken een hoop Beta Band videoclips, dus wat dat betreft kwamen de heren me al behoorlijk bekend voor. Duurde alleen even voordat het kwartje viel.
nb - ik heb ook wel eens een foto van deze zelfde band geplaatst in deze reeks.
Behoorlijk ja - ze waren vooral heel makkelijk herkenbaar toen 2 leden hun haar hadden geblondeerd.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, maar de amg foto is een wereld van verschil met deze![]()
En ik zal eens gaan kijken op die site, thanks!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik kan het voor je uploaden of je kunt zelf een host aanvragen bij www.rat.de ...
Dat maakt 10.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef bartrid het volgende:
she's hearing voices en banquet?
Uiteraard. Ik zal de verleiding tot klikken dan ook met man en macht proberen te weerstaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef Grobbel het volgende:
Ik kan het gebruik van mijn Audioscrobbler profiel natuurlijk niet tegenhouden, maar probeer het voor jezelf ook een beetje leuk en eerlijk te houden.
Ik zal nog wel wat tips geven.
quote:
De bloc party tracks waren al genoemd, les Savy Fav en Buck 65 zijn in elk geval al goed. Mocky niet. Maar ik moet ook tracktitels hebben, dus deze tellen nog even niet mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:34 schreef bigshadow het volgende:
bloc party - Banquet
bloc party - She's hearing voices?
lsf = Les safy fav = ?
b65= buck 65 = ?
m = mocky = ?
Alleen de laatste is niet goed, de andere twee wel. Dat maakt 12.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef DaisyDuke het volgende:
The Go! Team - The power is on
McLuskey - That man will not hang
Tom Waits - Trampled Rose
En dat maakt 15.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Les Savy Fav - The Sweat Descends
quote:2004 was een jaar dat voorbij ging zonder dat er een nieuwe cd vanwas verschenen. Dat is op zijn zachtst gezegd opzienbarend, want het wonderkind heeft naar eigen zeggen nog stapels cd's op de plank liggen. Cd's die met een beetje geluk op het Internet zijn te vinden en die de platenzaak waarschijnlijk nooit zullen bereiken. 2005 wordt gelukkig weer wel een ouderwets
jaar, want vooralsnog staan drie nieuwe
cd's gepland. Jacksonville (andere bronnen noemen deze cd September) en 29 (geproduceerd door Ethan Johns) laten nog wel even op zich wachten, maar als alles goed gaat ligt Cold Roses op 2 mei al in de winkel.
Veel recensies gezien van de cold roses plaat dus een F5 mazzeltje.quote:
Noppe, dit is de nieuwe van:quote:Op zondag 15 mei 2005 18:02 schreef Grobbel het volgende:
Is dit die nieuwe van Tracy Bonham?
quote:Singer/songwriterbecame one of the Motor City's select female voices during the late '90s, incorporating folk-rock and indie pop stylings. She and her group Stunning Amazon became a household act among local clubs and coffeehouses, also receiving airplay on Detroit radio. The band issued a self-titled debut in fall 1999 while
also maintained her solo status, delving into her childhood days. She learned to play piano by ear as a kid and was writing songs by here early teens. Into her late twenties at the dawn of the millennium,
was playing out as much as possible. She released Elixir in fall 2000.
Idem.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:21 schreef bartrid het volgende:
nog nooit van de beste dame gehoord....
dat verklaart een hoop, ik heb het niet zo op alt.countryquote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik wel, er stond een recensie van deze dame op altcountry.nl![]()
Dat kan, begin dan maar niet aan mijn jubileumvraagquote:Op zondag 15 mei 2005 18:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop, ik heb het niet zo op alt.country
Klopt, ik zal je de titel schenkenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:19 schreef Prep2Fight het volgende:
Aaah, is dit niet Audra Kubat ?
Ik maak er wel een inkoppertje van, maargoedquote:helped forge the connection between rock and country, and with their 1969 debut album, The Gilded Palace of Sin, they virtually invented the blueprint for country-rock. Though the band's glory days were brief, they left behind a small body of work that proved vastly influential both in rock and country.
reunited later in the '70s, albeit without their founding members Gram Parsons and Chris Hillman...
Ach, inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef bartrid het volgende:
Beetje ver voor mij vanuit EngelandKwam er helaas te laat achter dat ze in Londen speelden en kon dus geen kaartje meer krijgen
Ben wel benieuwd wat Jesu er in het vooprogramma van gaat maken want toen ik ze zag openen voor Pelican was het door technische problemen zeer matig. Ik meen dat ze nu Ted Parsons op drums hebben...
De jaartallen erbij toen deze productieve mannen hun plaatjes op de markt brachten.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:39 schreef Ascaroth het volgende:
Van wie is deze bescheiden discografie?
U - 1993
A - 1996
L - 2001
Was erg lekker, helaas lag de metro een beetje plat dus ik moest eerder weg....quote:Op zondag 15 mei 2005 19:54 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ach, inderdaad.
Ted Parsons doet inderdaad de drums bij Jesu, waar ik live ook erg benieuwd naar ben. Dälek heb ik minder mee.
Toen Pelican in de buurt was heb ik ze helaas wegens omstandigheden moeten missen, hoe doen ze het live?
cafca + 1quote:Op zondag 15 mei 2005 20:21 schreef cafca het volgende:
Tool?
Ach, beter zo dan elk jaar een flutalbum uitbrengen "omdat het moet"quote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
cafca + 1
Naar het schijnt zijn ze met een nieuw album bezig, dus als we geluk hebben kunnen we in 2007 het plaatje aan de kerstman vragen.
Tja, don't rush the artist zeggen ze wel eens.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef cafca het volgende:
Ach, beter zo dan elk jaar een flutalbum uitbrengen "omdat het moet"
oke dan... haha, niet dat ik gezien had dat het Hilversum wasquote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef cafca het volgende:Yep. Alledrie in Hilversum opgenomen
Peaceman +1
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:09 schreef Berkery het volgende:
Poco - Call it love
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef bartrid het volgende:
Zij is Yazz toch? van the only way is up...
quote:' lone single
remains a watershed in the history of sampling, heralding its gradual absorption from hip hop into dance music and ultimately the pop mainstream. The 1987 record was the brainchild of 4AD chief Ivo Watts-Russell, who assembled
line-up from the ranks of label acts Colourbox and AR Kane; the concept behind the single was to fuse the rhythms and beats from classic soul recordings with state-of-the-art electronics and production
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
New Order?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |