Ach, inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef bartrid het volgende:
Beetje ver voor mij vanuit EngelandKwam er helaas te laat achter dat ze in Londen speelden en kon dus geen kaartje meer krijgen
Ben wel benieuwd wat Jesu er in het vooprogramma van gaat maken want toen ik ze zag openen voor Pelican was het door technische problemen zeer matig. Ik meen dat ze nu Ted Parsons op drums hebben...
De jaartallen erbij toen deze productieve mannen hun plaatjes op de markt brachten.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:39 schreef Ascaroth het volgende:
Van wie is deze bescheiden discografie?
U - 1993
A - 1996
L - 2001
Was erg lekker, helaas lag de metro een beetje plat dus ik moest eerder weg....quote:Op zondag 15 mei 2005 19:54 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ach, inderdaad.
Ted Parsons doet inderdaad de drums bij Jesu, waar ik live ook erg benieuwd naar ben. Dälek heb ik minder mee.
Toen Pelican in de buurt was heb ik ze helaas wegens omstandigheden moeten missen, hoe doen ze het live?
cafca + 1quote:Op zondag 15 mei 2005 20:21 schreef cafca het volgende:
Tool?
Ach, beter zo dan elk jaar een flutalbum uitbrengen "omdat het moet"quote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
cafca + 1
Naar het schijnt zijn ze met een nieuw album bezig, dus als we geluk hebben kunnen we in 2007 het plaatje aan de kerstman vragen.
Tja, don't rush the artist zeggen ze wel eens.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef cafca het volgende:
Ach, beter zo dan elk jaar een flutalbum uitbrengen "omdat het moet"
oke dan... haha, niet dat ik gezien had dat het Hilversum wasquote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef cafca het volgende:Yep. Alledrie in Hilversum opgenomen
Peaceman +1
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:09 schreef Berkery het volgende:
Poco - Call it love
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef bartrid het volgende:
Zij is Yazz toch? van the only way is up...
quote:' lone single
remains a watershed in the history of sampling, heralding its gradual absorption from hip hop into dance music and ultimately the pop mainstream. The 1987 record was the brainchild of 4AD chief Ivo Watts-Russell, who assembled
line-up from the ranks of label acts Colourbox and AR Kane; the concept behind the single was to fuse the rhythms and beats from classic soul recordings with state-of-the-art electronics and production
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
New Order?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |