Je bent een open boek voor me ventjequote:
quote:A more beat-oriented solo project for guitarist/vocalist Mark Nelson of Labradford,debuted with a self-titled album on Kranky in 1998. Nelson recorded a track for the British experimentalist-electronic label Fat Cat's Split series, and also played live with pedal-steel genius B.J. Cole. His second
LP, 360 Business/360 Bypass, appeared in early 2000 with collaborations from Chicago trumpeter Rob Mazurek and the members of Low.
Ja, en dan zelfs zonder - !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Pan-America?
Veel bekender!quote:Op zondag 15 mei 2005 14:23 schreef bigshadow het volgende:
Peanut Butter Wolf??
Ik herkende de foto eigenlijk direct, vond het juist vreemd dat niemand het tot dusver had geraden.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef Prep2Fight het volgende:
Indeed..Had het opgezocht.. nooit geweten
Ja, nu je het zegt, nu zie ik het ookquote:Op zondag 15 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik herkende de foto eigenlijk direct, vond het juist vreemd dat niemand het tot dusver had geraden.
Een sample van welk bekend nummer werd door Armand van Helden in stukken gescratched voor zijn track "Koochy"?
was dat cars? van numan?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik herkende de foto eigenlijk direct, vond het juist vreemd dat niemand het tot dusver had geraden.
Een sample van welk bekend nummer werd door Armand van Helden in stukken gescratched voor zijn track "Koochy"?
theoretisch klopt het welquote:Op zondag 15 mei 2005 14:54 schreef bigshadow het volgende:
gang of four???
was dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:33 schreef Grobbel het volgende:
The Beta Band
Klopt... Als iemand nog een goede host weet die niet alleen image-bestanden toestaat, dan hou ik me aanbevolen. 2000, 2001, 2002 en 2004 kan ik dan ook weer online zetten.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Grobbel's favoriete songs uit 2003 werkt niet meer..
Ik kan het voor je uploaden of je kunt zelf een host aanvragen bij www.rat.de ...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klopt... Als iemand nog een goede host weet die niet alleen image-bestanden toestaat, dan hou ik me aanbevolen. 2000, 2001, 2002 en 2004 kan ik dan ook weer online zetten.
Ik ken een hoop Beta Band videoclips, dus wat dat betreft kwamen de heren me al behoorlijk bekend voor. Duurde alleen even voordat het kwartje viel.quote:
Ja, maar de amg foto is een wereld van verschil met dezequote:Op zondag 15 mei 2005 16:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken een hoop Beta Band videoclips, dus wat dat betreft kwamen de heren me al behoorlijk bekend voor. Duurde alleen even voordat het kwartje viel.
nb - ik heb ook wel eens een foto van deze zelfde band geplaatst in deze reeks.
Behoorlijk ja - ze waren vooral heel makkelijk herkenbaar toen 2 leden hun haar hadden geblondeerd.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, maar de amg foto is een wereld van verschil met deze![]()
En ik zal eens gaan kijken op die site, thanks!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik kan het voor je uploaden of je kunt zelf een host aanvragen bij www.rat.de ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |