Dat maakt 10.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef bartrid het volgende:
she's hearing voices en banquet?
Uiteraard. Ik zal de verleiding tot klikken dan ook met man en macht proberen te weerstaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:28 schreef Grobbel het volgende:
Ik kan het gebruik van mijn Audioscrobbler profiel natuurlijk niet tegenhouden, maar probeer het voor jezelf ook een beetje leuk en eerlijk te houden.
Ik zal nog wel wat tips geven.
quote:
De bloc party tracks waren al genoemd, les Savy Fav en Buck 65 zijn in elk geval al goed. Mocky niet. Maar ik moet ook tracktitels hebben, dus deze tellen nog even niet mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:34 schreef bigshadow het volgende:
bloc party - Banquet
bloc party - She's hearing voices?
lsf = Les safy fav = ?
b65= buck 65 = ?
m = mocky = ?
Alleen de laatste is niet goed, de andere twee wel. Dat maakt 12.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef DaisyDuke het volgende:
The Go! Team - The power is on
McLuskey - That man will not hang
Tom Waits - Trampled Rose
En dat maakt 15.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Les Savy Fav - The Sweat Descends
quote:2004 was een jaar dat voorbij ging zonder dat er een nieuwe cd vanwas verschenen. Dat is op zijn zachtst gezegd opzienbarend, want het wonderkind heeft naar eigen zeggen nog stapels cd's op de plank liggen. Cd's die met een beetje geluk op het Internet zijn te vinden en die de platenzaak waarschijnlijk nooit zullen bereiken. 2005 wordt gelukkig weer wel een ouderwets
jaar, want vooralsnog staan drie nieuwe
cd's gepland. Jacksonville (andere bronnen noemen deze cd September) en 29 (geproduceerd door Ethan Johns) laten nog wel even op zich wachten, maar als alles goed gaat ligt Cold Roses op 2 mei al in de winkel.
Veel recensies gezien van de cold roses plaat dus een F5 mazzeltje.quote:
Noppe, dit is de nieuwe van:quote:Op zondag 15 mei 2005 18:02 schreef Grobbel het volgende:
Is dit die nieuwe van Tracy Bonham?
quote:Singer/songwriterbecame one of the Motor City's select female voices during the late '90s, incorporating folk-rock and indie pop stylings. She and her group Stunning Amazon became a household act among local clubs and coffeehouses, also receiving airplay on Detroit radio. The band issued a self-titled debut in fall 1999 while
also maintained her solo status, delving into her childhood days. She learned to play piano by ear as a kid and was writing songs by here early teens. Into her late twenties at the dawn of the millennium,
was playing out as much as possible. She released Elixir in fall 2000.
Idem.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:21 schreef bartrid het volgende:
nog nooit van de beste dame gehoord....
dat verklaart een hoop, ik heb het niet zo op alt.countryquote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik wel, er stond een recensie van deze dame op altcountry.nl![]()
Dat kan, begin dan maar niet aan mijn jubileumvraagquote:Op zondag 15 mei 2005 18:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop, ik heb het niet zo op alt.country
Klopt, ik zal je de titel schenkenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:19 schreef Prep2Fight het volgende:
Aaah, is dit niet Audra Kubat ?
Ik maak er wel een inkoppertje van, maargoedquote:helped forge the connection between rock and country, and with their 1969 debut album, The Gilded Palace of Sin, they virtually invented the blueprint for country-rock. Though the band's glory days were brief, they left behind a small body of work that proved vastly influential both in rock and country.
reunited later in the '70s, albeit without their founding members Gram Parsons and Chris Hillman...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |