Ik zie alleen maar een potentieel paradijs voor haarluis. Geen idee aan deze kant...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:59 schreef ranja het volgende:
nee Saxon was al genoemd door Newbie
er zit nog minimaal 1 heel bekende kop bij.... tenminste?
maar ze is het wel.... met liefde geadopteerd door de NWOBHM jongensquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Chickie linksonder lijkt wel wat op Doro Pesch van Warlock..maar als de rest british is..
En wie zijn al die anderen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
maar ze is het wel.... met liefde geadopteerd door de NWOBHM jongensen waarom ook niet
Newbiedoobiedoo +1
overigens: de foto komt van de charity-single voor het Heizel-drama. De volledige opbrengst ging naar de nabestaanden. Dat moet toch weer een guden of 25 geweest zijn
Correct! 'Het' heet Skeeter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef ranja het volgende:
Primus
Wrom niet? Oesters is een prima gerecht hoor. Cat food vond ik eerder een twijfelgeval, maar als je honger hebt eet je allesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:48 schreef ranja het volgende:
Ik ken ongeveer de helft maar het lijkt me goed. Oyster? Mwah, vooruit.
Cafca +1
Dit stukje tekst uit "When the lights go down on the broken hearted"van Novastar doet mij altijd ontzettend denken aan het volgende stuk, wat ook kwa melodielijn bijna exact oveerkomtquote:I want to be with you
'cause being with you is the same as never growing older
Welk nummer is dit?quote:I want to be with you
when being with you is the same as being you
Voor katten is het ook een prima gerechtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:51 schreef cafca het volgende:
Wrom niet? Oesters is een prima gerecht hoor. Cat food vond ik eerder een twijfelgeval, maar als je honger hebt eet je alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |