nog maar een paar maanden. LowLandsquote:Op zondag 15 mei 2005 03:13 schreef GLO het volgende:
Geeft niks. Lekker slapen. Morgen gezond weer op![]()
uiteraardquote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Mark Everett ("E") van eels.
Electroshock Blues is ook een erg aangenaam album van Eels...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:43 schreef Grobbel het volgende:
Heb voor de gelegenheid maar weer eens een eels-plaatje opgezet, had Beautiful Freak al heel lang niet meer gehoord. Valt me meteen ook weer op hoeveel beter de band 10 jaar geleden was... Maar goed.
Even een oude vraag die ik 2 jaar geleden ook al een keer gesteld heb. Waar staat de R. voor in Johnny R. Cash?
dolle_hond +1quote:Op zondag 15 mei 2005 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
nergens voor geloof ik. alleen voor de "show"
Electroshock is beter imho!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Electroshock Blues is ook een erg aangenaam album van Eels...
ontopic: geen idee dus een gokje: Rupert
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Electroshock Blues is ook een erg aangenaam album van Eels...
Same here... EB was wel de beste al deed ik er ff over voor ik dat doorhad...quote:Op zondag 15 mei 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ga ik zo meteen opzetten; Daisies of the Galaxy heb ik ook nog wel in de kast staan.
Daarna vond ik het allemaal een stuk minder...
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
LCD soundsystem issie toch van?
Mijn gedachte...quote:Op zondag 15 mei 2005 13:03 schreef bigshadow het volgende:
Teddybears STHLM?
het is zo makkelijkquote:Op zondag 15 mei 2005 13:03 schreef bigshadow het volgende:
Teddybears STHLM?
Je bent een open boek voor me ventjequote:
quote:A more beat-oriented solo project for guitarist/vocalist Mark Nelson of Labradford,debuted with a self-titled album on Kranky in 1998. Nelson recorded a track for the British experimentalist-electronic label Fat Cat's Split series, and also played live with pedal-steel genius B.J. Cole. His second
LP, 360 Business/360 Bypass, appeared in early 2000 with collaborations from Chicago trumpeter Rob Mazurek and the members of Low.
Ja, en dan zelfs zonder - !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Pan-America?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |