quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Van This is the sea. Er was iets met Trompetten.
Englands Trumpets ?
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:28 schreef GLO het volgende:
Laatste foto van John Lennon, vlak voor hij doogeschoten werd.
That's the onequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:34 schreef Berkery het volgende:
Harry Coninck jr.
Iets sterks aub, ik ga een verschrikkelijk weekend tegemoet met enkel en alleen papers schrijvenquote:
* Sack_Blabbath geeft een bemoedigend schouderklopje:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Iets sterks aub, ik ga een verschrikkelijk weekend tegemoet met enkel en alleen papers schrijven![]()
Dat gevoel heb ik nou ook. Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef cafca het volgende:
Ja, en toch weet ik bijna zeker dat ik er een LP van in de kast heb staan
Bedankt, ik zeil af en toe langs dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath geeft een bemoedigend schouderklopje:
"Kom op jongen, je kan het!"![]()
Helaas...ik moet gaan...zal wel slecht slapen vannacht.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook. Wil je erover praten?
ik voel veel frustratie bij jou.. heb je in je jeugd vervelende dingen meegemaakt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, dit is muziektrivia, niet de ligbank van een derderangs psychiater
en ik doe er gvd zelf ook nog aan mee met m'n domme schouderklopjes
Wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:57 schreef GLO het volgende:
OK, laat ik dan maar 's wat roepen, hoewel niet goed, in de hoop op nóg een hintje: Limousine
Rotterdamse band uit het midden van de jaren 70, bekend van hits als Seventy Five en Don't Let Love Bring You Down. Begeleidden ook Patricia Paay.quote:
Oo, zoo. Nou, eh, Boom Boom Mancini?quote:Hint: check de vraag van bukgeit in het jubileumtopic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |