quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:43 schreef stinkie het volgende:
en dat openen kan voortaan best sneller ja
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Kon niet eens mijn reactie op Mark meer kwijt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Laate post 22:41, nieuw topic 22:42.
![]()
![]()
ik wilde posten op dat moment jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Laate post 22:41, nieuw topic 22:42.
![]()
![]()
Shit net je one man show onderbroken.
KTM kleuren all overquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Join the club, weetje HOE tering schaars onderdelen zijn voor de KLX en de ZXR400. Word er een beetje moe van eerlijk gezegd. Volgende keer gewoon een KTM of Honda daar kan je binnen een scheet en een zucht alles voor krijgen wat je wilt
Maarja speciaal zijn is coolSpecial kind of gifted retarded bunghole boy
![]()
![]()
Maarja wij zijn nu ook meer SM en Cross georienteerd enzo, moet eerlijk zeggen dat toen ik in SS was ik ook niet 1 model van KTM kon noemen op de Duke na danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
KTM kleuren all overom ziek van te worden, je wordt er zelfs op je TFT mee doodgegooid.
Zou je denken dat het een aardig groot merk is, maar Arjan Brouwer, gewoon een motordealertje en niet eens een grote moest enkele jaren geleden wat geld in die fabriek op sterven pompen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
Maarja wij zijn nu ook meer SM en Cross georienteerd enzo, moet eerlijk zeggen dat toen ik in SS was ik ook niet 1 model van KTM kon noemen op de Duke na dan
Anders ik wel, maar nu heb ik zelfs zin om een keer te crossen. In het begin kotste ik van crossersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Idd, en van die Duke heb ik nog een rijtest uit de Kickstart liggen, uit 1994 zag ik laatst.
Vond de naam wel geinig, maar voor de rest: crossers![]()
![]()
Gisteren nog liggen smullen in bedvan een test van de Husqvarna TE570SM.
![]()
Toendertijd keek ik er overheen.
Verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Er stond bij Motoport Rotterdam nog een Duke buiten toen Ralf hier op bezoek was.
We vonden het wel een grappig ding idd, maar verder te klein en ielig, onhandig ding gewoon.
Maandje later was ik geinfecteerd................... en veranderde het inzicht..
Cool iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
Ga denk ik wel eens een keer met hem mee, lijkt me wel wat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
Verstand komt met de jaren
Vind SS nog steedsmaar het "gevoel" ontbreekt. Zie ik een SM dan is het
![]()
![]()
Zelfde als "neuken" en de "liefde bedrijven" zeg maar, het gaat om het subtiele verschil, he gevoel:S
een echte vent weet wanneer ie naar bed moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Haha en dan was Mark net een watje zei je !
Lijkt me ook wel mooi allemaal. Heb alleen nog wel een beetje het idee dat de meeste crosser van die botte boeren zijn die pas sinds een maand of wat RTL4 kunnen ontvangenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool iddsowiezo leuk om dat wereldje eens te zien.
Al waren de bezoekjes bij Aad niet echt uitnodigend qua sfeer.![]()
Maar daarom wilde ik vorig weekend ook naar die brommerraces.
Sowiezo ben ik wel racegek, die sfeer bij dat soort evenementen.
BE aan het optreden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:20 schreef stinkie het volgende:
En ik ga NIET slapen voor mijn auto weer veilig voor de deur staat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:21 schreef Makster het volgende:
Lijkt me ook wel mooi allemaal. Heb alleen nog wel een beetje het idee dat de meeste crosser van die botte boeren zijn die pas sinds een maand of wat RTL4 kunnen ontvangen
Maar goed, toch lijkt het met wel wat![]()
Geen slecht idee, Ben vandaag ook lekker bezig geweest Morgen weer een drukke dag, ik duik ook mijn nest in.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:16 schreef RB het volgende:
Shit toch in slaap gevallen![]()
![]()
Tweedeook nog koud geworden
![]()
Duik nu echt m`n bed in![]()
![]()
laters
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
een echte vent weet wanneer ie naar bed moet.
En ik ga NIET slapen voor mijn auto weer veilig voor de deur staat
Dat bedoel ik dus, ben ook gee nhokjes denker maar hier ontkomen ze denk ik niet aanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hokjes, maar nu eigenlijk wel.... wat een kansloze lui ik allemaal in die zaak gezien heb.
![]()
Aantal "normale"mensen die je zo dagelijks veel op straat tegenkomt zijn in die hoek op 1 hand te tellen.
![]()
Geen slecht plan eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Geen slecht idee, Ben vandaag ook lekker bezig geweest Morgen weer een drukke dag, ik duik ook mijn nest in.
oefend elke vrijdagavond. En zolang we nog maar 1 werkend motorvoertuig hebben loopt op vrijdag het angstzweet dus altijd over mijn rugquote:
ik heb mijn dienstnummer. Daar houdt het wat mij betreft opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
Jee zeg, met deze mannen moeten we nu de oorlog winnen
Oorlog, mij niet gezien. Heb wel betere dingen te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik kom ook net van repeteren met mijn bandje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
oefend elke vrijdagavond. En zolang we nog maar 1 werkend motorvoertuig hebben loopt op vrijdag het angstzweet dus altijd over mijn rug
saxofoon. Alt dacht ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kom ook net van repeteren met mijn bandje.
Welke plaats bezet ze in het bandje stinkie ?
Top !!!quote:
zo gebeurt, achterop die motor en naar de vijand. Ik weet waar het nederlandse leger uit bestaat, dus daar gok ik niet opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Stink en Mak, jullie hebben niets te kiezen in oorlogstijd.
Jullie moeten BE, Raus en mij beschermen !
Owja das waar ook ,mijn foutquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Stink en Mak, jullie hebben niets te kiezen in oorlogstijd.
Jullie moeten BE, Raus en mij beschermen !
Welke motor ? De motor die het niet doet bedoel je ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo gebeurt, achterop die motor en naar de vijand. Ik weet waar het nederlandse leger uit bestaat, dus daar gok ik niet op
Hey, ik weet dat je oud bent maar de tweede wereldoorlog is allang voorbijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik vecht lieverquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja das waar ook ,mijn fout![]()
Maaaaar je kan er voorkiezen om in eider geval al iets verder bij de vijand vandaan te gaan wonen![]()
![]()
Wie heeft gezegd (verraden) dat ik oud ben ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, ik weet dat je oud bent maar de tweede wereldoorlog is allang voorbij
Of was die opmerking onder de gordel
Klopt, ik ben bijna 10 jaar reservist geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:34 schreef stinkie het volgende:
zo gebeurt, achterop die motor en naar de vijand. Ik weet waar het nederlandse leger uit bestaat, dus daar gok ik niet op
Als ik dat vertel mag ik het wereldse leven vaarwel wensenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd (verraden) dat ik oud ben ?![]()
![]()
Scherpe binnenkomerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, ik weet dat je oud bent maar de tweede wereldoorlog is allang voorbij
Of was die opmerking onder de gordel
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef stinkie het volgende:
oefend elke vrijdagavond. En zolang we nog maar 1 werkend motorvoertuig hebben loopt op vrijdag het angstzweet dus altijd over mijn rug
Hmmm ik zoek dat wel uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik dat vertel mag ik het wereldse leven vaarwel wensen
Over 19 minuten is de vrijdag afgelopen, nog even de tijd om te rellen dus
Heb uitgeslapen dus ik voel me niet kutquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Is het niet TE kut dat je morgen ook vroeg uit je nest MOETZOu er denk ik kompleet para van worden. Maarja aan de andere kant 50 uur in de week werken is ook niet alles
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmm ik zoek dat wel uit.
*iets mompelt over zweep, knie en blote billen
Dat kan ik ook wel snappenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb uitgeslapen dus ik voel me niet kutVoelt pas kut als je de hele week weinig hebt geslapen en je in de avond realiseert dat je weer om 5 uur op moet
![]()
Ik vind jou voorlopig nog redelijk onschuldig.... maar diegene die het verteld heeft ....... ?quote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel snappen
MAar ik kap er mee voor vandaag, tis mooi geweest
Mensen Adios und frohe weihnachten![]()
Hooii![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
Hmmm ik zoek dat wel uit.
*iets mompelt over zweep, knie en blote harige billen
Was jij het of wil je nou dat je het was ?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik nietMarokanen hebben haar over het hele lichaam zag ik in het zwembad.
![]()
Ik denk dat het mister deeptone is, die op stap ging met Youssef om naar een wrak van een boer te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind jou voorlopig nog redelijk onschuldig.... maar diegene die het verteld heeft ....... ?
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mister deeptone is, die op stap ging met Youssef om naar een wrak van een boer te kijken.![]()
wij worden knapper als we ouder wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
Leeftijd is bij mannen minder van belang.![]()
Dat was toch een rijkeluiskind?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mister deeptone is, die op stap ging met Youssef om naar een wrak van een boer te kijken.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat was toch een rijkeluiskind?De boer kwam uit Beesd.
En dat was de zachte G brigade.
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Jullie zijn met 28 over jullie sexuele top heen joh... niet lullen nou !
Ik noem iedereen een boer met een brakke Kawa.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat was toch een rijkeluiskind?De boer kwam uit Beesd.
En dat was de zachte G brigade.
![]()
Hij bedoelde ook RB, maar Pep heeft dat hierboven al toegelicht. Begreep alles ook, wilde alleen mijn visie op het geheel toelichtenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik dacht RB![]()
Jammer dat er geen (zachte) G in Auw zit dan.
Heb je er alsnog teveel over gezegdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Zal er niet teveel over zeggen.
Draait dan niet meer om klaarkomen, of de daad zelf, maar om lang genieten.![]()
vroeger deed je het de hele nacht, nu doe je er de hele nacht over om het te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Zal er niet teveel over zeggen.
Draait dan niet meer om klaarkomen, of de daad zelf, maar om lang genieten.![]()
Even inloggen daarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Geen toegang
Je hebt niet voldoende rechten om deze pagina te mogen bekijken.
Ik ben niet geregistreerd daar.... na alle negatieve berichtgevingen hier destijds.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even inloggen daarof probeer deze eens.
![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef stinkie het volgende:
vroeger deed je het de hele nacht, nu doe je er de hele nacht over om het te doen
Pcies.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
vroeger deed je het de hele nacht, nu doe je er de hele nacht over om het te doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Topic staat in Off-Topic forum, en dat is alleen voor geregistreerden toegankelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben niet geregistreerd daar.... na al negatieve berichtgevingen hier destijds.
Je 'deze' doet het ook niet.
Dan heb ik mijn best gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben niet geregistreerd daar.... na al negatieve berichtgevingen hier destijds.
Je 'deze' doet het ook niet.
Ja , ik ben naiëf.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn best gedaan.
Negatieve berichtgeving, en jij luistert dan.![]()
Zeg !quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef Patrick281 het volgende:
Over lichaamshaar gesproken.
Bescherm het Braziliaans regenwoud heet de foto.
Maandag ws. toerritje naar Tholenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef ondeugend het volgende:
Zeg !
Zorg jij een even dat je 'normaal' kunt meeten... ipv die rare brommers te rijden die op een vervelende mug lijken.
^quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maandag ws. toerritje naar Tholenen gisteren 70 kilometer gereden. Meer kan makkelijk.
![]()
Kan nét niet denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dames opgelet.
Alleen te krap voor Ondeugend.![]()
ik zal d'r ff laten reageren als ze terug isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies.
En jij ? Heeft BE nog wat aan je ?
Staan de massageolie en de kaarsjes nog niet klaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zal d'r ff laten reageren als ze terug is
!!!111!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef Patrick281 het volgende:
Reetveter weer eens uit de kast gehaald enzo..t'is weer dat ene speciale moment eens paar jaar..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:42 schreef hicham het volgende:
Nou, ik ga slapen voordat de boel hier escaleert!!
Doeg![]()
![]()
Jullie hebben zeker ook al toegang tot Het Keldertje![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:42 schreef hicham het volgende:
Nou, ik ga slapen voordat de boel hier escaleert!!
Doeg![]()
![]()
Jullie hebben zeker ook al toegang tot Het Keldertje![]()
![]()
![]()
olie wel. verrekte rug, dus mag ik mijn magie weer ff aan het werk zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staan de massageolie en de kaarsjes nog niet klaar.
Reetveter weer eens uit de kast gehaald enzo..t'is weer dat ene speciale moment eens paar jaar..
Ik klaag niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
Pcies.
En jij ? Heeft BE nog wat aan je ?
Vrouwen pas tussen 30 en 40 !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik klaag niet.
But then again... ik ben ook ouder dan stinkie... dus mss al eerder in die fase beland.
*checkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vrouwen pas tussen 30 en 40 !
Als jouw stinkie nu onder die 28 is, zit je helemaal goed !
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:52 schreef ondeugend het volgende:
Vrouwen pas tussen 30 en 40 !
Als jouw stinkie nu onder die 28 is, zit je helemaal goed !
Ja doe nog maar even... volgend jaar ben je die tandpastaprodentsmily kwijt.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:57 schreef ondeugend het volgende:
Ja doe nog maar even... volgend jaar ben je die tandpastaprodentsmily kwijt.
* ondeugend gaat slapen.
een beetje een verjaard modelquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
Iets voor jou? Hoef je maar weinig voor bij te leggen.
[afbeelding]
Ik vind hem wel mooi en modern ogen, t'is een vollere kuip omdat je hogere snelheden haaltquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een beetje een verjaard modelgister trouwens 1e mail van een geinteresseerde (Rima van MF).
quote:
Je bent ook niet meer de jongstequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd (verraden) dat ik oud ben ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
Môgguh Ralf.![]()
Douchen, aankleden en boutjes van de CR zoeken..
.. zadel en zijkappen had ik er bij de lasser afghehaald, maar waar heb ik het beslag gelaten.![]()
![]()
Coole foto, maar beste OPM, met nat wegdek nooit over wiite strepen rijden hehquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een lief meisje met die mooie ogen en smalle postuur.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
Goede voornemen monden uit in een zoektocht naar 17'KLX Supermotard velgen.
![]()
Net een paar mailtjes naar wat lui op Marktplaats gedaan, en een offerte hier aangevraagt.
Nu opschieten, taxi pa staat over een uur voor de deur.![]()
Misschien zo nog ff terugals ik alles hebben kunnen doen er nog tijd over is.
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[...]
*kuch* er zijn meer motorrijders geweest die wereldkampioen werden met een motor, en later ook wereldkampioen F1. :]
Ook Jurgen van den Goorbergh doet wel eens een autorace'je met de Clio cup -kan je lachen maar dat is een niveau van ervaren kart talenten. En hij reed goed mee.
Mooie is inderdaad dat er een kenteken op zitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Het gaat bij TopGear ook om de saus die ze erover gooien, dus ze presenteren het spectaculair.
Helaas vaak anti motor.![]()
![]()
Maar dit is een leuk kartauto'tje om even mee te spelen. :]
Kenteken?![]()
TopGear.
bron. < nog veel mooie pics van de cardan.quote:Dit systeem heeft de BMW ook, maar de K1200 R heeft geen behoefte aan een koppeling. Een tikje omhoog of naar beneden is genoeg om van versnelling te wisselen. Wederom door allerlei systemen op een dermate manier aangestuurd dat dit zo snel en ideaal mogelijk gaat en geen tijd of kracht verloren gaat. Een nieuwe ervaring dus, in de cup-racerij!
Ik zie ze al fronsen bij het RDW als ik er mee aan kom rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:30 schreef Makster het volgende:
Mooie is inderdaad dat er een kenteken op zit
quote:Ziiten zelfs nog 3 grote vakken voor boodschappen onder de voorklep![]()
quote:TopGear is wat dat betreft een beetje jammer ja, voor die dikke arielikker krijgt het vaak voor elkaar om NIET leuk te zijn. Blazen daarentegen kan ie aardig![]()
Was goed om te zien met die Atom, je heoft ook geen helm op. Dus die dikke geeft gas en je ziet echt de plooien om zijn bek trekken door de snelheid, echt ziek
De Atom gaat ook van 0 -100 in 2.9 seconde, tenminste als je snel genoeg kan schakelen
Apart die handkappen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
De BMW cup motor al gezien van onze Nederlander Rober van der Molen?
Best relaxed voor een BMWquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
De BMW cup motor al gezien van onze Nederlander Rober van der Molen?
[afbeelding]
Ik snap alleen het stukje over de quickshifter niet zo.
Hoe doen ze dat, en het is standaard voorzien op de motor al zo te lezen.
[..]
bron. < nog veel mooie pics van de cardan.
Misschien is de bak wel gewoon goed ontworpen dat hij echt niet hoeft te koppelen bij de Beemer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Best relaxed voor een BMW
Quickshift maakt het koppelen overbodig, gaat gewoon allemaal automatisch, m.a.w. de computer reageert op je voetbeweging van de pook. Op het moment dat jij schakelt regelt de comp even voor je dat er gekoppeld wordt, het verzet een tandje terug gaat,en er tussen gas wordt gegeven wordt
Die enzo heeft dat uiteraard ook en die doet in 400 / 100 ste van een seconde !! terug schakelen, koppelen, tussen gas geven en die achterschokbrekers harder zetten om het uitbreken te voorkomen. Moet echt NIET gekker gaan worden![]()
Alleen het voorstukje gezien, hij rijdt ook met zijn mond open.quote:
Daar twijfelde ik niet aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien is de bak wel gewoon goed ontworpen dat hij echt niet hoeft te koppelen bij de Beemer.
Het systeem van auto's Smart brommobiel ken ik natuurlijk wel.![]()
Hij kan ook idd beter ijn bek houden jaquote:Alleen het voorstukje gezien, hij rijdt ook met zijn mond open.![]()
![]()
Nou-laat-ik-eens-die-ringetjes-halen.![]()
ik had alleen maar oog voor de Tangoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:41 schreef Makster het volgende:
Coole foto, maar beste OPM, met nat wegdek nooit over wiite strepen rijden heh
Klopt, daarom zuigen ze ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:08 schreef bwt het volgende:
't is niet voor nix een AUTO programma!!!!!!
En dan hebben ze een "normale" motor 600 CC, niet eens een superbike of zo.
Ze vergelijken een super auto met een mainstream motor.
s6quote:
Het is wel een speciaal motortje hoor een CBR600RR maar inderdaad "slechts" een lichte racemotor voor de straat. Kunnen ze nog ook aanvoeren dat het speledingetje op vier wielen toch ook een kenteken heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:08 schreef bwt het volgende:
't is niet voor nix een AUTO programma!!!!!!
En dan hebben ze een "normale" motor 600 CC, niet eens een superbike of zo.
Ze vergelijken een super auto met een mainstream motor.
Wat had je zelf betaald, volgens mij is dit wel een goede prijs.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bod van 3.000 euro per mail...
mwah, ik vind het al een scherpe vraagprijs met 2 nieuwe banden enzo...Rima heeft al geantwoord en is een klein meisje van 160m. en komt heel geinteresseerd overquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
Wat had je zelf betaald, volgens mij is dit wel een goede prijs.![]()
Blijft bij olie verversen, en misschien remblokken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sorry, maar ik heb maar weinig vertrouwen in die eikels van kwikfitgelukkig ken ik een monteur die mijn auto doet; grote beurt: materiaal 70 euro + manuren 50 euro = 120 euro en ik weet zeker dat alles is gedaan en goed
alleen 4 nieuwe banden van conti totaal 350 euro(ook nog met korting via werk)
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mwah, ik vind het al een scherpe vraagprijs met 2 nieuwe banden enzo...Rima heeft al geantwoord en is een klein meisje van 160m. en komt heel geinteresseerd over
zou ik die olie maar goed checken danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blijft bij olie verversen, en misschien remblokken.
APK laat ik met 1-2 weekjes bij een garage gespecialiseerd in Amerikanen doen.
Haha als ik hard de bocht doorga dan ruik ik gewoon de ruitensproeiervloeistofquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou ik die olie maar goed checken danof ze het echt ververst hebben en ook dingen die ze erbij verzinnen als de ruitenvloeistof hebben we ook moeten bijvullen
(dus eerst zelf checken wat precies nodig is en wat niet...
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:48 schreef Patrick281 het volgende:
Haha als ik hard de bocht doorga dan ruik ik gewoon de ruitensproeiervloeistofiets teveel bijgevuld in de winter toen die zo bevroor.
Maar het is maar een voorbeeld dat snap ik welen die naam hebben ze ook.
![]()
ja idd, maar ik wou toch 1 vd techneuten van hier meevragen - jullie hebben er toch meer kijk op (op zijn zachts gezegd).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens die ZZR-400 staat al een tijd stil he.
Met de Fiero waren er geen gebreken bij aankoop, maar wel binnen 2 weken na weer in gebruik nemen na stilstand. Dat is niet goed voor die dingen.
Bij de Fiero garage vroegen ze al of ik hem voor de heb had of dagelijks/wekelijks ging gebruiken.
Stilstand konden ze niet tegen.
Denk ondermeer bij de motor aan de koppeling en de afdichtrubbers van de remmen.![]()
Hoeft niet, maar is mogelijk. Wellicht een enigzins soepele afspraak over maken met je collega..
Heb ik iets gemist ofzo ? ZZR-400, wie wat waar?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens die ZZR-400 staat al een tijd stil he.
een collega heeft er 1 te koop, heeft ze al 2 jaar niet mee gereden. een kennis van haar af en toe maar laatst wel de accu moeten vervangen. nog geen 5.000 km uit 1995: ZZR-400quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:59 schreef Makster het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo ? ZZR-400, wie wat waar?
quote:WEL
ZEKER WEL _____O______
iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:05 schreef Makster het volgende:
Owkee, maar dat is heel wat anders als een ZX6R of ZX7R
geen ideequote:Dit is toch een 2 cylinder?
Volgens mij een 2 in lijn ofzo, dat was die ZZR 250 in ieder geval welquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmaar dit kwam ook maar toevallig voorbij, he als ze toch een flinke prijs wilt hebben kan ze
eerst maar eens in het echt zien...een zwarte 7 is toch wel erg![]()
[..]
geen idee
9 vd 10 biedingen op mp zijn loos volgens mij, maar goed...ik was toch echt niet van plan om meer dan 2.250 te geven...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wel voor een leuke prijs~kwaliteitsverhouding.![]()
Staat nu een bod op, maar dat hoeft niets te betekenen.
ik heb het ook gezien die 600 had geen schijn van kans:X ik denk dat het ook eerlijker geweest was als ze een 1000CC CBR genomen hadden voor deze testquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Gisteren toevallig nog TopGear gezien, wsa de Atom aan de beurt om getest te worden. Kaal buizenframe, Honda Civic Type R motor met compressor, +- 300 PK. Beter PK / gewicht verhouding dan een Ferrari Enzo en dat ding ging HARD
Ook nog ff een wedstrijdje tegen een CBR600RR maar die had echt NIETS in te brengen, opich logisch want met 4 wielen kan je nu eenmaal harder door een bocht, alleen doet die gare dikke stink presentator dan weer of het heel speciaal is ofzo
MAar goed, die Atom woog dus niks en helde dus ook totaal niet over in bochten enzo, echt GEK gewoon. Ding was net langzamer dan de Enzo en sneller dan de Posche GT3 Carrera. Enig punt van aandacht, die Atom 29.000 pond enzo 500.000 pond
Deze dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weegt dus 459 kilo en meer dan 300 pk![]()
![]()
Maar blijft natuurlijk een koekblik heh, meer een wagen voor midlife sjonnies die nooit op een motor hebben durven stappen![]()
![]()
straks ff opzoeken als niemand het hier zeker weetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:11 schreef Makster het volgende:
Volgens mij een 2 in lijn ofzo, dat was die ZZR 250 in ieder geval wel
ZXR zit nu op 30dkm en nu kan ik hem nog goed verkopen dus gaat ie eruit na een jaar rijden zonder afschrijving (negatief missch zelfsquote:Maar waarom die je dan de ZXR wegCash flow problemen? Anders ga ik het niet helemaal snappen, maar goed ik moet ook gewoon mijn bek houden natuurlijk als het om andere motors gaat
Herkenbaar km aantal, mijn zat tegen de 40 aan te hikken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
straks ff opzoeken als niemand het hier zeker weet
[..]
ZXR zit nu op 30dkm en nu kan ik hem nog goed verkopen dus gaat ie eruit na een jaar rijden zonder afschrijving (negatief missch zelfs) maar idd ook wat cf probs, poep fiscus
ben akkoord gegaan met 3.000 euro maar zonder stuurdemperquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
Wat had je zelf betaald, volgens mij is dit wel een goede prijs.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ZXR zit nu op 30dkm en nu kan ik hem nog goed verkopen dus gaat ie eruit na een jaar rijden zonder afschrijving (negatief missch zelfs) maar idd ook wat cf probs, poep fiscus
steven-swatzenekker-siegullquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
MAKE MY DAY!
Iemand nog dorstig?
Oliefilter staat nu in de olie in deze beker, scheelt weer een halve seconde zonder olie lopen voor het blok.
[afbeelding]
Hmmmmmmmzzzz heb ook nog een injectiespuit .. kan de kanaaltjes ook nog inspuiten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben akkoord gegaan met 3.000 euro maar zonder stuurdemper
Damn, mijn cursus valt ook tegen, van de week pas hoofdstuk 1 gedaan, 10 pagina'tjes ofzo met weinig tekst, maar als je daarna die oefenvragen zietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef Makster het volgende:
Hmm...ga zo maar weer verder met leren enzo..
Echt leuke stof man, arbeidsrecht en sociale zekerheid. Voorbleed.. de WAADI (wet allocatie arbeidskrachten door intermediars)
Haha ik keek door de zoeker en zag die poster staan, nog even standpunt voor de foto verandert zodat het er beter opkwam .. en check de sticker op de tank links. Buurjongetje van 7 zei dat als ik hem over ging spuiten dat ik wel weer deze sticker moest kopen.quote:
jij hebt geen hoogtoerige fiets hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:26 schreef hicham het volgende:
Kom ik aan met mijn bijna 60dkm op de teller
Vraag me af wanneer ik mijnes ga verkopen![]()
best aardige oplossing dacht ik zoquote:
denk niet dat ie zo snel weg zal zijn, als ik een motor uit 95 zie met 5000 km ga ik toch twijfelen of dat allemaal wel klopt.quote:Wel te hopen dat die ZZR ondertussen niet weg is.
quote:Anders neem je toch gewoon die ZZR-1100.![]()
weer beginnen met leren valt altijd tegen volgens mijquote:Damn, mijn cursus valt ook tegen, van de week pas hoofdstuk 1 gedaan, 10 pagina'tjes ofzo met weinig tekst, maar als je daarna die oefenvragen zietje moet gewoon letter voor letter onthouden wat er stond, en alle marketing kernpunten onthouden stuk voor stuk.
Zal ze zo 'es postenJij lacht erom waarschijnlijk.
![]()
(heb pas 2 vragen bekeken omdat ik de tekst niet met voorkennis wil doornemen voor de tweede keer)
Maar hoofdstuk 2 wordt pas echt menis, want die antwoorden moet ik ter correctie opsturen.![]()
Goed onderhoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt geen hoogtoerige fiets hegaat nog wel even mee hoor mits goed onderhouden
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef Mafkeez het volgende:
[...]
Kijk je krijgt zo'n blokkie niet zomaar kapot :} :} :} :}
De post bedoel ik:
Op vrijdag 23 januari 2004 08:01 schreef woefiemotard het volgende:
Maat van me kocht een Bandit600 nieuw in 99,
Heeft deze letterlijk 4 jaar afgebeuld als een gek :
- Constant tegen de begrenzer in alle versnellingen
- gemiddeld een wheelie ( hele lange) of 20 per dag
- ongeveer 80 000 km op gedaan
- 365 dagen per jaar mee gereden
- burn-out shows mee gedaan
- keer of 5 platgelegd
- Dynojet gekit in 2000
- WP veertjes in vanvoor ,en stalen remleidingen
- altijd koud opengesleurd
En nu pas heeft-ie probleempjes met zen blok
Ik ken NIEMAND die ooit zo een Bandit (of eender welke moto) heeft of ooit zo zal verkrachten !!( ik kom wel in de buurt.... )
Dat ding is oersterk ,probleemloos en berebetrouwbaar !!
Een echte aanrader!
Denk dat een normaal mens er gemakkelijk probleemloos 120000+ km's op zet
Goedzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:36 schreef Patrick281 het volgende:
Zo moet het zo..
[afbeelding]
Zo staat het nu..
[afbeelding]
En wat bestelnummers voor Mark nu..
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind het een mooi dingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een collega heeft er 1 te koop, heeft ze al 2 jaar niet mee gereden. een kennis van haar af en toe maar laatst wel de accu moeten vervangen. nog geen 5.000 km uit 1995: ZZR-400
[afbeelding]
[afbeelding]
dubbele pijpjesik zie al 2 rombo's voor me
en hij moet weg want rijden wilt ze niet meer dus hij hoeft niet voor de hoofdprijs weg, laatst had ze een bod van 1700 euro geweigerd...dat was te weinig.
ik zat er over te twijfelen en aan pepijn vroeg wel of niet was dit zijn antwoord:
[..]ben genoeg overtuigt om hem eens in het echt te bekijken
iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:41 schreef Makster het volgende:
Ben er ook van overtuigd dat in loondienst zijn niet de manier is om rijk te worden, heb altijd al een eigen zaak willen hebben dus die MOET er ook komen. Moet alleen nog ff na denken over wat voor bedrijf
Kan eigenlijk niks echt goed, ja niks doen lukt aardig, en ik kan lullen als brugman. Misschien moet ik een ik een "hoe lul ik zo veel mogelijk onzin in 1 minuut" klas opzetten
ik vind het ook wel een mooi dingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een mooi dingalleen jammer dat het een 400 is
ik denk dat je er op dat vlak niet echt veel op vooruit gaat, en aangezien jouw rijstijl van nu veel verder gevorderd om bij een 400 te blijven steken zou ik er nog eens goed over nadenken.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:43 schreef Makster het volgende:
Heb ooit eens de draagarmen van mijn 1.7 16V Alfa 146 vervangen, zat op een gegeven moment echt een uur lang te kutten om de stang in de schotel te krijgen, ik een monteur er bij geroepen. Gaat ie keihard lachen, andere monteurs erbij geroepen, iedereen lachen. Bleek dat ik de plastic beschermdop er niet had afgehaaldTja zag er best goed uit met dop dus wie denkt daar nou aan
leeftijd hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zit wel te zweten nu1 stomme rotbout erin gedraaid.
![]()
![]()
Bewonder je geduldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vind het ook wel een mooi dingmaar je hebt wel een punt, een tijd geleden wilde ik al graag wat meer power onderin...
maar missch kan ik er voor een mooie prijs aankomen en dan na een half jaartje weer eruit doen voor een 6 of 7.
Hoeist met je boutjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:33 schreef hicham het volgende:
Dat motorblok in de Bandit kan wel een flinke tijd mee heb ik gelezen ja.
tja, ik kan geen ijzer met handen breken he dus zit er niets anders op. wat dat betreft zou die ZZR een goede tijdelijke oplossing kunnen zijnquote:
quote:en een ZX6/7R of zelfs maar een ZZR-600 in die prijsklasse geeft je vast een berg onverwacht onderhoud.![]()
Al zou je voor de laatste wel een beetje rond kunnen lurken, maar het blijft een risico.
pfff anders ik welquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pfff anders ik welwil al een uur bewegen om te rijden...gaat weinig worden ben ik bang, missch even goed wassen later
Met een goed plan ben ik zeker van de partij. Heb er eerder over zitten nadenken maar het is een prima manier van handel en er ik weet zeker dat er ZAT gehandeld kan wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddons eigen motor-import-vanuit-duitsland-bedrijf in het centrum van nederland
Doe er meestal 3 minuten overquote:
Niet verkeerd voor een supersport.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ZX7R, een Bellug
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
OK, best gaaf voor een supersport, maar wat wat je eraan als er soms 6 weken geen meeting is.![]()
In de woonkamer ook hehquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
Haha, lekker spannend voor je vriendin .. zo gaat ze de volgende keer liever slapen hoor.![]()
Nou de motor heeft een halve minuut gelopen.
(gewoon in de woonkamer .. in de tuin moet ik hem weer op slot zetten enzo)
Alle olie zit al in het blokrechtgezet en geen druppie te zien in het peilglas.
Maar na 10 minuten kunnen we echt peilen.![]()
Dat blok wordt ongeloofenlijk heet in die paar secondende uitlaat ook.
![]()
Heb mijn handjes gebrand, want zoiets verwacht je niet..
Moest tussen de post en een edit al 2 keer naar de kraan.
![]()
ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Haha ik heb niets met rode motoren, maar bij de ZX7R en MV Agusta staat het
Heyquote:Zwart vind ik eh niet zo.
er stond op de MM een zwarte met gouden velgen etc.quote:Tenzij je er gouden velgen en andere goodies opzet.![]()
maar ik lees wel veel dat ie ondanks het wat zwaardere gewicht toch erg scherp stuurtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:18 schreef Makster het volgende:
@ OPM![]()
ZX7R is de ultieme pornobike, die fiets roept nog wel gevoel bij mij op. Ooit zal er denk ik wel eentje komen, alleen het gewicht is wat minder. Dacht drooggewicht 201 kilo ofzo, rijklaar dus 225 ofzo
Beidequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar ik lees wel veel dat ie ondanks het wat zwaardere gewicht toch erg scherp stuurttegen die tijd wil ik graag een proefrit maken op beide en dan het liefst allebei tegelijk zodat je het verschil goed kunt proeven.
proefritmeeting zit er aan te komen dus
Ik kan het niet beoordelen bij mijn eigen motor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:18 schreef Makster het volgende:
In de woonkamer ook hehIk weet niet hoeveel herrie jou uitlaat maakt maar als ik doe wordt de buurt niet blij
quote:En idd, blok en uitlaat zijn binnen no time BLOEDHEET, heb me er ook al over verbaasd
Of meer.quote:Geef mij maar SM's, scheelt bij sommige de helft
De deur staat wel open, ik ruik trouwens niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders zet je ff een raampje open zodat je hersenen wat frisse zuurstof kunnen krijgen![]()
3quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De deur staat wel open, ik ruik trouwens niet.
Maar ik denk dat de olielucht nog overheerstruik het alleen niet meer na 18 uur ofzo.
![]()
Mark de KLX heeft 3 aftappluggen, net voor het vullen merkte ik de derde op.
Op M_F hadden ze het over 1 extra plug.![]()
Maar zo te merken is alle olie eruitde derde zal nog wel iets sneller gaan voor als je geen etmaal kan wachten met hervullen.
![]()
Goed gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie het aldat wordt volgend jaar studeren in de bieb ofzo want zo komt er niks van terecht
![]()
was niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:45 schreef Makster het volgende:
Maar bedankt voor de terechtwijzing, ik ga weer aan de slag
Volgens mij gaat dat lampje niet branden als er te wienig olie in zit maar als er te weinig oliedruk is. Wat er aan de hand kan zijn weet ik niet. Zie het verband tussen niet starten en olielampje niet. Misschien gewoon gare accu? Dan start de bike zo ie zo moeilijk en kan goed zijn dat dan ook het lampje gaat branden....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Moet even van Youssef posten dat z'n olielampje ging branden en dat de motor niet wou starten. Na een tijdje wou de motor wel weer starten. Alleen weet ik niet of z'n olielampje al uit is gegaan of niet![]()
Volgens mij kan het van alles zijn maar hij wou dat ik het alvast in de Fok!MC ging posten
Terwijl hier toch niemand is![]()
Orrdoppies zijn KUT. Ik heb van die alpine dingen. maar ik vind het echt niks. Zitten niet fijn en het is toch niet wat ik ervan gedacht had. Het drukt inderdaad wel het windgeruis enzo maar hee daar heb je alleen last van als je 180 ofzo en harder rijdt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef hicham het volgende:
Koop een fatsoenlijke motor![]()
![]()
Ik dacht ook dat het slecht weer werd![]()
Mij hoor je niet klagen vanwege dat misverstand![]()
Wat voor oordopjes hebben jullie. Denk dat het wel tijd wordt voor een setje
Alpine zijn goede doppies. Zijn nog betaalbaar en je krijgt 2 soorten dempingsbuisjes erbij. Je kan van die opmaat gemaakte kopen maar dan leg je iets van 120 euro ofzo neerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
Volgens mij hebben OPM en Mercy dezelfde oordopjes toch? Ik heb ook iets van 'fuck oordopjes'maar begint nu toch wel irritant. Die piep in mijn oren lijkt steeds erger te worden en ik denk dat het motorrijden daar wat mee te maken heeft
(icm het te hard naar mp3 speler luisteren
)
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
(icm het te hard naar mp3 speler luisteren)
Het type helm maakt ook veel uit in lawaai, Nitro staat niet zo goed bekend.quote:Heb er nu vooral last met snelweg rijden, de rest kan me geen ene flikker schelenIk had net op de terugweg van Utrecht tegenwind en als je dan continu 150 ...euh, 120
rijdt dan merk je dat wel
quote:
Was me ook al opgevallenquote:Bij Motoport was het retedrukik dacht het net gehaald te hebben, maar ze smijten niet precies om 16:00 de deur dicht als er veel mensen zijn.
Moet ook nog ff foto van de binnenkant maken, zit een raar membraam in.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:47 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
wat is dat voor een groot gat aan het eind van je demper
Winkeliers pesten op hun kostbare zaterdag.quote:Was me ook al opgevallenKwam daar een keer, vroeg wat dingen over pinlock en of hun het eventueel voor mij erop wouden doen. Zeiden ze dat als hun het voor me 'moesten' doen dat ik dan doordeweeks als het wat minder druk is moest langskomen. Toen ik vroeg of ze nu geen tijd hadden zei ze 'we zijn al dicht
'. Wat doe ik hier dan nog binnen??!
![]()
![]()
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Alpine zijn goede doppies. Zijn nog betaalbaar en je krijgt 2 soorten dempingsbuisjes erbij. Je kan van die opmaat gemaakte kopen maar dan leg je iets van 120 euro ofzo neer
Van buitenaf merkt niemand het dus posen kan je blijven doen, jammer genoeg ben ik niet zo een poser als jijquote:Die piep die went wel joh![]()
Liedjes die me oproepen tot Jihadquote:
Dacht dat het nog wel meeviel met Nitro. Maar nu ik merk dat er sowieso weinig tot geen dealers zijn voor Nitro helmen of accesoires had ik beter een ander merk kunnen nemenquote:Het type helm maakt ook veel uit in lawaai, Nitro staat niet zo goed bekend.![]()
Mooi zijn ze wel, dus ja doof of lelijk zijn.![]()
Was op een maandag, tweede paasdag denk ik. Waren allemaal aanbiedingen en de hele winkel stond nog volquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Winkeliers pesten op hun kostbare zaterdag.![]()
![]()
Die normale zijn iets van 20 a 25 euro ofzo dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen"Dus 120 euro, nee dan hoeft het voor mij niet
![]()
Komt nog welquote:Van buitenaf merkt niemand het dus posen kan je blijven doen, jammer genoeg ben ik niet zo een poser als jij![]()
Hahahahaha, mooi geloof hoor. Zorgen dat je een martelaar wordt en dan naar ht paradijs met 84 maagden, goeie shit zeg ik jequote:Liedjes die me oproepen tot Jihad![]()
ik heb Alpine oordopjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef hicham het volgende:
Koop een fatsoenlijke motor![]()
![]()
Ik dacht ook dat het slecht weer werd![]()
Mij hoor je niet klagen vanwege dat misverstand![]()
Wat voor oordopjes hebben jullie. Denk dat het wel tijd wordt voor een setje
Dat wordt je liever doof dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen"Dus 120 euro, nee dan hoeft het voor mij niet
![]()
Laatste tijd draaien ze Marokkaanse rap liedjes op de regio radioquote:Liedjes die me oproepen tot Jihad![]()
Is zelfs een topic op M-F over.quote:Dacht dat het nog wel meeviel met Nitro. Maar nu ik merk dat er sowieso weinig tot geen dealers zijn voor Nitro helmen of accesoires had ik beter een ander merk kunnen nemen
Nog erger.quote:Was op een maandag, tweede paasdag denk ik. Waren allemaal aanbiedingen en de hele winkel stond nog vol
Ja lekker hoor !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:04 schreef Makster het volgende:
Hahahahaha, mooi geloof hoor. Zorgen dat je een martelaar wordt en dan naar ht paradijs met 84 maagden, goeie shit zeg ik je![]()
Mijn Airoh systeemhelm is stiller dan mijn AGV hiervoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb Alpine oordopjes![]()
met die systeem helm van mij is het gewoon niet te doen om zonder doppen te rijdenecht veel herrie
![]()
Niet liegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:11 schreef ondeugend het volgende:
Deze maagdheeft een date vanavond. De vorige kan ik me al niet eens meer herinneren.
Maar ik wens jullie ook veel plezier.
Ik weet alleen dat het heel lang geleden is......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet liegen.![]()
![]()
En wat kan je niet herrinneren, de date zelf, de dater, of hoe lang het geleden was dat je gedated had.![]()
Ik zeg succes met het ontmaagden dan maarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja lekker hoor !![]()
Die maagden gaan toch allemaal tekort komen op die manier ! Sterker nog, met een beetje pech blijven ze ook daar maagd !
* opkomt voor de rechten van de maagden.
Deze maagdheeft een date vanavond. De vorige kan ik me al niet eens meer herinneren.
Maar ik wens jullie ook veel plezier.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:39 schreef Makster het volgende:
3![]()
Maakt het inderdaad wat makkelijker ja, goed ontworpen zeg ik danKijk ook eerst wel even die microfiches door als ik aan de slag ga, kan veel gezeik schelen.
Maar goed jij weet ze nu al te vinden dus dat is al geregeld
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:57 schreef Makster het volgende:
@Pep,
We gaan die supermoto voorspatbordjes anders regelen. Goedkoper en precies het zelfde. Ik kom er nog op terug
0% denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke motorfokkers gaan maandag de elfstedentocht rijden?
Snel genoeg meneerquote:
Nou, en als het goed is mag je wel een tijdje in de hemel blijven hoor, dus i'm with stupid.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
Ik zeg succes met het ontmaagden dan maar
Mijn vriendin zit lekker een weekend in Parijs voor haar studie![]()
Lekker simpel mannen weekend. Shoarma, chips, porno en bier
Great to be a man
![]()
![]()
je kunt 5 minuten 80 km/h rijden zonder beschadiging op te lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:32 schreef Makster het volgende:
maar hee daar heb je alleen last van als je 180 ofzo en harder rijdt.![]()
Wattuhquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kunt 5 minuten 80 km/h rijden zonder beschadiging op te lopenhet zijn idd k#tdingen waar je aan moet wennen maar je loopt zo gauw beschadiging op zonder het te merken...tot je op een dag bij alles wat mensen zeggen moet zeggen wat zeg je??
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:20 schreef Makster het volgende:
Snel genoeg meneer
Klik
Is dezelfde als op klx.de en goedkoper en verschillende kleuren![]()
Internet, gotta love it![]()
Eensch is, misschien krijgen we korting als we 2 tegelijk bestellenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik vind die onderdelen al zo goedkoop. Kicken spatbordjes hoor.
[afbeelding]
Tegenover zo'n spatbord.
[afbeelding]
Zijn er verschillende merken enzow? Wat hebben die van jou gekost en ben je er tevreden over?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb Alpine oordopjes![]()
met die systeem helm van mij is het gewoon niet te doen om zonder doppen te rijdenecht veel herrie
![]()
Voor d'r studie, en dat geloof je zelf zekerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit lekker een weekend in Parijs voor haar studie![]()
Lekker simpel mannen weekend. Shoarma, chips, porno en bier
Great to be a man
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Voor d'r studie, en dat geloof je zelf zeker
Is nu lekker een SOA aan het oplopen en krijg jij binnenkort weer over de vloer![]()
![]()
Geef is aan mijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens ook gelijk het stuurkuipje bij mijn ouders meegenomen.
Die hadden mij maandag bij de motor gebracht, en het kuipje kon ik zelf niet meenemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gratizz erbij gekregen.![]()
Meine father is Deutsche meister gewesen, aber ich kreige klappen wenn er meine Deutsch sehen wurde.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:30 schreef Makster het volgende:
Eensch is, misschien krijgen we korting als we 2 tegelijk bestellen
Wie gut ist ihren deutsch
Leuk dingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens ook gelijk het stuurkuipje bij mijn ouders meegenomen.
Die hadden mij maandag bij de motor gebracht, en het kuipje kon ik zelf niet meenemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gratizz erbij gekregen.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Ik wil een gewoon plat nummerbord voorkantkapje en daar een halogeen in bouwen. Moet niet zo lastig zijn toch![]()
Vind dat net wat origneler en mooier, en het houdt je weer van de straat
Of je de enige bent die wat te eten besteldquote:
Wattt????quote:
dat is dingen uit zijn verband trekkenquote:Moet je dan ook een filter in je helm bouwen zodat je geen uitlaat gassen inademd![]()
zeker waarquote:Ff serieus, een dag je houseparty, avondje discotheek richt meer schade aan. In Hicham zijn geval zijn Mp3
Mein Vater war Deutscher Meister, aber ich bekomme Eine hinter die Ohren wenn er mein Deutsch sehen wurde.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meine father is Deutsche meister gewesen, aber ich kreige klappen wenn er meine Deutsch sehen wurde.
Aber der Ralf ist zu hause habe ich von meine e-mail berichte gesehen, und er habt mir schon fur louis.de einen brief geschreBen.![]()
Hmm ik weet het niet .. misschien toch die andere van Croix, en dan een groene plaat erop.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
Yeah, CR gezien, blijft eeuwig goede shit
In het topic van die ZX dennis, die had het ook gedaan. W8 ff kijken of ik nu wel kan linken ofzo, uno momento....
[afbeelding]
zo dus
Bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:59 schreef RB het volgende:
[..]
Mein Vater war Deutscher Meister, aber ich bekomme Eine hinter die Ohren wenn er mein Deutsch sehen wurde.
Aber der Ralf ist zu Hause habe ich von meine e-Mail gesehen, und er hatt mir schon einmal einen Brief geschrieben für Louis.de
![]()
![]()
![]()
Klaverblad is zeer relaxed met een SS. Eerste keer op het KB was ik echt een uur lang rondjes aan het rijden op Gorinchem. Was iedereen al kwijt omdat die uit voorzorg voor wouten maar 10 minuten ging en daarna naar de carpoolplaats verderop. Had ik niet verstaan dus ik dacht dat ze allang weer naar huis waren. Dan maar alleen verderquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Of je de enige bent die wat te eten besteld![]()
![]()
Maareeuh, ik liep dus naar buiten en stapte op mijn motor in vol ornaat.Ik doe hem aan, helemaal nix!!!
Alsof mijn dodeman uit stond
Want hij gaf geen ratel nix.
Het rode 'controle' lampje bleef dus aan.
Ik de motor even verderop gereden want ik stond op de stoep
en ging even mijn telefoon halen die ik binnen had laten liggen.
Loop ik weer terug al bellend naar Hichamondertussen op de startknop drukken hoor ik me daar toch een dikke roffel. Oh nee, dat is mijn motor die stationair draait. Vet geluid man.
Tot zover mijn relaas....
![]()
Voor mijn part gaan we morgen Beekbergen rijden OPMDe Brabanders zijn al gereserveerd door de Limburhhers.
Damn, heb net echt een hele tijd achter iemand aan gereden op het klaverblad (spijkerbroek
) Na een tijdje liet ie mij voor en raakte ik hem kwijt
(niet omdat ik zo snel was maar omdat ik auto's buitenom inhaalde, kon hij natuurlijk niet wagen met z'n spijkerbroek
)
Heb er echt veel van geleerd, durf nuveel meer de motor op het laatste moment met hoge snelheid de bocht in te gooienVroegah remde ik keihard voor de bocht, en dan gaat het juist fout
heb ik nu afgeleerd.
Ennuuh, bocht inkijken ging ook goed. Elke keer datik naar het glinsterende en versleten en verotte wegdek keek begon ik heen en weer te stuiteren
Dus ik keek gewoon niet meer voor me
/smiley mode.
Nu nog even kijken of er nog wat valt te quoten vandaag in FokMC
dat mens opende haar mond niet als ze praatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:57 schreef Youssef het volgende:
Of je de enige bent die wat te eten besteld![]()
![]()
ik weet nog wel een leukere rit voor morgenquote:Voor mijn part gaan we morgen Beekbergen rijden OPM
wat?? vreemdgangersquote:De Brabanders zijn al gereserveerd door de Limburhhers.
verslavend hequote:Damn, heb net echt een hele tijd achter iemand aan gereden op het klaverblad (spijkerbroek) Na een tijdje liet ie mij voor en raakte ik hem kwijt
(niet omdat ik zo snel was maar omdat ik auto's buitenom inhaalde, kon hij natuurlijk niet wagen met z'n spijkerbroek
)
Heb er echt veel van geleerd, durf nuveel meer de motor op het laatste moment met hoge snelheid de bocht in te gooienVroegah remde ik keihard voor de bocht, en dan gaat het juist fout
heb ik nu afgeleerd.
Ennuuh, bocht inkijken ging ook goed. Elke keer datik naar het glinsterende en versleten en verotte wegdek keek begon ik heen en weer te stuiteren
Dus ik keek gewoon niet meer voor me
/smiley mode.
Ik neem aan dat je al aan het uitstippelen bent?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet nog wel een leukere rit voor morgendijkjes van nijmegen naar tiel
dubbel wegdek dus lekker breed
Vorig jaar 11 meetings waar ik bij was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
Noem jij maar een plaats en tijd. I'll be there,![]()
Had niet verwacht dat jullie ook gewoon vaak wilden rijden met de MC![]()
zal straks ff kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
Noem jij maar een plaats en tijd. I'll be there,
ik heb geen leven meer dus wmb elke zondag rijden...quote:Had niet verwacht dat jullie ook gewoon vaak wilden rijden met de MC
quote:En een klaverblad bij goed weer is een verplichting![]()
Dit jaar 1quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 11 meetings waar ik bij was.![]()
Tot nu toe begrepen ze mijn Duits ook dus komt goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En had een Duitser in Duitsland het ook begrepen mijn verhaal?![]()
Idd, echt een n00b, hoe kan je nou niet weten wat KB isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]vorige week vroeg je nog KB, wattisda
![]()
n00b
![]()
Wat boeit het nou of ik een afkorting niet weetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb geen leven meer dus wmb elke zondag rijden...
[..]vorige week vroeg je nog KB, wattisda
![]()
n00b
![]()
Nie liegen he, zijn er al tweequote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:16 schreef Youssef het volgende:
Wat boeit het nou of ik een afkorting niet weet![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers dat ik je buitenom inhaalde de vorige meet en dat je in de vonkenregen van mijn titaniumsliders moest happen
![]()
Okquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat wordt met zijn 3en rijden, denk iken een route zal er niet gereden worden hoor...gewoon neus achterna
zie mijn postquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Okgeef eens een indicatie op aan kaartje ofzo
Ze moeten gewoon mee vinnikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@mercy of raus: zou 1 van jullie ff de route willen posten van de dijkjes nijmegen-tiel?? geen idee waar die beginnen namelijk
LOLquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon mee vinnik
Limburhhh suxGewoon lekker dijken rijden met ons stelletje NSB'ers
Nope nog nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:33 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL
en hoop niet dat dit de laatste post is want ik open niks, dan weetje het vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |