Volgens mij gaat dat lampje niet branden als er te wienig olie in zit maar als er te weinig oliedruk is. Wat er aan de hand kan zijn weet ik niet. Zie het verband tussen niet starten en olielampje niet. Misschien gewoon gare accu? Dan start de bike zo ie zo moeilijk en kan goed zijn dat dan ook het lampje gaat branden....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Moet even van Youssef posten dat z'n olielampje ging branden en dat de motor niet wou starten. Na een tijdje wou de motor wel weer starten. Alleen weet ik niet of z'n olielampje al uit is gegaan of niet![]()
Volgens mij kan het van alles zijn maar hij wou dat ik het alvast in de Fok!MC ging posten
Terwijl hier toch niemand is![]()
Orrdoppies zijn KUT. Ik heb van die alpine dingen. maar ik vind het echt niks. Zitten niet fijn en het is toch niet wat ik ervan gedacht had. Het drukt inderdaad wel het windgeruis enzo maar hee daar heb je alleen last van als je 180 ofzo en harder rijdt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef hicham het volgende:
Koop een fatsoenlijke motor![]()
![]()
Ik dacht ook dat het slecht weer werd![]()
Mij hoor je niet klagen vanwege dat misverstand![]()
Wat voor oordopjes hebben jullie. Denk dat het wel tijd wordt voor een setje
Alpine zijn goede doppies. Zijn nog betaalbaar en je krijgt 2 soorten dempingsbuisjes erbij. Je kan van die opmaat gemaakte kopen maar dan leg je iets van 120 euro ofzo neerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
Volgens mij hebben OPM en Mercy dezelfde oordopjes toch? Ik heb ook iets van 'fuck oordopjes'maar begint nu toch wel irritant. Die piep in mijn oren lijkt steeds erger te worden en ik denk dat het motorrijden daar wat mee te maken heeft
(icm het te hard naar mp3 speler luisteren
)
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
(icm het te hard naar mp3 speler luisteren)
Het type helm maakt ook veel uit in lawaai, Nitro staat niet zo goed bekend.quote:Heb er nu vooral last met snelweg rijden, de rest kan me geen ene flikker schelenIk had net op de terugweg van Utrecht tegenwind en als je dan continu 150 ...euh, 120
rijdt dan merk je dat wel
quote:
Was me ook al opgevallenquote:Bij Motoport was het retedrukik dacht het net gehaald te hebben, maar ze smijten niet precies om 16:00 de deur dicht als er veel mensen zijn.
Moet ook nog ff foto van de binnenkant maken, zit een raar membraam in.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:47 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
wat is dat voor een groot gat aan het eind van je demper
Winkeliers pesten op hun kostbare zaterdag.quote:Was me ook al opgevallenKwam daar een keer, vroeg wat dingen over pinlock en of hun het eventueel voor mij erop wouden doen. Zeiden ze dat als hun het voor me 'moesten' doen dat ik dan doordeweeks als het wat minder druk is moest langskomen. Toen ik vroeg of ze nu geen tijd hadden zei ze 'we zijn al dicht
'. Wat doe ik hier dan nog binnen??!
![]()
![]()
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Alpine zijn goede doppies. Zijn nog betaalbaar en je krijgt 2 soorten dempingsbuisjes erbij. Je kan van die opmaat gemaakte kopen maar dan leg je iets van 120 euro ofzo neer
Van buitenaf merkt niemand het dus posen kan je blijven doen, jammer genoeg ben ik niet zo een poser als jijquote:Die piep die went wel joh![]()
Liedjes die me oproepen tot Jihadquote:
Dacht dat het nog wel meeviel met Nitro. Maar nu ik merk dat er sowieso weinig tot geen dealers zijn voor Nitro helmen of accesoires had ik beter een ander merk kunnen nemenquote:Het type helm maakt ook veel uit in lawaai, Nitro staat niet zo goed bekend.![]()
Mooi zijn ze wel, dus ja doof of lelijk zijn.![]()
Was op een maandag, tweede paasdag denk ik. Waren allemaal aanbiedingen en de hele winkel stond nog volquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Winkeliers pesten op hun kostbare zaterdag.![]()
![]()
Die normale zijn iets van 20 a 25 euro ofzo dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen"Dus 120 euro, nee dan hoeft het voor mij niet
![]()
Komt nog welquote:Van buitenaf merkt niemand het dus posen kan je blijven doen, jammer genoeg ben ik niet zo een poser als jij![]()
Hahahahaha, mooi geloof hoor. Zorgen dat je een martelaar wordt en dan naar ht paradijs met 84 maagden, goeie shit zeg ik jequote:Liedjes die me oproepen tot Jihad![]()
ik heb Alpine oordopjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef hicham het volgende:
Koop een fatsoenlijke motor![]()
![]()
Ik dacht ook dat het slecht weer werd![]()
Mij hoor je niet klagen vanwege dat misverstand![]()
Wat voor oordopjes hebben jullie. Denk dat het wel tijd wordt voor een setje
Dat wordt je liever doof dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen"Dus 120 euro, nee dan hoeft het voor mij niet
![]()
Laatste tijd draaien ze Marokkaanse rap liedjes op de regio radioquote:Liedjes die me oproepen tot Jihad![]()
Is zelfs een topic op M-F over.quote:Dacht dat het nog wel meeviel met Nitro. Maar nu ik merk dat er sowieso weinig tot geen dealers zijn voor Nitro helmen of accesoires had ik beter een ander merk kunnen nemen
Nog erger.quote:Was op een maandag, tweede paasdag denk ik. Waren allemaal aanbiedingen en de hele winkel stond nog vol
Ja lekker hoor !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:04 schreef Makster het volgende:
Hahahahaha, mooi geloof hoor. Zorgen dat je een martelaar wordt en dan naar ht paradijs met 84 maagden, goeie shit zeg ik je![]()
Mijn Airoh systeemhelm is stiller dan mijn AGV hiervoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb Alpine oordopjes![]()
met die systeem helm van mij is het gewoon niet te doen om zonder doppen te rijdenecht veel herrie
![]()
Niet liegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:11 schreef ondeugend het volgende:
Deze maagdheeft een date vanavond. De vorige kan ik me al niet eens meer herinneren.
Maar ik wens jullie ook veel plezier.
Ik weet alleen dat het heel lang geleden is......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet liegen.![]()
![]()
En wat kan je niet herrinneren, de date zelf, de dater, of hoe lang het geleden was dat je gedated had.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |