abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27006971

Pepijn: was net gewoon even langs de dichtsbijzijnde motordealer gereden omdat ze me nu toch al kennen Mijn pa wist niet zeker of hij zo een boutje had. Daar aangekomen vroeg ik ernaar, blijkt hij toevallig een sleutel met bout erin in de auto hebben liggen die hij gelijk bij mijn remstang erin kon proppen (we stonden buiten en hun waren bezig met andere motoren uitladen, vandaar die auto ) Snel + gratis klaar

Weet nu ook meteen hoe ik makkelijk kan zien hoe het met mijn voorremblokjes gaat

Ben ook naar Motozoom in Utrecht gereden voor een tanktas. Niet te groot, niet te klein. Precies goed Met een handig kaartvak Meer een beetje impulsaankoop omdat ik niet echt 100% overtuigd was, maar wou het toch wel Maar goed, de economie draait op impulsaankopen toch ?

Had ook ff een paar zaken in de buurt afgebeld of ze potverdorie nou eens een getint vizier voor mijn helm hadden. Niemand heeft het op voorraad, wat hebben ze toch met Nitro helmen Volgende week krijgt die zaak in Haarlem ze binnen als het goed is Waar ik de vorige keer dus voor een dichte deur stond maar ze zijn weer open zeiden ze

En kom ik thuis, denk ik eindelijk beetje klaar te zijn met mijn motorspulletjes, zie ik dat de bevestigingsbeugel van m'n uitlaat aan het kapot gaan is. Het ijzer is wel goed, maar het rubber dat eromheen zit laat nu helemaal los Heb dus binnenkort nieuwe ring nodig, of ik snij het rubber aan de zijkanten gewoon weg Zit toch nog genoeg onder het ijzer zelf

Houd het ooit op
pi_27007670
Moet even van Youssef posten dat z'n olielampje ging branden en dat de motor niet wou starten. Na een tijdje wou de motor wel weer starten. Alleen weet ik niet of z'n olielampje al uit is gegaan of niet

Volgens mij kan het van alles zijn maar hij wou dat ik het alvast in de Fok!MC ging posten

Terwijl hier toch niemand is
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:07:12 #228
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_27007673
Koop een SM

Edit:

KOOP ALLEBIJ EEN SM

[ Bericht 30% gewijzigd door Makster op 14-05-2005 18:12:17 ]
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:09:33 #229
17596 Makster
pi_27007735
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Moet even van Youssef posten dat z'n olielampje ging branden en dat de motor niet wou starten. Na een tijdje wou de motor wel weer starten. Alleen weet ik niet of z'n olielampje al uit is gegaan of niet

Volgens mij kan het van alles zijn maar hij wou dat ik het alvast in de Fok!MC ging posten

Terwijl hier toch niemand is
Volgens mij gaat dat lampje niet branden als er te wienig olie in zit maar als er te weinig oliedruk is. Wat er aan de hand kan zijn weet ik niet. Zie het verband tussen niet starten en olielampje niet. Misschien gewoon gare accu? Dan start de bike zo ie zo moeilijk en kan goed zijn dat dan ook het lampje gaat branden....
pi_27007895
gaat er dit weekend nog gereden worden
pi_27007908
lims, wat is dat toch met die motoren die niet willen starten
pi_27007980
Hey, dat van mij was gewoon een enthousiasmefoutje

Even snel motor willen starten en vervoglens de boel laten verzuipen Wat er met Youssef is weet ik niet Ik weet niet of er dit weekend nog gereden wordt Pepijn zou toch wat regelen Het is iig moor weer geweest afgelopen 2 dagen (wel veel wind )

SM = nog meer onderhoud
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:21:35 #233
17596 Makster
pi_27008007
Rijden is voor mij een No Go

En het zou toch kut weer zijn vandaag?
pi_27008155
Koop een fatsoenlijke motor

Ik dacht ook dat het slecht weer werd
Mij hoor je niet klagen vanwege dat misverstand

Wat voor oordopjes hebben jullie. Denk dat het wel tijd wordt voor een setje
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:32:44 #235
17596 Makster
pi_27008286
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef hicham het volgende:

Orrdoppies zijn KUT. Ik heb van die alpine dingen. maar ik vind het echt niks. Zitten niet fijn en het is toch niet wat ik ervan gedacht had. Het drukt inderdaad wel het windgeruis enzo maar hee daar heb je alleen last van als je 180 ofzo en harder rijdt.

De eerste bocht die ik nam met de oordoppies in lag ik bijna in de wei, ik baseerde mijn snelheid ook altijd op motor / uitlaat geluid en dat was nu dus iets anders

Moet wel zeggen dat het helpt als je een hele dag op pad ga maar ik mot ze niet

En wil je ze kopen, koop ze van alpine
pi_27008471
Volgens mij hebben OPM en Mercy dezelfde oordopjes toch? Ik heb ook iets van 'fuck oordopjes' maar begint nu toch wel irritant te worden. Die piep in mijn oren lijkt steeds erger te worden en ik denk dat het motorrijden daar wat mee te maken heeft (icm het te hard naar mp3 speler luisteren )

Heb er nu vooral last met snelweg rijden, de rest kan me geen ene flikker schelen Ik had net op de terugweg van Utrecht tegenwind en als je dan continu 150 ...euh, 120 rijdt dan merk je dat wel
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:44:07 #237
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27008495

Moest net even snel weg, keek om 15:35 tot hoe laat Motoport open was .. 16:00!
Ik moest de kenteken plaat nog monteren en de motor naar buiten krijgen. Sleutel van het tuinhek kon ik niet vinden dus dan maar over de drempel van de voordeur.
Terug net was wat lastiger, ding is toch wat zwaarder dan de CR merk je dan.

Bij Motoport was het retedruk ik dacht het net gehaald te hebben, maar ze smijten niet precies om 16:00 de deur dicht als er veel mensen zijn.
Ik had wel bekijks met de KLX.

Daarna nog een ommetje gemaakt naar het schadeherstelbedrijf, die zou maar tot 12:00 uur werken vandaag, maar hij was nog druk met een andere klus. Wel even het radiateuroogje afgegeven, en toen even wat bij pa en ma wezen drinken.

Net thuis, en even met een spuitbus de onderkant van het blok ingespoten om alle natte olie die er al op zat af te breken, daarna met een oude afwasborstel nog 2 keer zitten schrobben. Nog niet perfect, maar ja tís weer een stapje verder.

Terwijl ik bezig was kwamen er nog kinderen vragen of ik even voor ze wilde stunten.
Ik heb wel even gestart en een paar flink flink gasgeven.
De buurman van 72 kwam nog even polshoogte nemen toen.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:44:48 #238
17596 Makster
pi_27008509
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
Volgens mij hebben OPM en Mercy dezelfde oordopjes toch? Ik heb ook iets van 'fuck oordopjes' maar begint nu toch wel irritant. Die piep in mijn oren lijkt steeds erger te worden en ik denk dat het motorrijden daar wat mee te maken heeft (icm het te hard naar mp3 speler luisteren )
Alpine zijn goede doppies. Zijn nog betaalbaar en je krijgt 2 soorten dempingsbuisjes erbij. Je kan van die opmaat gemaakte kopen maar dan leg je iets van 120 euro ofzo neer

Die piep die went wel joh
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:47:08 #239
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27008539
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
(icm het te hard naar mp3 speler luisteren )
En wat luister je dan..
quote:
Heb er nu vooral last met snelweg rijden, de rest kan me geen ene flikker schelen Ik had net op de terugweg van Utrecht tegenwind en als je dan continu 150 ...euh, 120 rijdt dan merk je dat wel
Het type helm maakt ook veel uit in lawaai, Nitro staat niet zo goed bekend.
Mooi zijn ze wel, dus ja doof of lelijk zijn.
pi_27008543
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]
wat is dat voor een groot gat aan het eind van je demper
quote:
Bij Motoport was het retedruk ik dacht het net gehaald te hebben, maar ze smijten niet precies om 16:00 de deur dicht als er veel mensen zijn.
Was me ook al opgevallen Kwam daar een keer, vroeg wat dingen over pinlock en of hun het eventueel voor mij erop wouden doen. Zeiden ze dat als hun het voor me 'moesten' doen dat ik dan doordeweeks als het wat minder druk is moest langskomen. Toen ik vroeg of ze nu geen tijd hadden zei ze 'we zijn al dicht '. Wat doe ik hier dan nog binnen??!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:50:19 #241
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27008612
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
wat is dat voor een groot gat aan het eind van je demper
Moet ook nog ff foto van de binnenkant maken, zit een raar membraam in.
quote:
Was me ook al opgevallen Kwam daar een keer, vroeg wat dingen over pinlock en of hun het eventueel voor mij erop wouden doen. Zeiden ze dat als hun het voor me 'moesten' doen dat ik dan doordeweeks als het wat minder druk is moest langskomen. Toen ik vroeg of ze nu geen tijd hadden zei ze 'we zijn al dicht '. Wat doe ik hier dan nog binnen??!
Winkeliers pesten op hun kostbare zaterdag.
pi_27008837
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Makster het volgende:

[..]

Alpine zijn goede doppies. Zijn nog betaalbaar en je krijgt 2 soorten dempingsbuisjes erbij. Je kan van die opmaat gemaakte kopen maar dan leg je iets van 120 euro ofzo neer
Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen" Dus 120 euro, nee dan hoeft het voor mij niet
quote:
Die piep die went wel joh
Van buitenaf merkt niemand het dus posen kan je blijven doen, jammer genoeg ben ik niet zo een poser als jij
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En wat luister je dan..
Liedjes die me oproepen tot Jihad
quote:
Het type helm maakt ook veel uit in lawaai, Nitro staat niet zo goed bekend.
Mooi zijn ze wel, dus ja doof of lelijk zijn.
Dacht dat het nog wel meeviel met Nitro. Maar nu ik merk dat er sowieso weinig tot geen dealers zijn voor Nitro helmen of accesoires had ik beter een ander merk kunnen nemen Overigens komt deze beslissing ook vanwege de Viper demper, maakt nogal een herrie mooi geluid
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Winkeliers pesten op hun kostbare zaterdag.
Was op een maandag, tweede paasdag denk ik. Waren allemaal aanbiedingen en de hele winkel stond nog vol
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:04:21 #243
17596 Makster
pi_27008922
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Mijn moeder vroeg net nog toen ik een tanktas ging halen "Heb je onderhand niet alles al voor je motor gekocht, je blijft maar spulletjes halen" Dus 120 euro, nee dan hoeft het voor mij niet
Die normale zijn iets van 20 a 25 euro ofzo dus dat valt wel mee
quote:
Van buitenaf merkt niemand het dus posen kan je blijven doen, jammer genoeg ben ik niet zo een poser als jij
Komt nog wel
quote:
Hahahahaha, mooi geloof hoor. Zorgen dat je een martelaar wordt en dan naar ht paradijs met 84 maagden, goeie shit zeg ik je
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:06:41 #244
17596 Makster
pi_27008973
En dan zeggen dat ik een poser ben

DIKKE LUL, krijg hem niet gelinkt
[/img]
Op weg naar een gala van zijn school Meesterlijk zeg ik je

[ Bericht 11% gewijzigd door Makster op 14-05-2005 19:13:05 ]
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:07:33 #245
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27008986
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 18:27 schreef hicham het volgende:

ik heb Alpine oordopjes

met die systeem helm van mij is het gewoon niet te doen om zonder doppen te rijden echt veel herrie
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:09:28 #246
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27009019
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Dat wordt je liever doof dus.
quote:
Laatste tijd draaien ze Marokkaanse rap liedjes op de regio radio versta er geen hol van.
Dacht dat we in Nederland waren.
quote:
Dacht dat het nog wel meeviel met Nitro. Maar nu ik merk dat er sowieso weinig tot geen dealers zijn voor Nitro helmen of accesoires had ik beter een ander merk kunnen nemen
Is zelfs een topic op M-F over.
quote:
Was op een maandag, tweede paasdag denk ik. Waren allemaal aanbiedingen en de hele winkel stond nog vol
Nog erger.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:11:01 #247
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27009051
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:04 schreef Makster het volgende:

Hahahahaha, mooi geloof hoor. Zorgen dat je een martelaar wordt en dan naar ht paradijs met 84 maagden, goeie shit zeg ik je
Ja lekker hoor !
Die maagden gaan toch allemaal tekort komen op die manier ! Sterker nog, met een beetje pech blijven ze ook daar maagd !
* opkomt voor de rechten van de maagden.

Deze maagd heeft een date vanavond. De vorige kan ik me al niet eens meer herinneren.
Maar ik wens jullie ook veel plezier.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:11:02 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27009052
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb Alpine oordopjes

met die systeem helm van mij is het gewoon niet te doen om zonder doppen te rijden echt veel herrie
Mijn Airoh systeemhelm is stiller dan mijn AGV hiervoor.

Ze zeggen inderdaad dat alle systeemhelmen zo'n pokke herrie maken.

Alleen BMW en Schuberth hebben geloof ik extra stille versie's, maar voor dat geld koop je een KLX.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:12:14 #249
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27009074
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:11 schreef ondeugend het volgende:
Deze maagd heeft een date vanavond. De vorige kan ik me al niet eens meer herinneren.
Maar ik wens jullie ook veel plezier.

Niet liegen.

En wat kan je niet herrinneren, de date zelf, de dater, of hoe lang het geleden was dat je gedated had.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 19:13:55 #250
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27009101
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Niet liegen.

En wat kan je niet herrinneren, de date zelf, de dater, of hoe lang het geleden was dat je gedated had.
Ik weet alleen dat het heel lang geleden is......
De rest vervaagt snel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')