Dat kan ik ook wel snappenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb uitgeslapen dus ik voel me niet kutVoelt pas kut als je de hele week weinig hebt geslapen en je in de avond realiseert dat je weer om 5 uur op moet
![]()
Ik vind jou voorlopig nog redelijk onschuldig.... maar diegene die het verteld heeft ....... ?quote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel snappen
MAar ik kap er mee voor vandaag, tis mooi geweest
Mensen Adios und frohe weihnachten![]()
Hooii![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
Hmmm ik zoek dat wel uit.
*iets mompelt over zweep, knie en blote harige billen
Was jij het of wil je nou dat je het was ?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik nietMarokanen hebben haar over het hele lichaam zag ik in het zwembad.
![]()
Ik denk dat het mister deeptone is, die op stap ging met Youssef om naar een wrak van een boer te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind jou voorlopig nog redelijk onschuldig.... maar diegene die het verteld heeft ....... ?
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mister deeptone is, die op stap ging met Youssef om naar een wrak van een boer te kijken.![]()
wij worden knapper als we ouder wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
Leeftijd is bij mannen minder van belang.![]()
Dat was toch een rijkeluiskind?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mister deeptone is, die op stap ging met Youssef om naar een wrak van een boer te kijken.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat was toch een rijkeluiskind?De boer kwam uit Beesd.
En dat was de zachte G brigade.
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Jullie zijn met 28 over jullie sexuele top heen joh... niet lullen nou !
Ik noem iedereen een boer met een brakke Kawa.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat was toch een rijkeluiskind?De boer kwam uit Beesd.
En dat was de zachte G brigade.
![]()
Hij bedoelde ook RB, maar Pep heeft dat hierboven al toegelicht. Begreep alles ook, wilde alleen mijn visie op het geheel toelichtenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik dacht RB![]()
Jammer dat er geen (zachte) G in Auw zit dan.
Heb je er alsnog teveel over gezegdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Zal er niet teveel over zeggen.
Draait dan niet meer om klaarkomen, of de daad zelf, maar om lang genieten.![]()
vroeger deed je het de hele nacht, nu doe je er de hele nacht over om het te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Zal er niet teveel over zeggen.
Draait dan niet meer om klaarkomen, of de daad zelf, maar om lang genieten.![]()
Even inloggen daarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Geen toegang
Je hebt niet voldoende rechten om deze pagina te mogen bekijken.
Ik ben niet geregistreerd daar.... na alle negatieve berichtgevingen hier destijds.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even inloggen daarof probeer deze eens.
![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef stinkie het volgende:
vroeger deed je het de hele nacht, nu doe je er de hele nacht over om het te doen
Pcies.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
vroeger deed je het de hele nacht, nu doe je er de hele nacht over om het te doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Topic staat in Off-Topic forum, en dat is alleen voor geregistreerden toegankelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben niet geregistreerd daar.... na al negatieve berichtgevingen hier destijds.
Je 'deze' doet het ook niet.
Dan heb ik mijn best gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben niet geregistreerd daar.... na al negatieve berichtgevingen hier destijds.
Je 'deze' doet het ook niet.
Ja , ik ben naiëf.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn best gedaan.
Negatieve berichtgeving, en jij luistert dan.![]()
Zeg !quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef Patrick281 het volgende:
Over lichaamshaar gesproken.
Bescherm het Braziliaans regenwoud heet de foto.
Maandag ws. toerritje naar Tholenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef ondeugend het volgende:
Zeg !
Zorg jij een even dat je 'normaal' kunt meeten... ipv die rare brommers te rijden die op een vervelende mug lijken.
^quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maandag ws. toerritje naar Tholenen gisteren 70 kilometer gereden. Meer kan makkelijk.
![]()
Kan nét niet denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dames opgelet.
Alleen te krap voor Ondeugend.![]()
ik zal d'r ff laten reageren als ze terug isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies.
En jij ? Heeft BE nog wat aan je ?
Staan de massageolie en de kaarsjes nog niet klaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zal d'r ff laten reageren als ze terug is
!!!111!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef Patrick281 het volgende:
Reetveter weer eens uit de kast gehaald enzo..t'is weer dat ene speciale moment eens paar jaar..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:42 schreef hicham het volgende:
Nou, ik ga slapen voordat de boel hier escaleert!!
Doeg![]()
![]()
Jullie hebben zeker ook al toegang tot Het Keldertje![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |