Meneer Lquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef Troel het volgende:
aangezien een aantal jaar geleden hier het idee ontstaan is voor een bepaald topic, ook even het linkje van het tweede deel :
Mannen beffen liever dan vrouwen pijpen?
Geniet ervan en schroom niet te posten
Oew, en natuurlijk hoi liefurds
Andy!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Andyvie het volgende:
Troel! Hoe is het?
@wonderer: $700 mijn hemel en ik vond Wageningen als duur...
Ik ben de sleutel, jij het slotquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef Troel het volgende:
Meneer L![]()
Waarom ben je eigenlijk homo, we hadden prima bij elkaar gepast
meegaapquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gaap
etenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders zijn er, we gaan eten, dag allemaal!
ME MEquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Blond19 het volgende:
ik heb hele slechte zin...En als ik slechte zin heb dan heb ik zin om mensen af te zeiken en de grond in te trappen
dus ik zal vandaag maar iets eerder gaan tv kijken
of zijn er vrijwilligers?
![]()
Ja, met mij ook hoor. Ik ben lekker vakantie aan het vieren en lekker aan het niksen en zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Andy!!!!
Ja, gaat wel goed geloof ikDenk ik
Ik ben een beetje hyper vandaag en misschien morgen ook nog wel...
Met jou?
Wie kreeg er toen ook alweer wat in zijn oog van wie? Dat was Error toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben de sleutel, jij het slot
Ik ben de heuvel, jij de grot
![]()
Ik zal je altijd blijven beschermen tegen prikkende errors hoor!
Wanneer gaan we weer memoriën met bierviltjes?!
ja, de Troel's Homomeet is niet echt doorgegaan geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben de sleutel, jij het slot
Ik ben de heuvel, jij de grot
![]()
Ik zal je altijd blijven beschermen tegen prikkende errors hoor!
Wanneer gaan we weer memoriën met bierviltjes?!
Ik prikte in zijn oog ja... Hij heeft de rest van de avond met een rood oog gelopen... Was ook aan het begin van de avondquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wie kreeg er toen ook alweer wat in zijn oog van wie? Dat was Error toch?
Wat in het vat zit verzuurt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:01 schreef Troel het volgende:
ja, de Troel's Homomeet is niet echt doorgegaan geloof ik.
Je bent zo stil?quote:
Dat was wel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik prikte in zijn oog ja... Hij heeft de rest van de avond met een rood oog gelopen... Was ook aan het begin van de avond![]()
![]()
Ik geloof dat ik maar snel weer wegga, straks is er ook eentje van mijquote:
geef er mij een paar !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef Blond19 het volgende:
ik ga 'n overdosis slaappillen nemen zodat ik eindelijk eens vroeg in slaap val![]()
quote:
Ik weet nog wel een andere grapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
gelukkig geen grappen over achteruit inparkeren enzo
Ik weet ons allereerste meet nog!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zou ook haske makkelijk zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont he!quote:
Same herequote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
ben blij dat ik een braaf usertje ben, en redelijk nieuw !
quote:
Jaaa, nu word je bang he! Je zit gewoon te trillen op je stoel!quote:
doen doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef Blond19 het volgende:
ik ga 'n overdosis slaappillen nemen zodat ik eindelijk eens vroeg in slaap val![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
doen doenneem dan wel de juiste anders word je morgen vroeg weer wakker zou zonde zijn!
![]()
Geen bijpassende citroen? Nou is die Mango helemaal alleen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een Mango gekocht bij de Albert Heijn. Eetrijp staat erop. En dat-ie niet tegen kou kan..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen bijpassende citroen? Nou is die Mango helemaal alleen..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
doen doenneem dan wel de juiste anders word je morgen vroeg weer wakker zou zonde zijn!
![]()
Of niet natuurlijk.quote:
Die mango heeft binnenkort een lounge, een bibliotheek én een zwembad tot zijn beschikking!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
en boem!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:20 schreef Andyvie het volgende:
Iets met een auto en een bocht en nog een auto
Dat is de Citroen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die mango heeft binnenkort een lounge, een bibliotheek én een zwembad tot zijn beschikking!![]()
quote:
Ik vind jullie niet meer lief...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is de Citroen.
Of bedoel je dat Mango daar ook meteen automatisch gebruik van gaat maken?.
Ik heb helemaal niks verteld! We hebben alleen maar een paar onderdelen genoemdquote:
Rijmeneer deed van boem?!quote:
quote:
Ik was het ook niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verteld! We hebben alleen maar een paar onderdelen genoemd
En ik ben erg vervelend vanavond
Nou, gisteren had ik een Papaya gekocht, ook bij de Albert Heijn, en daar zit een kleine limoen bij. Gewoon gratis erbij. Want het schijnt dat Papaya's extra lekker zijn als je er citroensap over heen spuit (no pun intended), maar dat las ik pas nadat ik de Papaya al had opgevroten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
en onder welke steen heb jij gezeten?quote:
Een Papaya is geen Mango. En een Limoen is geen Citroen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, gisteren had ik een Papaya gekocht, ook bij de Albert Heijn, en daar zit een kleine limoen bij. Gewoon gratis erbij. Want het schijnt dat Papaya's extra lekker zijn als je er citroensap over heen spuit (no pun intended), maar dat las ik pas nadat ik de Papaya al had opgevroten..
Ja halloow, niemand vertelt mij toch iets?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
en onder welke steen heb jij gezeten?
Is ook allemaal van voor jouw tijd denk ik schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
Ja halloow, niemand vertelt mij toch iets?!.
.
Culinaire barbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een Papaya is geen Mango. En een Limoen is geen Citroen.. En ik wil al helemaal niet weten wat er met dat Citroensap gebeurt!
.
Dus vinden jullie maar meteen dat ik geen recht heb op die informatie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is ook allemaal van voor jouw tijd denk ik schat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat liefde door de maag gaat. Hoe zit het met grote liefdes?
Jaah hij heeft wat boems gemist die Beaver.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is ook allemaal van voor jouw tijd denk ik schat
Ja, jij zit niet op MSN!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vinden jullie maar meteen dat ik geen recht heb op die informatie..
Vertrouwen jullie mij soms niet ofzo?.
Huuuuuuuuuuuu..
Welja. Niet alleen wordt mij niks verteld, nu ben ik ook nog een culinaire barbaar.quote:
Wrijf het er anders nog effe in.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:33 schreef xman het volgende:
[..]
Jaah hij heeft wat boems gemist die Beaver.
Oh..M'n moeder heeft een vette nieuwe digitale camera gekocht die ik kon lenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik alleen nog naar meetings toe wil waar camera's verboden zijn..
Misschien is er wel een verband tussen die twee, want de Vetste Roddels worden uitgewisseld tijdens het eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welja. Niet alleen wordt mij niks verteld, nu ben ik ook nog een culinaire barbaar..
*R&P zoek*
Gelukkig zijn bepaalde zaken niet gefotografeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik alleen nog naar meetings toe wil waar camera's verboden zijn..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:35 schreef xman het volgende:
[..]
Oh..M'n moeder heeft een vette nieuwe digitale camera gekocht die ik kon lenen.![]()
Zou je denken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien is er wel een verband tussen die twee, want de Vetste Roddels worden uitgewisseld tijdens het eten..
Die waren haske Schattig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb nog nachtmerries van de Eftelingfoto's..
Dus je komt ook naar de eerstvolgende meet?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou je denken?.
Ik kan wel eten hoor. Echt wel. Als ik m'n best doe..
Ah joh je zat er best leuk op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus je komt ook naar de eerstvolgende meet?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Ah joh je zat er best leuk op.
De volgende meet zal ik proberen nog indringender naar je te kijken.![]()
quote:
............................................quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
ik ben klaargekomen en nu zweet ik helemaal![]()
dan ga je douchen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
Wat fijn dat je dat met ons wilt delen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
Foto's maken op meets als mensen nog in de kast zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Is dat die meet waar camera's verboden zijn?
maken mag, publiceren nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:55 schreef Blond19 het volgende:
Foto's maken op meets als mensen nog in de kast zitten![]()
![]()
wat nou? het is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
............................................
nou vooruit, voor deze ene keer dan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo van, als jij niet dit of dat doet, dan post ik je blote bifi?. Dat mag toch wel zeker?
.
Ja he? Ik heb ook lekker op m'n buik gespoten. Come one, jullie zijn homo's ....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat met ons wilt delen..
jij ranzige dwerg!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb ook lekker op m'n buik gespoten. Come one, jullie zijn homo's ....![]()
inderdaad, opzouten Blond19quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:01 schreef Cazman het volgende:
jij ranzige dwerg!
dit is geen fucking chatboy.
Goh wanneer dan? Op dat schermpje zie ik niksquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb ook lekker op m'n buik gespoten. Come one, jullie zijn homo's ....![]()
net voor wij gingen cammen... het zweet zit nog op m'n voorhoofd zie jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh wanneer dan? Op dat schermpje zie ik niks
goed plan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
Well excuse me... ik kom nooit op dat soort sites. Ik zal me inhouden voortaan en me daar es gaan registreren
![]()
Je bent niet hardleers. M'n complimenten. Van nu af aan noem ik je geen ranzige dwerg meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
Well excuse me... ik kom nooit op dat soort sites. Ik zal me inhouden voortaan en me daar es gaan registreren
![]()
Ow okayquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
[..]
net voor wij gingen cammen... het zweet zit nog op m'n voorhoofd zie je
ik kom net kijken in de grote homowereld hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je bent niet hardleers. M'n complimenten. Van nu af aan noem ik je geen ranzige dwerg meer
Nu alleen nog de juiste smiley leren gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik kom net kijken in de grote homowereld heik leer iedere dag. Regel 23345: in homotopic van FOK! niet ranzig doen. Check!
Maar heeft dat niet met preutsheid te maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik kom net kijken in de grote homowereld heik leer iedere dag. Regel 23345: in homotopic van FOK! niet ranzig doen. Check!
![]()
Gelukkig ben jij ook een newbie hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
Maar heeft dat niet met preutsheid te maken?
Ik heb er geen problemen mee dat Blond19 dat postte.
Net zoals ik het niet erg vind dat DrPenis zijn verse ervaringen meedeeld.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu alleen nog de juiste smiley leren gebruiken.
Nee, dat dan weer net niet.... maar jullie hebben er dus geen problemen mee om het te zien? Maar wel als het gepost wordt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Als Blond19 er nou ook nog foto's van zou plaatsen, tsja, kijk dan...;
Dan zorgen we dat je een permanente ban krijgt. En dan hoop ik voor je dat je niet een kloon bent van een reeds gebande user.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:13 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer net niet.... maar jullie hebben er dus geen problemen mee om het te zien? Maar wel als het gepost wordt?
Dat kan ik zelfs nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu alleen nog de juiste smiley leren gebruiken.
Alsof ik zoeits zou posten van mezelfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan zorgen we dat je een permanente ban krijgt. En dan hoop ik voor je dat je niet een kloon bent van een reeds gebande user..
Mjah hun wel. En we weten beiden waarom ik me koest moet houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met preutsheid te maken?
Ik heb er geen problemen mee dat Blond19 dat postte.
Net zoals ik het niet erg vind dat DrPenis zijn verse ervaringen meedeeld.
Zit niet mensen weg te jagen!! Hij zal knielen voor mijn voeten!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je hier maar helemaal niet posten..
Niet hier posten!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG OMG OMG
Lees net huge spoilers over het einde van Desperate Housewives..
Happy Happy Happy..
Het word zoo stoer!
Klaarkomen. Oh ja, dat heb je al gedaan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:18 schreef Blond19 het volgende:
En nu een ander onderwerp. Ik kan bijna niet in slaap vallen. Iemand tips?![]()
Zolang je er maar geen foto's van plaatst.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zit niet mensen weg te jagen!! Hij zal knielen voor mijn voeten!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je hier maar helemaal niet posten..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben CSI New York kijken en naar bed
Die gaan via de endeldarm. Sorry, couldn't resist.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat liefde door de maag gaat. Hoe zit het met grote liefdes?
kijk eindelijk iemand naar mijn hartquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
Ja hoor net alle nieuwe meubels binnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Sunjammer het volgende:
Alles wel in Culemborg?
Da's wel erg prettig jah!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja hoor net alle nieuwe meubels binnen![]()
Kan weer aan tafel eten hahaha![]()
Jepperdebreb. Werd wel tijd ook dat ze kwamen, Was in dec. al besteld...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's wel erg prettig jah!
(net verhuisd ofzo?)
Duurt altijd lang ja... duurde ook 2 maanden voordat ik m'n meubels had... Maar goed, zo'n ramp was dat niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Jepperdebreb. Werd wel tijd ook dat ze kwamen, Was in dec. al besteld...
2 mnd is nog wel te overzien ja. Maar 5 duurt wel heel lang. Maar nu is alles af ook meteen. Je blijft tenminste wel klussen als je niet normaal kan zitten en t huis leeg blijft.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Duurt altijd lang ja... duurde ook 2 maanden voordat ik m'n meubels had... Maar goed, zo'n ramp was dat niet!
Ik had toen alles al af haha! Scheelt de helftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef Yoppie het volgende:
[..]
2 mnd is nog wel te overzien ja. Maar 5 duurt wel heel lang. Maar nu is alles af ook meteen. Je blijft tenminste wel klussen als je niet normaal kan zitten en t huis leeg blijft.
Heb je wat om naar te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
holy hell, de stucadoor bij mijn ouders is KNAP!
Echt knap.
Please, dear god no! I've awoken from my damnable reverie and now I have to endure the awe-inspiring physique and general appearance of someone ten times more attractive than I'll ever be. The last thing I need is to be confronted with this infernal language in which I can expres myself far more elaborate and eloquent.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Waxxer het volgende:
Well hello, so we have to talk in English, don't we?Good morning!
Bonjourquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef Waxxer het volgende:
Well hello, so we have to talk in English, don't we?Good morning!
Oh dear yes, the white cliffs of Dover, because I was watching this Topic Title and so on you know don't you forget about me, no no no no, one man come in the name of love, one man come and go!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Please, dear god no! I've awoken from my damnable reverie and now I have to endure the awe-inspiring physique and general appearance of someone ten times more attractive than I'll ever be. The last thing I need is to be confronted with this infernal language in which I can expres myself far more elaborate and eloquent.
...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dear yes, the white cliffs of Dover, because I was watching this Topic Title and so on you know don't you forget about me, no no no no, one man come in the name of love, one man come and go!
I'm in a stressful situation because of an earlier deadline.....quote:
Be assertive then, make brutal observations or assumptions and use them to undermine the delicate constructions created by society.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
I'm in a stressful situation because of an earlier deadline.....And I really don't know how to start my article in a right way.
Don't keep us in the dark, you filthy young whippersnapper, tell us who is?quote:Besides of that, I'm not the one who talks English like he's never been outside that country.
Nou...t gaat je goed afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Waxxer het volgende:
-knip-
Besides of that, I'm not the one who talks English like he's never been outside that country.
It is only about an man who's releasing a CDquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Be assertive then, make brutal observations or assumptions and use them to undermine the delicate constructions created by society.
[..]
Don't keep us in the dark, you filthy young whippersnapper, tell us who is?
eh... www.durfduidelijketaaltespreken.nlquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
BTEFNET is er vandoor, foetsie, gone, away, off to greener pastures!
Van hun IRCkanaal: ze weten zelf niet wat er aan de hand is. Tot ze meer info hebben staan alle releases in de wacht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
BTEFNET is er vandoor, foetsie, gone, away, off to greener pastures!
You can always be brutal, there is always place, time, and purpose for brutality. A snappy one-liner, a gruesome observation, a stinging personal triviality you can point out.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
It is only about an man who's releasing a CDSo there is nothing brutal about it
My mind is blocked, there's too much information in my head. So much to do, so much to get ready before June will come.....
I can write my own songs!!
And you call me young???![]()
Please check my personals!
BTEFNET heeft een IRC kanaal?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Van hun IRCkanaal: ze weten zelf niet wat er aan de hand is. Tot ze meer info hebben staan alle releases in de wacht.
Maar inderdaad tis mooi kut. Ik wilde op tijd weg vandaag en nu heb ik wel torrents gevonden op een andere site, maar die is zo verdomde langzaam. Hij wil niet connecten
Mogguh trouwens!
ja natuurlijk! Hoe denk je dat ze aan hun URL zijn gekomen! Ik mag die naam hier vast niet neerzetten, maar dat kanaal is duidelijk als je de server herkentquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:21 schreef Ryan_R het volgende:
Nou mensen, Ik ben er weer vandoor, nog naar de kapper enzoEcht een hekel aan, maar ja
quote:
Middagquote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Ik nietquote:
En ik ben creno misgelopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef creno het volgende:
weer ryan_r misgelopen ! en kug ook al !
maar tis goed met um zo te lezen ! en met kug ook ! geniet van de klusjesmannen, voor je het weet zijn ze klaar
pauze is weer bijna voorbij
bier = viesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:28 schreef Blond19 het volgende:
Ik moet ook naar de kapper. Ik lijk op 'n bosaap. En straks heb ik nog allemaal sociale verplichtingen i.v.m. verjaardagen die natuurlijk allemaal op dezelfde avond/nacht gehouden wordenWel gratis bier
![]()
90 % van het aanbod wel jah. Soms is het wel lekker.. ik hoop dat van straks ook. En koffie vind ik ook nog niet te zuipen -->quote:
JIj ookquote:
Welk bier is dan wel te drinken? Dan ga ik het nog eens proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Blond19 het volgende:
[..]
90 % van het aanbod wel jah. Soms is het wel lekker..
quote:
Dit is toch anoniem hier hequote:Welk bier is dan wel te drinken? Dan ga ik het nog eens proberen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef Prego het volgende:
acta assistance bonjour..
-euh joah... parle fous nederlands?
ja meneer..
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:08 schreef Andyvie het volgende:
Zo, en ik ga richting ouders. De verjaardag van mijn moeder vieren.
Iedereen een fijn pinksterweekend!
Dan ben ik de eerste voor wie het onheil nadertquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff mensen die een ellenlang verhaal houden en dan uiteindelijk met 1 simpele vraag komen moeten preventief geruimd worden..
Waxxiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan ben ik de eerste voor wie het onheil nadert![]()
Hai!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Waxxie![]()
![]()
zo maar ineens 'n reactie van jou
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Ik ben drie kwartier bezig met een advertorial!Echt wel hartstikke leuk als je bij God niet weet wat je er meer over kunt melden dan twee regels!
Hihihihi!
Jaaaajaaaa......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Blond19 het volgende:
[..]leuk! Ik moet weg... verplichtingen enzo
![]()
![]()
Een parque?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
middag....ofzow.....ik heb geen zin meer en wil naar huis....of iets anders ofzow...
Geen idee....wat is dat dan?quote:
Hmmmmz....nee is nie echt iets voor mij....ik ga wel naar Ramon.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef xman het volgende:
[..]
Dat is een plek met veel bossages waar heaumeux samen komen.
Heeft Jezus dat ooit gezegd dan? Of zei Jesus dat op het moment dat je dat in tikte? Jesus zegt/Jesus zei enzowquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jezus zegt: heameaux zijn vies.
Jezus zegt: I'm going to blow your brains out, like raspberry jam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heeft Jezus dat ooit gezegd dan? Of zei Jesus dat op het moment dat je dat in tikte? Jesus zegt/Jesus zei enzow
Ow serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ìk heb nog wat nuttigs gedaan vannacht
nu jij weer
Da's geen koffie.. maar hot chocolatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
bah koffie!
doe mij maar een bakkie thee
ik hab vannacht minstens 8 bakkie's warme choco op gezopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's geen koffie.. maar hot chocolat![]()
![]()
*saté's checken, straks zijn ze aangebrand![]()
*
Rare jongen...die jezus...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jezus zegt: I'm going to blow your brains out, like raspberry jam.
*Help* De Uberpimp is terug..... *Onheilsspellend achtergrond muziekje*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Euj!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Help* De Uberpimp is terug..... *Onheilsspellend achtergrond muziekje*
Ik heb wel eens iemand horen brabbelen over "waar je mee omgaat" en "besmetting"quote:
Dan ga je je afvragen of het niet veiliger is om een wapen mee te nemen ter zelfbescherming.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Heuj man![]()
Ja naja, ik had een jongen geinterviewd en hij is in januari in elkaar gemept omdat hij homo is, en hij deed een opr03p tot c4m3r4b3w4king in het pand en buiten op str44t, en nu is net die amerik44ns3 h0m0 in 4'd4m gemolest33rd, en daar springen ze dan op in.....
Is het nogsteeds met dezelfde?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef Semisane het volgende:
ik ga......naar huis....of vriendje....ohw nee die werkt nog...Ik mis hem een beetje.....
![]()
dat was toch alleen met teer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand horen brabbelen over "waar je mee omgaat" en "besmetting"
Misschien dat ik er maandag ben met marktplaats-kaartjesquote:
Me2, diegene leeft helaas nog, maar het had niet veel gescheeldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand horen brabbelen over "waar je mee omgaat" en "besmetting"
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik er maandag ben met marktplaats-kaartjes
Ik ben al een aantal keren het hele weekend geweest maar ik vond de line-up dit jaar zo bar slecht dat ik geen weekendkaart heb gekocht.... zelfs geen dagkaart. Heel misschien dat ik maandga nog ga, maar dan alleen met cheap-ass kaartjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef petre86 het volgende:
[..]die anti-bikkels die niet blijven slapen ook altijd tsssk..
Die had ooit een leuk liedje. LIFE OH LIFE OH LIHIHIHIHIHIFEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Ang3l het volgende:
*3FM keihard zet* Des'Ree - Feel so high
[afbeelding]
Hij wordt vast geplaatst lekker dingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
m'n review is gesubmit
mijn review van die kut-film Alfie werd ook niet geplaatstquote:
Straks op msn kan ik je daar nog wel wat over vertellenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn review van die kut-film Alfie werd ook niet geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |