quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:21 schreef Ryan_R het volgende:
Nou mensen, Ik ben er weer vandoor, nog naar de kapper enzoEcht een hekel aan, maar ja
quote:
Middagquote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Ik nietquote:
En ik ben creno misgelopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef creno het volgende:
weer ryan_r misgelopen ! en kug ook al !
maar tis goed met um zo te lezen ! en met kug ook ! geniet van de klusjesmannen, voor je het weet zijn ze klaar
pauze is weer bijna voorbij
bier = viesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:28 schreef Blond19 het volgende:
Ik moet ook naar de kapper. Ik lijk op 'n bosaap. En straks heb ik nog allemaal sociale verplichtingen i.v.m. verjaardagen die natuurlijk allemaal op dezelfde avond/nacht gehouden wordenWel gratis bier
![]()
90 % van het aanbod wel jah. Soms is het wel lekker.. ik hoop dat van straks ook. En koffie vind ik ook nog niet te zuipen -->quote:
JIj ookquote:
Welk bier is dan wel te drinken? Dan ga ik het nog eens proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Blond19 het volgende:
[..]
90 % van het aanbod wel jah. Soms is het wel lekker..
quote:
Dit is toch anoniem hier hequote:Welk bier is dan wel te drinken? Dan ga ik het nog eens proberen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef Prego het volgende:
acta assistance bonjour..
-euh joah... parle fous nederlands?
ja meneer..
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:08 schreef Andyvie het volgende:
Zo, en ik ga richting ouders. De verjaardag van mijn moeder vieren.
Iedereen een fijn pinksterweekend!
Dan ben ik de eerste voor wie het onheil nadertquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff mensen die een ellenlang verhaal houden en dan uiteindelijk met 1 simpele vraag komen moeten preventief geruimd worden..
Waxxiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan ben ik de eerste voor wie het onheil nadert![]()
Hai!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Waxxie![]()
![]()
zo maar ineens 'n reactie van jou
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Ik ben drie kwartier bezig met een advertorial!Echt wel hartstikke leuk als je bij God niet weet wat je er meer over kunt melden dan twee regels!
Hihihihi!
Jaaaajaaaa......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Blond19 het volgende:
[..]leuk! Ik moet weg... verplichtingen enzo
![]()
![]()
Een parque?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
middag....ofzow.....ik heb geen zin meer en wil naar huis....of iets anders ofzow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |