Niet hier posten!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG OMG OMG
Lees net huge spoilers over het einde van Desperate Housewives..
Happy Happy Happy..
Het word zoo stoer!
Klaarkomen. Oh ja, dat heb je al gedaan...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:18 schreef Blond19 het volgende:
En nu een ander onderwerp. Ik kan bijna niet in slaap vallen. Iemand tips?![]()
Zolang je er maar geen foto's van plaatst.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zit niet mensen weg te jagen!! Hij zal knielen voor mijn voeten!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je hier maar helemaal niet posten..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben CSI New York kijken en naar bed
Die gaan via de endeldarm. Sorry, couldn't resist.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat liefde door de maag gaat. Hoe zit het met grote liefdes?
kijk eindelijk iemand naar mijn hartquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:53 schreef Blond19 het volgende:
ik ben klaargekomen en nu zweet ik helemaal![]()
Ja hoor net alle nieuwe meubels binnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Sunjammer het volgende:
Alles wel in Culemborg?
Da's wel erg prettig jah!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja hoor net alle nieuwe meubels binnen![]()
Kan weer aan tafel eten hahaha![]()
Jepperdebreb. Werd wel tijd ook dat ze kwamen, Was in dec. al besteld...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's wel erg prettig jah!
(net verhuisd ofzo?)
Duurt altijd lang ja... duurde ook 2 maanden voordat ik m'n meubels had... Maar goed, zo'n ramp was dat niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Jepperdebreb. Werd wel tijd ook dat ze kwamen, Was in dec. al besteld...
2 mnd is nog wel te overzien ja. Maar 5 duurt wel heel lang. Maar nu is alles af ook meteen. Je blijft tenminste wel klussen als je niet normaal kan zitten en t huis leeg blijft.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Duurt altijd lang ja... duurde ook 2 maanden voordat ik m'n meubels had... Maar goed, zo'n ramp was dat niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |