inderdaad, opzouten Blond19quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:01 schreef Cazman het volgende:
jij ranzige dwerg!
dit is geen fucking chatboy.
Goh wanneer dan? Op dat schermpje zie ik niksquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb ook lekker op m'n buik gespoten. Come one, jullie zijn homo's ....![]()
net voor wij gingen cammen... het zweet zit nog op m'n voorhoofd zie jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh wanneer dan? Op dat schermpje zie ik niks
goed plan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
Well excuse me... ik kom nooit op dat soort sites. Ik zal me inhouden voortaan en me daar es gaan registreren
![]()
Je bent niet hardleers. M'n complimenten. Van nu af aan noem ik je geen ranzige dwerg meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
Well excuse me... ik kom nooit op dat soort sites. Ik zal me inhouden voortaan en me daar es gaan registreren
![]()
Ow okayquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
[..]
net voor wij gingen cammen... het zweet zit nog op m'n voorhoofd zie je
ik kom net kijken in de grote homowereld hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je bent niet hardleers. M'n complimenten. Van nu af aan noem ik je geen ranzige dwerg meer
Nu alleen nog de juiste smiley leren gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik kom net kijken in de grote homowereld heik leer iedere dag. Regel 23345: in homotopic van FOK! niet ranzig doen. Check!
Maar heeft dat niet met preutsheid te maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik kom net kijken in de grote homowereld heik leer iedere dag. Regel 23345: in homotopic van FOK! niet ranzig doen. Check!
![]()
Gelukkig ben jij ook een newbie hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
Maar heeft dat niet met preutsheid te maken?
Ik heb er geen problemen mee dat Blond19 dat postte.
Net zoals ik het niet erg vind dat DrPenis zijn verse ervaringen meedeeld.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu alleen nog de juiste smiley leren gebruiken.
Nee, dat dan weer net niet.... maar jullie hebben er dus geen problemen mee om het te zien? Maar wel als het gepost wordt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Als Blond19 er nou ook nog foto's van zou plaatsen, tsja, kijk dan...;
Dan zorgen we dat je een permanente ban krijgt. En dan hoop ik voor je dat je niet een kloon bent van een reeds gebande user.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:13 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer net niet.... maar jullie hebben er dus geen problemen mee om het te zien? Maar wel als het gepost wordt?
Dat kan ik zelfs nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu alleen nog de juiste smiley leren gebruiken.
Alsof ik zoeits zou posten van mezelfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan zorgen we dat je een permanente ban krijgt. En dan hoop ik voor je dat je niet een kloon bent van een reeds gebande user..
Mjah hun wel. En we weten beiden waarom ik me koest moet houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Maar heeft dat niet met preutsheid te maken?
Ik heb er geen problemen mee dat Blond19 dat postte.
Net zoals ik het niet erg vind dat DrPenis zijn verse ervaringen meedeeld.
Zit niet mensen weg te jagen!! Hij zal knielen voor mijn voeten!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je hier maar helemaal niet posten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |