Meneer Lquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef Troel het volgende:
aangezien een aantal jaar geleden hier het idee ontstaan is voor een bepaald topic, ook even het linkje van het tweede deel :
Mannen beffen liever dan vrouwen pijpen?
Geniet ervan en schroom niet te posten
Oew, en natuurlijk hoi liefurds
Andy!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Andyvie het volgende:
Troel! Hoe is het?
@wonderer: $700 mijn hemel en ik vond Wageningen als duur...
Ik ben de sleutel, jij het slotquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef Troel het volgende:
Meneer L![]()
Waarom ben je eigenlijk homo, we hadden prima bij elkaar gepast
meegaapquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gaap
etenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders zijn er, we gaan eten, dag allemaal!
ME MEquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:58 schreef Blond19 het volgende:
ik heb hele slechte zin...En als ik slechte zin heb dan heb ik zin om mensen af te zeiken en de grond in te trappen
dus ik zal vandaag maar iets eerder gaan tv kijken
of zijn er vrijwilligers?
![]()
Ja, met mij ook hoor. Ik ben lekker vakantie aan het vieren en lekker aan het niksen en zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Andy!!!!
Ja, gaat wel goed geloof ikDenk ik
Ik ben een beetje hyper vandaag en misschien morgen ook nog wel...
Met jou?
Wie kreeg er toen ook alweer wat in zijn oog van wie? Dat was Error toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben de sleutel, jij het slot
Ik ben de heuvel, jij de grot
![]()
Ik zal je altijd blijven beschermen tegen prikkende errors hoor!
Wanneer gaan we weer memoriën met bierviltjes?!
ja, de Troel's Homomeet is niet echt doorgegaan geloof ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben de sleutel, jij het slot
Ik ben de heuvel, jij de grot
![]()
Ik zal je altijd blijven beschermen tegen prikkende errors hoor!
Wanneer gaan we weer memoriën met bierviltjes?!
Ik prikte in zijn oog ja... Hij heeft de rest van de avond met een rood oog gelopen... Was ook aan het begin van de avondquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wie kreeg er toen ook alweer wat in zijn oog van wie? Dat was Error toch?
Wat in het vat zit verzuurt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:01 schreef Troel het volgende:
ja, de Troel's Homomeet is niet echt doorgegaan geloof ik.
Je bent zo stil?quote:
Dat was wel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik prikte in zijn oog ja... Hij heeft de rest van de avond met een rood oog gelopen... Was ook aan het begin van de avond![]()
![]()
Ik geloof dat ik maar snel weer wegga, straks is er ook eentje van mijquote:
geef er mij een paar !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef Blond19 het volgende:
ik ga 'n overdosis slaappillen nemen zodat ik eindelijk eens vroeg in slaap val![]()
quote:
Ik weet nog wel een andere grapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
gelukkig geen grappen over achteruit inparkeren enzo
Ik weet ons allereerste meet nog!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zou ook haske makkelijk zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont he!quote:
Same herequote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
ben blij dat ik een braaf usertje ben, en redelijk nieuw !
quote:
Jaaa, nu word je bang he! Je zit gewoon te trillen op je stoel!quote:
doen doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:03 schreef Blond19 het volgende:
ik ga 'n overdosis slaappillen nemen zodat ik eindelijk eens vroeg in slaap val![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
doen doenneem dan wel de juiste anders word je morgen vroeg weer wakker zou zonde zijn!
![]()
Geen bijpassende citroen? Nou is die Mango helemaal alleen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een Mango gekocht bij de Albert Heijn. Eetrijp staat erop. En dat-ie niet tegen kou kan..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen bijpassende citroen? Nou is die Mango helemaal alleen..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
doen doenneem dan wel de juiste anders word je morgen vroeg weer wakker zou zonde zijn!
![]()
Of niet natuurlijk.quote:
Die mango heeft binnenkort een lounge, een bibliotheek én een zwembad tot zijn beschikking!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
en boem!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:20 schreef Andyvie het volgende:
Iets met een auto en een bocht en nog een auto
Dat is de Citroen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die mango heeft binnenkort een lounge, een bibliotheek én een zwembad tot zijn beschikking!![]()
quote:
Ik vind jullie niet meer lief...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is de Citroen.
Of bedoel je dat Mango daar ook meteen automatisch gebruik van gaat maken?.
Ik heb helemaal niks verteld! We hebben alleen maar een paar onderdelen genoemdquote:
Rijmeneer deed van boem?!quote:
quote:
Ik was het ook niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verteld! We hebben alleen maar een paar onderdelen genoemd
En ik ben erg vervelend vanavond
Nou, gisteren had ik een Papaya gekocht, ook bij de Albert Heijn, en daar zit een kleine limoen bij. Gewoon gratis erbij. Want het schijnt dat Papaya's extra lekker zijn als je er citroensap over heen spuit (no pun intended), maar dat las ik pas nadat ik de Papaya al had opgevroten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
en onder welke steen heb jij gezeten?quote:
Een Papaya is geen Mango. En een Limoen is geen Citroen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, gisteren had ik een Papaya gekocht, ook bij de Albert Heijn, en daar zit een kleine limoen bij. Gewoon gratis erbij. Want het schijnt dat Papaya's extra lekker zijn als je er citroensap over heen spuit (no pun intended), maar dat las ik pas nadat ik de Papaya al had opgevroten..
Ja halloow, niemand vertelt mij toch iets?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
en onder welke steen heb jij gezeten?
Is ook allemaal van voor jouw tijd denk ik schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
Ja halloow, niemand vertelt mij toch iets?!.
.
Culinaire barbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een Papaya is geen Mango. En een Limoen is geen Citroen.. En ik wil al helemaal niet weten wat er met dat Citroensap gebeurt!
.
Dus vinden jullie maar meteen dat ik geen recht heb op die informatie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is ook allemaal van voor jouw tijd denk ik schat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat liefde door de maag gaat. Hoe zit het met grote liefdes?
Jaah hij heeft wat boems gemist die Beaver.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is ook allemaal van voor jouw tijd denk ik schat
Ja, jij zit niet op MSN!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vinden jullie maar meteen dat ik geen recht heb op die informatie..
Vertrouwen jullie mij soms niet ofzo?.
Huuuuuuuuuuuu..
Welja. Niet alleen wordt mij niks verteld, nu ben ik ook nog een culinaire barbaar.quote:
Wrijf het er anders nog effe in.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:33 schreef xman het volgende:
[..]
Jaah hij heeft wat boems gemist die Beaver.
Oh..M'n moeder heeft een vette nieuwe digitale camera gekocht die ik kon lenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik alleen nog naar meetings toe wil waar camera's verboden zijn..
Misschien is er wel een verband tussen die twee, want de Vetste Roddels worden uitgewisseld tijdens het eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welja. Niet alleen wordt mij niks verteld, nu ben ik ook nog een culinaire barbaar..
*R&P zoek*
Gelukkig zijn bepaalde zaken niet gefotografeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik alleen nog naar meetings toe wil waar camera's verboden zijn..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:35 schreef xman het volgende:
[..]
Oh..M'n moeder heeft een vette nieuwe digitale camera gekocht die ik kon lenen.![]()
Zou je denken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien is er wel een verband tussen die twee, want de Vetste Roddels worden uitgewisseld tijdens het eten..
Die waren haske Schattig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb nog nachtmerries van de Eftelingfoto's..
Dus je komt ook naar de eerstvolgende meet?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou je denken?.
Ik kan wel eten hoor. Echt wel. Als ik m'n best doe..
Ah joh je zat er best leuk op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb nog nachtmerries van de Eftelingfoto's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |