Hmmmmz....nee is nie echt iets voor mij....ik ga wel naar Ramon.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef xman het volgende:
[..]
Dat is een plek met veel bossages waar heaumeux samen komen.
Heeft Jezus dat ooit gezegd dan? Of zei Jesus dat op het moment dat je dat in tikte? Jesus zegt/Jesus zei enzowquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jezus zegt: heameaux zijn vies.
Jezus zegt: I'm going to blow your brains out, like raspberry jam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heeft Jezus dat ooit gezegd dan? Of zei Jesus dat op het moment dat je dat in tikte? Jesus zegt/Jesus zei enzow
Ow serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ìk heb nog wat nuttigs gedaan vannacht
nu jij weer
Da's geen koffie.. maar hot chocolatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
bah koffie!
doe mij maar een bakkie thee
ik hab vannacht minstens 8 bakkie's warme choco op gezopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's geen koffie.. maar hot chocolat![]()
![]()
*saté's checken, straks zijn ze aangebrand![]()
*
Rare jongen...die jezus...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jezus zegt: I'm going to blow your brains out, like raspberry jam.
*Help* De Uberpimp is terug..... *Onheilsspellend achtergrond muziekje*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Euj!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Help* De Uberpimp is terug..... *Onheilsspellend achtergrond muziekje*
Ik heb wel eens iemand horen brabbelen over "waar je mee omgaat" en "besmetting"quote:
Dan ga je je afvragen of het niet veiliger is om een wapen mee te nemen ter zelfbescherming.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
Heuj man![]()
Ja naja, ik had een jongen geinterviewd en hij is in januari in elkaar gemept omdat hij homo is, en hij deed een opr03p tot c4m3r4b3w4king in het pand en buiten op str44t, en nu is net die amerik44ns3 h0m0 in 4'd4m gemolest33rd, en daar springen ze dan op in.....
Is het nogsteeds met dezelfde?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef Semisane het volgende:
ik ga......naar huis....of vriendje....ohw nee die werkt nog...Ik mis hem een beetje.....
![]()
dat was toch alleen met teer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand horen brabbelen over "waar je mee omgaat" en "besmetting"
Misschien dat ik er maandag ben met marktplaats-kaartjesquote:
Me2, diegene leeft helaas nog, maar het had niet veel gescheeldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand horen brabbelen over "waar je mee omgaat" en "besmetting"
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik er maandag ben met marktplaats-kaartjes
Ik ben al een aantal keren het hele weekend geweest maar ik vond de line-up dit jaar zo bar slecht dat ik geen weekendkaart heb gekocht.... zelfs geen dagkaart. Heel misschien dat ik maandga nog ga, maar dan alleen met cheap-ass kaartjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef petre86 het volgende:
[..]die anti-bikkels die niet blijven slapen ook altijd tsssk..
Die had ooit een leuk liedje. LIFE OH LIFE OH LIHIHIHIHIHIFEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Ang3l het volgende:
*3FM keihard zet* Des'Ree - Feel so high
[afbeelding]
Hij wordt vast geplaatst lekker dingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
m'n review is gesubmit
mijn review van die kut-film Alfie werd ook niet geplaatstquote:
Straks op msn kan ik je daar nog wel wat over vertellenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn review van die kut-film Alfie werd ook niet geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |